return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
hoezo commercieel?
View this Thread in Original format
ampburner
HEE ... HOO!
:D:D Nou was ik toch al niet zo'n fan van Tom Harding (Wel aardig) maar...Je kan ook té ver gaan :D:D:D:D
Flippe
Commercieel zuigt :)

Die liedjes zijn meestal zwaar verneukt :whip:
Ruben_Dubbink
hallo he,
ook niet een beetje commercieel zeg!
Gielen heeft het grote geld ook geroken trouwens.

Greetz RubDub
Mysteric


Hahaha...
Tom Harding net z'n set achter de rug...en dan een denderend optreden van: Lasgo!
En die Alcatraz, die hebben toch 'Show me' gecovered met vreselijke vocalen erin?

Bleeehh. Beetje jammer idd. Als ik Tom Harding was zou ik me ziek melden. Biggest pre-Xmas party...Impulz is ook voor de kerst en toch wat groter.
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Mysteric



Ach...t ziet er wel leuk uit...:D:D:D
Little Theseus
hoe zat dat ook alweer?
Oja; een feest is pas een feest als er een TA bij is geweest :D:D:D
Yarnie
w000t tom harding op zn commercieel feest , gaat de verkeerde kant met hem op... van johan gielen kan je wel zo iets verw88 , maar van Tom Harding :(
moogwai
He cool.... Alcazar :D nu wil een vriend zeker mee.. haha

Dit wordt echt het nationaal hee-hoo festival dat is (helaas :( ) zeker.. maarja.. niks aan te doen.

Vind het trouwens wel een vette line-up :)
Flippe
Heeeeeee-Hooooooooooo

Hoezo is dat ge he-ho irritant

het zou verboden moeten worden!
After8
k denk dus dat ik ga :D whehehe tom harding bij mij om de hoek
dat had ik dus ff nie ged8 van de rest trek ik me nie aan als het nix
is ben ik ook zo weer thuis:D

greetz

Henkie_henk
Dance nation!! woehooee!! geen milk inc alleen.. jammer..

k vin opzich tom harding hier 100000 procent niet tussen passen.. die gozer kan allejezus stampen.. en daarna komt zeker sunshine?? haha..

zware matige party... ik zou er alleen heengaan met een fluitje..

ik zie trouwes johan gielens naam overal man.. zelfs op een fokking scholierenparty hier in de buurt..(minimale leeftijd 13 jaar)..helaas kwam ik niet binnen... maar toch.. is zichzelf wel beetje kinder-heho-plebs-dj aan het maken... IMHO
Dj Alpha
Jonge, boeie dat die gast daar draait.. Tis ook maar zn werk en als jij zou worden gevraagt dan zou je ook ja zeggen.
Geld = en blijft geld..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement