|
1-000000000000!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
כןןןןןן!!!!!!!!
ושמעון גרשון בן זונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סתםםםםםםםםם
מגיע לו צל"ש... אבל רק על היום!!! |
|
|
| dj alonzo |
!!!אל תפתח פה לשטן
.....יש עוד 20 דקות..... ואזזזז |
|
|
| dj alonzo |
!!!!!בן זונה השוער האוסטרי
?!?!?ראיתם מה הוא עשה לנימני
!צריך לשרוף לו את הבית |
|
|
| dj alonzo |
!!!!!!!ללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
!!!1-1
!היינו צריכים לקבל פנדל
!!!השופט הבן זונה הזה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
השופט הבן זונה דפק לנו את כל המשחק
נתן לו כרטיס צהוב
הוא היה צריך להעיף אותו מהמישחק ולהביא לנו פנדל
צריך לפטר אותו |
|
|
| DJ-Energy |
לא יאמן!!!!!!!!!!!!!!!!
חבר'ה
אם מישהו רואה אוסטרי הוא הורג אותו
הנצים הבני זונות האלו גם לא רצו לבוא לפה
גם השוער היה צריך לקבל אדום על מה שהוא עשה
גם היינו צריכים לקבל עוד פנדל שלא קיבלנו
זה פשוט לא יאמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני הרגשתי שזה יקרה ישר אחרי שהשוער הפיל את נימני
ישר אחרי זה אמרתי עם הם מפגיעים גול אז השופט הזה הוא השופט הכי בן זונה שראיתי בחיים שלי
אז כולם אומרים לי, נראה לך יש עוד 3 דקות לשחק
איך בכלל קיבלו את המשטרמת הזה להיות שופט? |
|
|
| Gil Shwarts |
ישראל עגלות
לא ציפיתי שהם ינצחו
ועוד עם בן דיין |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ישראל עגלות
לא ציפיתי שהם ינצחו
ועוד עם בן דיין |
מה הקשר??
בן דיין עשה עבודת הגנה טובה!!!!!
גרשון הבנזונה הזה כוס אמ אמא שלו |
|
|
| Gil Shwarts |
איזה קרוע אתה יובל
אם בן דיין לא היה משחק
יניב קטן היה נכנס במקומו ואז המערך של ישראל היה עובר ל4 4 2 או 5 3 2
ואז בכלל היינו מזיינים אותם
זה היה המערך שניצח את אוסטריה 5 0 |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כן מה נסגר איתו??
הוא יוצא לבד מול השוער ובועט ישר עליו
מזה???
ולמה לא שמו במקום את הגמד הזה את קטן
קטן זה החלוץ הכי טוב בישראל |
|
|
| TranceGiant |
Chevre...chill the out first.
im depressed now, yes. but im not angry
and ill tell you why: Israel played HORRIBLE!!
after their goal they sucked, really sucked!
Where was berko? abuksis? they all defended what was the wrongest tactic--
Austria even with a ty team, missing 9 players, played very well, and i dont care if u call the NAZIS BNEY ZONOT OR CHICKENS- they had a better 2nd half, period.
if our team thinks that defendinf for half an hour is going to work out its their fault.
so leave emotions by side please, and look at it in an objective alm way and ull see: HEGIA LANU! |
|
|
|
|