|
hoezo commercieel?
|
View this Thread in Original format
| ampburner |
HEE ... HOO!
:D:D Nou was ik toch al niet zo'n fan van Tom Harding (Wel aardig) maar...Je kan ook té ver gaan :D:D:D:D |
|
|
| Flippe |
Commercieel zuigt :)
Die liedjes zijn meestal zwaar verneukt :whip: |
|
|
| Ruben_Dubbink |
hallo he,
ook niet een beetje commercieel zeg!
Gielen heeft het grote geld ook geroken trouwens.
Greetz RubDub |
|
|
| Mysteric |

Hahaha...
Tom Harding net z'n set achter de rug...en dan een denderend optreden van: Lasgo!
En die Alcatraz, die hebben toch 'Show me' gecovered met vreselijke vocalen erin?
Bleeehh. Beetje jammer idd. Als ik Tom Harding was zou ik me ziek melden. Biggest pre-Xmas party...Impulz is ook voor de kerst en toch wat groter. |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Mysteric
 |
Ach...t ziet er wel leuk uit...:D:D:D |
|
|
| Little Theseus |
hoe zat dat ook alweer?
Oja; een feest is pas een feest als er een TA bij is geweest :D:D:D |
|
|
| Yarnie |
| w000t tom harding op zn commercieel feest , gaat de verkeerde kant met hem op... van johan gielen kan je wel zo iets verw88 , maar van Tom Harding :( |
|
|
| moogwai |
He cool.... Alcazar :D nu wil een vriend zeker mee.. haha
Dit wordt echt het nationaal hee-hoo festival dat is (helaas :( ) zeker.. maarja.. niks aan te doen.
Vind het trouwens wel een vette line-up :) |
|
|
| Flippe |
Heeeeeee-Hooooooooooo
Hoezo is dat ge he-ho irritant
het zou verboden moeten worden! |
|
|
| After8 |
k denk dus dat ik ga :D whehehe tom harding bij mij om de hoek
dat had ik dus ff nie ged8 van de rest trek ik me nie aan als het nix
is ben ik ook zo weer thuis:D
greetz |
|
|
| Henkie_henk |
Dance nation!! woehooee!! geen milk inc alleen.. jammer..
k vin opzich tom harding hier 100000 procent niet tussen passen.. die gozer kan allejezus stampen.. en daarna komt zeker sunshine?? haha..
zware matige party... ik zou er alleen heengaan met een fluitje..
ik zie trouwes johan gielens naam overal man.. zelfs op een fokking scholierenparty hier in de buurt..(minimale leeftijd 13 jaar)..helaas kwam ik niet binnen... maar toch.. is zichzelf wel beetje kinder-heho-plebs-dj aan het maken... IMHO |
|
|
| Dj Alpha |
Jonge, boeie dat die gast daar draait.. Tis ook maar zn werk en als jij zou worden gevraagt dan zou je ook ja zeggen.
Geld = en blijft geld.. |
|
|
|
|