return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
סוף לתוכניתו של ארמין?! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
איזה טעות עם עשו
לקחו את אחת התוכניות הכי מואזנות שהיו להם ברדיו
למה בכלל?
ובאמת אתמול אחרי הסט של
kyau and albert
הם אמרו שיהיה סט של מארק נורמן ואז אסוט
לא יודע למה לא היה בסוף
אכזבה אין מה להגיד....
Glenn-Holmes
אני לא יודע לגבי הפגיעה שתהיה לו מזה
עדיין די גי כמו פר קורסטן שומר על רמת פופולריות גבוהה ללא תוכנית
מרקו וי שתוכניתו ירדה נותר באותו מקום בדי גיי מאג

ואולי דווקא הד שההורדה הזו תיצור ייצור צמא רב אצל אנשים כדוגמת אליאור שנמאס להם מאסוט אבל פתאום כשזה לא יהיה קיים אחרי תקופה מסוימת כשהם שוב יתקלו בזה אולי זה יהיה כמו מים לנווד במדבר...

או שאולי לא...

בכל מקרה לא אכפת לי למה זה יביא..
זה פשוט נור
2005 נפתחת רע מאוד
ואני יגיד לכם תאמת זו מכה ניצחת לאנשים כמוני שמנסים לשמור על העדכון שלהם אך ורק מתוכניות רדיו
markfeldman
quote:
ואני יגיד לכם תאמת זו מכה ניצחת לאנשים כמוני שמנסים לשמור על העדכון שלהם אך ורק מתוכניות רדיו


אז תסיק את המסקנות חחחח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אז תסיק את המסקנות חחחח


אכן הסקתי אותם

הקשבתי לתוכנית של אנדי סי לראשונה....

:D

סורי ידידי אני עושה את זה בדרך החוקית והקשה...גם בלי בתוכנית מספר אחת (או שתיים ) שלי
markfeldman
quote:
אכן הסקתי אותם

הקשבתי לתוכנית של אנדי סי לראשונה....



סורי ידידי אני עושה את זה בדרך החוקית והקשה...גם בלי בתוכנית מספר אחת (או שתיים ) שלי


בתקופה האחרונה צצו מלא תוכנית חדשות בעיקר ב-

ETN

אז ככה שיש לך שלל מידע.
Shahar
בינתיים יש את
TATW

רואים כמה טוב היה אם טייסטו היה מקבל תוכנית...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
בינתיים יש את
TATW

רואים כמה טוב היה אם טייסטו היה מקבל תוכנית...


אני יסתפק בשאיפתי להמשך תוכניתו של ארמין...

וטראנס אראונד דה וורלד גם סופג מכה לא קלה באיכות השידור שלו....

אני ממליץ על התוכנית של אנדי סי
אני יתחיל לעקוב
נכון לא קטעים חדשים כמו ארמין
אבל קטעים טובים
קבלו טראקליסט מתוכנית של שלשום



01. P.O.S - Gravity (Arksun's Voyage Mix)
02. Yamakasi - The Secret Garden
03. Yahel - Devotion (Armin Remix)
04. Apollonia - Andromeda Heights
05. Varian - Passion (Phynn Remix)
06. Gate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix)
07. Marcos - Summer Solstice
08. Symmetry - Forget (Sonicvibe Remix)
09. Aces Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix)
dan_yarok!!
תעזבו שטויות
אין אף תוכנית שתתחרה בתוכנית הזאת לא ברייטנג לא בכלום!
כולה שבועיים ראיתם איזה בלאגן הלך כאן עם טראק השנה!
התוכנית פשוט הכי טובה
עם הקטעים שלא יצאו,השילוב של פרוג וטרנס
לא יודע זה כזה ארמין וכיף לשמוע אותו כל שבוע...
אני לא רואה סיבה שתוכנית שכל טרנס טדיקדט כמעט אוהב צריכה להתבטל
אידי אן טי ליכלכו ובגדול
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
תעזבו שטויות
אין אף תוכנית שתתחרה בתוכנית הזאת לא ברייטנג לא בכלום!
כולה שבועיים ראיתם איזה בלאגן הלך כאן עם טראק השנה!
התוכנית פשוט הכי טובה
עם הקטעים שלא יצאו,השילוב של פרוג וטרנס
לא יודע זה כזה ארמין וכיף לשמוע אותו כל שבוע...
אני לא רואה סיבה שתוכנית שכל טרנס טדיקדט כמעט אוהב צריכה להתבטל
אידי אן טי ליכלכו ובגדול


פאקין שלח להם מייל
יעזור יעזור
לא יעזוז תדע שעשית לפחות משהו קטן וחסר תועלת
אבל עשית משהו!
markfeldman
quote:
אני ממליץ על התוכנית של אנדי סי
אני יתחיל לעקוב
נכון לא קטעים חדשים כמו ארמין
אבל קטעים טובים
קבלו טראקליסט מתוכנית של שלשום



01. P.O.S - Gravity (Arksun's Voyage Mix)
02. Yamakasi - The Secret Garden
03. Yahel - Devotion (Armin Remix)
04. Apollonia - Andromeda Heights
05. Varian - Passion (Phynn Remix)
06. Gate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix)
07. Marcos - Summer Solstice
08. Symmetry - Forget (Sonicvibe Remix)
09. Aces Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix)


שו חדש ?!?!?

למעט אולי "יאמאקאסי" (וגם זה בלחץ...) אין פה שום קטע חדש.

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
שו חדש ?!?!?

למעט אולי "יאמאקאסי" (וגם זה בלחץ...) אין פה שום קטע חדש.


א. תראה לי איפה כתבתי שיש פה דברים חדשים

ב. תפסיק להיות קטנוני...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
03. Yahel - Devotion (Armin Remix)


מלא זמןרציתי לשאול זה ארמין ואן ביורן?

ובאמת כל מה שטוב בתוכנית של ארמין זה
the newest tunes selected
את השעה השניה לא תמיד שמעתי

כל מקרה אפשר לשאול על כל הבלאגן עם התוכנית כשהוא יבוא לטיאלוי

ולא הבנתי מה עם האיכות של טראנס אראונד זה וורד?

ודן
quote:
תעזבו שטויות
אין אף תוכנית שתתחרה בתוכנית הזאת לא ברייטנג לא בכלום!
כולה שבועיים ראיתם איזה בלאגן הלך כאן עם טראק השנה!
התוכנית פשוט הכי טובה
עם הקטעים שלא יצאו,השילוב של פרוג וטרנס
לא יודע זה כזה ארמין וכיף לשמוע אותו כל שבוע...
אני לא רואה סיבה שתוכנית שכל טרנס טדיקדט כמעט אוהב צריכה להתבטל
אידי אן טי ליכלכו ובגדול


כל דיג'יי שמקבל חומר בכמות שארמין מקבל (ויש כאלה) יכול להתחרות בו ולעשות כזאת תוכנית ויותר טובה
התוכנית של ארמין טובה ואני יתבאס אם היא תרד סופית
אבל תמיד יש אחרים שיכולים להחליפתו

ותדעו לכם אם טייסטו יעשה תוכנית ויחזור לסטייל הישן שלו הוא יכול לעשות תוכנית כמו אסוט ויותר טובה
אל תשכחו שכשהוא בחוות היען ב 31.8.2002
הוא נתן סט ששעתיים ממנו היו פרוגרסיב
אז תאמינו לי שהוא יכול לתת תוכנית באוטו סגנון ויותר טובה משל ארמין

ויגאל בוא לא נתחיל ויכוח :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement