return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
סוף לתוכניתו של ארמין?! (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
עצוב עצוב שהתוכנית יורדת....ואין שום דבר שיוכל להשתוות אליה...
והכי עצוב מה שעובר על איידיאנטי
מה הפלא שכל העולם רק הולך ומתמסחר אם אפילו תחנת הרדיו הזאת,שכבר הרבה שנים היוותה את אבן הפינה של הטראנס,סוגרת את שעריה בפני האיכות והולכת על כמות
וכמו שאומרים ;
אם בארזים נפלה שלכת,מה יגידו אזובי הקיר :(
Shahar
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
....ואין שום דבר שיוכל להשתוות אליה...


נו עוד אחד
תמשיך בגישה הזאת בחיים לא תסתדר בחיים
"אף תוכנית"
נגמרו הדיגיים בעולם זהו
markfeldman
quote:
ולא הבנתי מה עם האיכות של טראנס אראונד זה וורד?


מיניסטרי אוף סאונד לא מקצים יותר "פין" איכותי לשמיעת התוכנית דרך האינטרנט.
dan_yarok!!
quote:
Originally posted by Shahar
מלא זמןרציתי לשאול זה ארמין ואן ביורן?

ובאמת כל מה שטוב בתוכנית של ארמין זה
the newest tunes selected
את השעה השניה לא תמיד שמעתי

כל מקרה אפשר לשאול על כל הבלאגן עם התוכנית כשהוא יבוא לטיאלוי

ולא הבנתי מה עם האיכות של טראנס אראונד זה וורד?

ודן


כל דיג'יי שמקבל חומר בכמות שארמין מקבל (ויש כאלה) יכול להתחרות בו ולעשות כזאת תוכנית ויותר טובה
התוכנית של ארמין טובה ואני יתבאס אם היא תרד סופית
אבל תמיד יש אחרים שיכולים להחליפתו

ותדעו לכם אם טייסטו יעשה תוכנית ויחזור לסטייל הישן שלו הוא יכול לעשות תוכנית כמו אסוט ויותר טובה
אל תשכחו שכשהוא בחוות היען ב 31.8.2002
הוא נתן סט ששעתיים ממנו היו פרוגרסיב
אז תאמינו לי שהוא יכול לתת תוכנית באוטו סגנון ויותר טובה משל ארמין

ויגאל בוא לא נתחיל ויכוח :D


שמע כל עוד הוא היחידי שמביא חומר חדש אז אני לא רוצה שיורידו
בכל מקרה לא אכפת לי גם שתהיה לטייסטו תוכנית
כל אחד באמת יכול לעשות תוכנית אם הוא יקבל את החומר של ארמין
אבל אפחד לא עושה
אז ככה ש..
asot we gonna niss you..a lot
Glenn-Holmes
שחר אין בעיה גם טיאסטו יכול לעשות תוכנית - חלאס דיבורים שמישהו ישלוף צ'ק שמן...
יש לי תחושה שגם טיאסטו וגם ארמין שוגים בשימוש בבי פי אם גבוה מדי פעמים מסוימות בסטים שלהם בקטעי פרוגרסיב....
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
מיניסטרי אוף סאונד לא מקצים יותר "פין" איכותי לשמיעת התוכנית דרך האינטרנט.


למה ?
באורגינל מה יוצא לכל הרדיואים להוריד את כל התוכניות הטובות האלה משידור? ההפך..

quote:
Originally posted by dan_yarok!!
שמע כל עוד הוא היחידי שמביא חומר חדש אז אני לא רוצה שיורידו
בכל מקרה לא אכפת לי גם שתהיה לטייסטו תוכנית
כל אחד באמת יכול לעשות תוכנית אם הוא יקבל את החומר של ארמין
אבל אפחד לא עושה
אז ככה ש..
asot we gonna niss you..a lot


יעני אתה חי בסרט?
אתה חושב ארמין מקבל חומר שטייסטו לא מקבל?
איפה אתה חיי?
אתה חושב שפול ואן דייק לא מקבל חומר שארמין מקבל?
ושיוהן לא מקבל חומר שארמין מקבל?

ארמין לא היחיד שמקבל תחומר החדש חדש
יש כמוהו עוד
שיכולים לעשות בדיוק מה שהוא עושה
התוכנית שלו טובה אבל הוא לא אחד ויחיד

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר אין בעיה גם טיאסטו יכול לעשות תוכנית - חלאס דיבורים שמישהו ישלוף צ'ק שמן...
יש לי תחושה שגם טיאסטו וגם ארמין שוגים בשימוש בבי פי אם גבוה מדי פעמים מסוימות בסטים שלהם בקטעי פרוגרסיב....


אתה יעני אומר בציניות שגם טייסטו יכול?
אני בטוח שאתה זוכר שלפני שטייסטו עבר לסטייל הכבד הזה הוא היה יותר אפליפטינגי וניגן הרבה פרוג
ומבחינת חומר תיודע שהוא וארמין מקבלים אותו דבר
אז הוא כן יכול

וכן מסכים איתך שבקונצרט הוא ניגן את
find
בביפיאם גבוה מדי
בכל מקרה הוא וארמין מגבירים את המהירות כי יש טראקים שכשהם איטיים הם פחות מקפיצים אז צריך קצת להגביר את המהירות
lolo - why
הפיביאם הרגיל שלו לא מספיק כדי להדליק אותך אפילו שיש לו מלודיה בת זונה
אז צריך לעלות את הביפיאם

וד"א
שיוהן ניגן את
find
אני חושב שהוא העלה לו תביפיאם קצת..

ושמע עם ארמין נראה לי שזה לא סגור שלא תהיה תוכנית ושבכלל הכל זמני עד שיראו מה סוגרים לא?
אז אולי יש עוד תקווה

כל מקרה אנלא מבין למה בכלל איידיאנטי החליטו לסגור תתוכנית?
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר אין בעיה גם טיאסטו יכול לעשות תוכנית - חלאס דיבורים שמישהו ישלוף צ'ק שמן...
יש לי תחושה שגם טיאסטו וגם ארמין שוגים בשימוש בבי פי אם גבוה מדי פעמים מסוימות בסטים שלהם בקטעי פרוגרסיב....


אני ממש לא מסכים
ב 95% מהפעמים זה משפר בטרוף את הטראק
לדוגמא
perry oneil-waveforce
נשמע פי 100 יותר טוב כשמרימים לו את הביפיאם
כנל וויטרום,אמן,מונדאיי גרוב, ןעןד רבים ומוכרים שנשמעים הרבה יותר טוב כשנותנים להם בקצב
אבל הכל במידה כמובן
הכי טוב זה להעלות להם פיץ' בין 2-4 אחוז לא יותר....
markfeldman
quote:
למה ?
באורגינל מה יוצא לכל הרדיואים להוריד את כל התוכניות הטובות האלה משידור? ההפך..


כאשר אתה משדר באיכות של 32 אל תצפה שישמעו אותך.
Rising
quote:
Originally posted by markfeldman
כאשר אתה משדר באיכות של 32 אל תצפה שישמעו אותך.


אחי אם אני לא טועה האיכות של האסוטים הראשונים נעה בין 56 ל-96...
שזה מעפן.. אבל בכל זאת שמעו אותה.. ולאט לאט תפחו המשתמשים..
Glenn-Holmes
שחר ואלקס

lolo - why דעתי הבי פי אם הרגיל שלו מתאים
לגבי פרי אוניל יש תחושה בכל קטע שלו שטיפה יותר בי פי אם יכניס לו את הדרייב הדרוש
מאנדיי גרוב הוא קטע שבנוי ומושתת על קצב וקטעים כאלה יכולים רק להרוויח מהעלאת הבי פי אם שלהם

אבל
פיינד
דה וורלד דאזנט נואו
נו וואן און ארט
ועוד קטעים שאני כרגע לא זוכר בראש הם קטעים שאי אפשר להעלות להם תקצב
בעיקר שתי הראשונים שכתבתי
קטעים שנלדו והופקו כפרוג
נסו לשמוע אחד מהסטים של ארמין או טיאסטו שפיינד זכה לשיפור כביכול הזה
פשוט חסר פרופורציות והקטע נהרס
וויטרום הוא קטע מלודי מטריף עם כמות ואיכות סאונדים מטריפה שמפצה על תחשת העלאת הבי פי אם - כאן זה לא פוגם

Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
כאשר אתה משדר באיכות של 32 אל תצפה שישמעו אותך.


בגלל זה שאלתי
מה יוצא לרדיואים מלבטל תוכניות כאלה טובות?! זה רק לוקח להם מאזינים

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר ואלקס

lolo - why דעתי הבי פי אם הרגיל שלו מתאים
לגבי פרי אוניל יש תחושה בכל קטע שלו שטיפה יותר בי פי אם יכניס לו את הדרייב הדרוש
מאנדיי גרוב הוא קטע שבנוי ומושתת על קצב וקטעים כאלה יכולים רק להרוויח מהעלאת הבי פי אם שלהם

אבל
פיינד
דה וורלד דאזנט נואו
נו וואן און ארט
ועוד קטעים שאני כרגע לא זוכר בראש הם קטעים שאי אפשר להעלות להם תקצב
בעיקר שתי הראשונים שכתבתי
קטעים שנלדו והופקו כפרוג
נסו לשמוע אחד מהסטים של ארמין או טיאסטו שפיינד זכה לשיפור כביכול הזה
פשוט חסר פרופורציות והקטע נהרס
וויטרום הוא קטע מלודי מטריף עם כמות ואיכות סאונדים מטריפה שמפצה על תחשת העלאת הבי פי אם - כאן זה לא פוגם


יגאל עירבבת פה סוגים שונים של טראקים..
WHY
לא תשנה את דעתי ...הביפיאם צריך לעלות טיפה

בקשר לפיינד כתבתי כבר שטייסטו הגזים
ובקשר ל
NO ONE ON EARTH
זה בכלל סיגנון שונה! הרבה יותר מהיר מ
WHY \ THE WORLD DOESNT KNOW

ממש שונה ויותר מהיר
הוא 137 ביפיאם אם אנלא טועה ובאמת לא צריך לעלות לו תביפיאם....אפשר בטיפה וזה לא יפגע בו. אבל באמת לא מחייב להגביר

אני דיברתי על
WHY
וטראקים שפשוט לא זזים כשהם בביפיאם הרגיל
כי ככשיצרו אותם חשבו על איך לרגש את מי ששומע אותם ולאו דווקא על איך להקפיץ תקהל במועדון
ובגלל זה הדיגיי צריך להתערב ולעלות תביפיאם
m0sh
quote:
Originally posted by markfeldman
להזכירך, ארמין מנגן לא רק טראנס.


פרוגרסיב טראנס
זה חלק מטראנס

ולא זכור לי שהוא מנגן הרבה האוס או טכנו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement