return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
någon som vill ha gmail ? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe
ah.. tackar tackar Jeremy

Zå lite zå!
Vart skulle jag skickat den? :p
jofawe
quote:
Originally posted by Jeremy H
Zå lite zå!
Vart skulle jag skickat den? :p



min hotmail är en direkt direktion till min yahoomail :)
hatar hotmail över allt annat.. över ärtsoppa tillockmed!
2mb utrymme rymmer fan inte mer än 40 mail eller nått.
ShyTrance
quote:
Originally posted by jofawe
min hotmail är en direkt direktion till min yahoomail :)
hatar hotmail över allt annat.. över ärtsoppa tillockmed!
2mb utrymme rymmer fan inte mer än 40 mail eller nått.


d går o fixa till 25 mb med ett litet trick..
kommer inte ihåg hur man gjorde, men jag har 25 mb hotmail iaf :p
Cloudburst
Jag har iaf typ 50 st invites.. :wtf:
dbl
jag har 49 nu efter att vizze fick en :p
jofawe
quote:
Originally posted by Cloudburst
Jag har iaf typ 50 st invites.. :wtf:


Hur ser man hur många invites man har?
Jeremy H
quote:
Originally posted by ShyTrance
d går o fixa till 25 mb med ett litet trick..
kommer inte ihåg hur man gjorde, men jag har 25 mb hotmail iaf :p

http://krudtting.dk/blog/archives/3...d-painless.html
Funkade kanon för min del :) Och nu är det uppgraderat till 250mb tom ;)
jofawe
quote:
Originally posted by Jeremy H
http://krudtting.dk/blog/archives/3...d-painless.html
Funkade kanon för min del :) Och nu är det uppgraderat till 250mb tom ;)



wow.. ibland måste man ju bara älska påskägg ;)
Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe
wow.. ibland måste man ju bara älska påskägg ;)

Påskägg o påskägg.. Amerikarna prioriteras som vanligt bara :o
Jeremy H
Jag har 49 invites kvar :p

dbl
quote:
Originally posted by jofawe
Hur ser man hur många invites man har?


det står vid stället där man skriver in invite adressen
dbl
hehe.. även fast jag har gett inbjudningar till en del så har jag 50st kvar.. ökar ju hela tiden typ.. haha
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement