|
AP Productions ?
|
View this Thread in Original format
| Rising |
מישהו מכיר תהפקה הזאת?
סטייל
Next
יש להם ליינים בארץ..
ובדום..
למישהו יש עוד פרטים? |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Rising
מישהו מכיר תהפקה הזאת?
סטייל
Next
יש להם ליינים בארץ..
ובדום..
למישהו יש עוד פרטים? |
יכול להיות שזה
APPLE PRODUCTIONS
אם כן אז ליין של רוסים
והם עושים מסיבות גם בדום
ובימי חמישי בלמון |
|
|
| Q-PiXeL |
והם קוראים לעצמם
APPLE AFAKOT
שישי הקרוב הם מביאים את סקאזי....
יש להם רמה, אפילו שהקהל שמה הוא לא באמת 21+...
(אולי בימי חמישי יש יותר סלקציה, אבל בשישי אפשר להתמבן) |
|
|
| Q-PiXeL |
אגב בסוף זה לא היה באמת סאקזי אלה
Exaile
הם התכוונו לדיג'יי סאקזי או משהו כזה...
׀הגעתי לשמה באיזה 6 בבוקר סתם לראות מה קורה, בדיוק הם ירדו מההופעה, אז הם היו עם ציוד והכל.... בטח היה נחמד כי המקום היה מלא גם ב6 בבוקר |
|
|
| StruckeR |
| חחח איזה חרטות הם מביאים אה.... |
|
|
| DJ Alex E. |
אם זה ליין רוסי אז יותר הגיוני שהראשי תיבות יציינו
Absolute(vodka) Productions :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by StruckeR
חחח איזה חרטות הם מביאים אה.... |
לההה בכלל לא.
שמעתי על כמה שמות שהולכים לבוא לארץ דרכם ולא ידעתי מיהם בכלל
כל שאר הפרטים בשושו
אבל יש למה לצפות.. בוא נגיד ככה יש אצלהם גיוון. |
|
|
| StruckeR |
שמע אחי... במקרה אני רוסי, ובמקרה אני כמעט כל שישי שם....
בראסמי, בשבילי לפחות זה הליין המוביל בארץ, מכל הבחינות, ובעיקר מבחינת מוזיקה...
לרוב הוא מתחיל עם פאנקי האוס כזה, עולה לניו-יורק, לאט לאט עולה לקלאב, ואז הארד, ובערך ב5 ככה הוא עולה לפסיי...
בוא נגיד ככה, דיג'י רפאל הוא אחד החזקים באמת שיצא לי לשמוע, ותאמין לי הייתי במסיבות שמלא תקליטנים ויוצרים תקלטו שם (רוב המוכרים בארץ..)
והוא לא רואה בעיניים... הוא פשוט לא ממש מפורסם בקרב הבליינים בארץ, כי תכלס רק רוסים מכירים אותו.. אבל אני בטוח שזה ישתנה בקרוב..
פשוט צחקתי על הקטע עם סקאזי כי לפני חודש ככה הם פירסמו שיהל מגיע, ובסוף שמו תדיסק האחרון שלו חחחחחח |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by StruckeR
שמע אחי... במקרה אני רוסי, ובמקרה אני כמעט כל שישי שם....
בראסמי, בשבילי לפחות זה הליין המוביל בארץ, מכל הבחינות, ובעיקר מבחינת מוזיקה...
לרוב הוא מתחיל עם פאנקי האוס כזה, עולה לניו-יורק, לאט לאט עולה לקלאב, ואז הארד, ובערך ב5 ככה הוא עולה לפסיי...
בוא נגיד ככה, דיג'י רפאל הוא אחד החזקים באמת שיצא לי לשמוע, ותאמין לי הייתי במסיבות שמלא תקליטנים ויוצרים תקלטו שם (רוב המוכרים בארץ..)
והוא לא רואה בעיניים... הוא פשוט לא ממש מפורסם בקרב הבליינים בארץ, כי תכלס רק רוסים מכירים אותו.. אבל אני בטוח שזה ישתנה בקרוב..
פשוט צחקתי על הקטע עם סקאזי כי לפני חודש ככה הם פירסמו שיהל מגיע, ובסוף שמו תדיסק האחרון שלו חחחחחח |
במקרה הייתי שם כמה פעמים
בגדול אווירה סבבה בדרך כלל
מוזיקה סבבה בהתחלה אחרי 3 , מוזיקה הולכת ונהיית זוועה
רפאל יותר מידי משחזר את עצמו
הייתי בסילבסטר שם , בכלל לא התלהבתי
חשבתי שהוא יתן סט מיוחד
אבל דווקא ההפך , נתן סט של טראקים מאוסים
הוא חייב גם לנגן משהו חדש לפעמים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by StruckeR
בראסמי, בשבילי לפחות זה הליין המוביל בארץ, מכל הבחינות, ובעיקר מבחינת מוזיקה... |
| quote: | Originally posted by StruckeR
פשוט צחקתי על הקטע עם סקאזי כי לפני חודש ככה הם פירסמו שיהל מגיע, ובסוף שמו תדיסק האחרון שלו חחחחחח |
הרבה אנשים מנסים להבין למה הסצינה בארץ כל כך על הפנים
כשאני קורא את משכתבת בפוסט שלך אני מבין למה
אם זה הליין המוביל בארץ הסצינה בארץ לא על הפנים
פשוט אין דבר כזה הסצינה בארץ
אין סצינה
פחחח לייין עלק |
|
|
| princess cc |
העיקר שאותי לא הכניסו בסילבסטר!
מקום שסיסי לא עוברת בו סלקציה לא יכול
להחשב איכותי. (נקודה!!!!!!) |
|
|
|
|