|
någon som vill ha gmail ? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| P4z! |
| jag har en invite, skicka ett pm med ditt namn och email adress så skickar jag den. |
|
|
| Vizay |
om nån har en gmail invite kvar så får ni gärna skicka en till [email protected]
skulle behöva en :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
om nån har en gmail invite kvar så får ni gärna skicka en till [email protected]
skulle behöva en :) |
skickat en :) |
|
|
| ShyTrance |
har 50 invites kvar :p
finns typ mer invites än människor på jorden :P |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
finns typ mer invites än människor på jorden :P |
No ;)
Eftersom varje medlem får 5 invites så har du naturligtvis alldeles rätt i det :p :tongue2 |
|
|
| Vizay |
| tackar och bockar dbl :D |
|
|
| Jeremy H |
| Har en hel bunt kvar ifall nån fortf vill ha :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Har en hel bunt kvar ifall nån fortf vill ha :p |
Om du nu måste bli av med ett så kan ju jag ta ett ... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
Om du nu måste bli av med ett så kan ju jag ta ett ... |
Skickat :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Skickat :) |
Vart? :) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
Vart? :) |
Din hotmail? :conf: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Din hotmail? :conf: |
ah.. tackar tackar Jeremy |
|
|
|
|