|
någon som vill ha gmail ? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
ah.. tackar tackar Jeremy |
Zå lite zå!
Vart skulle jag skickat den? :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Zå lite zå!
Vart skulle jag skickat den? :p |
min hotmail är en direkt direktion till min yahoomail :)
hatar hotmail över allt annat.. över ärtsoppa tillockmed!
2mb utrymme rymmer fan inte mer än 40 mail eller nått. |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by jofawe
min hotmail är en direkt direktion till min yahoomail :)
hatar hotmail över allt annat.. över ärtsoppa tillockmed!
2mb utrymme rymmer fan inte mer än 40 mail eller nått. |
d går o fixa till 25 mb med ett litet trick..
kommer inte ihåg hur man gjorde, men jag har 25 mb hotmail iaf :p |
|
|
| Cloudburst |
| Jag har iaf typ 50 st invites.. :wtf: |
|
|
| dbl |
| jag har 49 nu efter att vizze fick en :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Jag har iaf typ 50 st invites.. :wtf: |
Hur ser man hur många invites man har? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
d går o fixa till 25 mb med ett litet trick..
kommer inte ihåg hur man gjorde, men jag har 25 mb hotmail iaf :p |
http://krudtting.dk/blog/archives/3...d-painless.html
Funkade kanon för min del :) Och nu är det uppgraderat till 250mb tom ;) |
|
|
| jofawe |
wow.. ibland måste man ju bara älska påskägg ;) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
wow.. ibland måste man ju bara älska påskägg ;) |
Påskägg o påskägg.. Amerikarna prioriteras som vanligt bara :o |
|
|
| Jeremy H |
| Jag har 49 invites kvar :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
Hur ser man hur många invites man har? |
det står vid stället där man skriver in invite adressen |
|
|
| dbl |
| hehe.. även fast jag har gett inbjudningar till en del så har jag 50st kvar.. ökar ju hela tiden typ.. haha |
|
|
|
|