|
סוף לתוכניתו של ארמין?! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
איזה טעות עם עשו
לקחו את אחת התוכניות הכי מואזנות שהיו להם ברדיו
למה בכלל?
ובאמת אתמול אחרי הסט של
kyau and albert
הם אמרו שיהיה סט של מארק נורמן ואז אסוט
לא יודע למה לא היה בסוף
אכזבה אין מה להגיד.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני לא יודע לגבי הפגיעה שתהיה לו מזה
עדיין די גי כמו פר קורסטן שומר על רמת פופולריות גבוהה ללא תוכנית
מרקו וי שתוכניתו ירדה נותר באותו מקום בדי גיי מאג
ואולי דווקא הד שההורדה הזו תיצור ייצור צמא רב אצל אנשים כדוגמת אליאור שנמאס להם מאסוט אבל פתאום כשזה לא יהיה קיים אחרי תקופה מסוימת כשהם שוב יתקלו בזה אולי זה יהיה כמו מים לנווד במדבר...
או שאולי לא...
בכל מקרה לא אכפת לי למה זה יביא..
זה פשוט נור
2005 נפתחת רע מאוד
ואני יגיד לכם תאמת זו מכה ניצחת לאנשים כמוני שמנסים לשמור על העדכון שלהם אך ורק מתוכניות רדיו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ואני יגיד לכם תאמת זו מכה ניצחת לאנשים כמוני שמנסים לשמור על העדכון שלהם אך ורק מתוכניות רדיו |
אז תסיק את המסקנות חחחח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אז תסיק את המסקנות חחחח |
אכן הסקתי אותם
הקשבתי לתוכנית של אנדי סי לראשונה....
:D
סורי ידידי אני עושה את זה בדרך החוקית והקשה...גם בלי בתוכנית מספר אחת (או שתיים ) שלי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אכן הסקתי אותם
הקשבתי לתוכנית של אנדי סי לראשונה....
סורי ידידי אני עושה את זה בדרך החוקית והקשה...גם בלי בתוכנית מספר אחת (או שתיים ) שלי |
בתקופה האחרונה צצו מלא תוכנית חדשות בעיקר ב-
ETN
אז ככה שיש לך שלל מידע. |
|
|
| Shahar |
בינתיים יש את
TATW
רואים כמה טוב היה אם טייסטו היה מקבל תוכנית... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
בינתיים יש את
TATW
רואים כמה טוב היה אם טייסטו היה מקבל תוכנית... |
אני יסתפק בשאיפתי להמשך תוכניתו של ארמין...
וטראנס אראונד דה וורלד גם סופג מכה לא קלה באיכות השידור שלו....
אני ממליץ על התוכנית של אנדי סי
אני יתחיל לעקוב
נכון לא קטעים חדשים כמו ארמין
אבל קטעים טובים
קבלו טראקליסט מתוכנית של שלשום
01. P.O.S - Gravity (Arksun's Voyage Mix)
02. Yamakasi - The Secret Garden
03. Yahel - Devotion (Armin Remix)
04. Apollonia - Andromeda Heights
05. Varian - Passion (Phynn Remix)
06. Gate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix)
07. Marcos - Summer Solstice
08. Symmetry - Forget (Sonicvibe Remix)
09. Aces Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix) |
|
|
| dan_yarok!! |
תעזבו שטויות
אין אף תוכנית שתתחרה בתוכנית הזאת לא ברייטנג לא בכלום!
כולה שבועיים ראיתם איזה בלאגן הלך כאן עם טראק השנה!
התוכנית פשוט הכי טובה
עם הקטעים שלא יצאו,השילוב של פרוג וטרנס
לא יודע זה כזה ארמין וכיף לשמוע אותו כל שבוע...
אני לא רואה סיבה שתוכנית שכל טרנס טדיקדט כמעט אוהב צריכה להתבטל
אידי אן טי ליכלכו ובגדול |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
תעזבו שטויות
אין אף תוכנית שתתחרה בתוכנית הזאת לא ברייטנג לא בכלום!
כולה שבועיים ראיתם איזה בלאגן הלך כאן עם טראק השנה!
התוכנית פשוט הכי טובה
עם הקטעים שלא יצאו,השילוב של פרוג וטרנס
לא יודע זה כזה ארמין וכיף לשמוע אותו כל שבוע...
אני לא רואה סיבה שתוכנית שכל טרנס טדיקדט כמעט אוהב צריכה להתבטל
אידי אן טי ליכלכו ובגדול |
פאקין שלח להם מייל
יעזור יעזור
לא יעזוז תדע שעשית לפחות משהו קטן וחסר תועלת
אבל עשית משהו! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני ממליץ על התוכנית של אנדי סי
אני יתחיל לעקוב
נכון לא קטעים חדשים כמו ארמין
אבל קטעים טובים
קבלו טראקליסט מתוכנית של שלשום
01. P.O.S - Gravity (Arksun's Voyage Mix)
02. Yamakasi - The Secret Garden
03. Yahel - Devotion (Armin Remix)
04. Apollonia - Andromeda Heights
05. Varian - Passion (Phynn Remix)
06. Gate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix)
07. Marcos - Summer Solstice
08. Symmetry - Forget (Sonicvibe Remix)
09. Aces Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix) |
שו חדש ?!?!?
למעט אולי "יאמאקאסי" (וגם זה בלחץ...) אין פה שום קטע חדש. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שו חדש ?!?!?
למעט אולי "יאמאקאסי" (וגם זה בלחץ...) אין פה שום קטע חדש. |
א. תראה לי איפה כתבתי שיש פה דברים חדשים
ב. תפסיק להיות קטנוני... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
03. Yahel - Devotion (Armin Remix)
|
מלא זמןרציתי לשאול זה ארמין ואן ביורן?
ובאמת כל מה שטוב בתוכנית של ארמין זה
the newest tunes selected
את השעה השניה לא תמיד שמעתי
כל מקרה אפשר לשאול על כל הבלאגן עם התוכנית כשהוא יבוא לטיאלוי
ולא הבנתי מה עם האיכות של טראנס אראונד זה וורד?
ודן
| quote: | תעזבו שטויות
אין אף תוכנית שתתחרה בתוכנית הזאת לא ברייטנג לא בכלום!
כולה שבועיים ראיתם איזה בלאגן הלך כאן עם טראק השנה!
התוכנית פשוט הכי טובה
עם הקטעים שלא יצאו,השילוב של פרוג וטרנס
לא יודע זה כזה ארמין וכיף לשמוע אותו כל שבוע...
אני לא רואה סיבה שתוכנית שכל טרנס טדיקדט כמעט אוהב צריכה להתבטל
אידי אן טי ליכלכו ובגדול |
כל דיג'יי שמקבל חומר בכמות שארמין מקבל (ויש כאלה) יכול להתחרות בו ולעשות כזאת תוכנית ויותר טובה
התוכנית של ארמין טובה ואני יתבאס אם היא תרד סופית
אבל תמיד יש אחרים שיכולים להחליפתו
ותדעו לכם אם טייסטו יעשה תוכנית ויחזור לסטייל הישן שלו הוא יכול לעשות תוכנית כמו אסוט ויותר טובה
אל תשכחו שכשהוא בחוות היען ב 31.8.2002
הוא נתן סט ששעתיים ממנו היו פרוגרסיב
אז תאמינו לי שהוא יכול לתת תוכנית באוטו סגנון ויותר טובה משל ארמין
ויגאל בוא לא נתחיל ויכוח :D |
|
|
|
|