|
מזל טוב לסייבר החדש!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SMoKeR |
מזל טוב ראובן
למרות שעדיין לא יודע מי אתה:conf: :conf:
אבל תבורך עד 120 |
|
|
| Silky21 |
תודה לכל החצילים החמודים על האיחולים לרגל יום הולדתי
נחמד מאוד לראות את כל החברימוס שהשקיעו בי בפתיחת טופיק במיוחד בשבילי
כמובן אני רוצה לתת תודות מיוחדות לחבר בין הקרובים שלי, אדיר, שעושה לי את השנה בין הטובות בחיים שלי...וזאת רק ההתחלה
אדיר......גם כשהאורות הכי גדולים כבים ,אנחנו באים לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב !!!
להפרייייייייייייייייייייייייייייע
נ.ב
צח אפטר בלונים הבא ............... עליי :haha: |
|
|
| Meltdown |
אומנם זה מעט באיחור, אבל מזל טוב ראובן ליום הולדתך.
הכי חשוב שתמשיך להיות רגוע במסיבות, כפי שאתה תמיד
;) |
|
|
| -CosmicFire- |
| מזל טוב אחשלו |
|
|
| fusi |
...אז הנה על קצה הציפורן מה הספקנו לחוות יחד בחצי שנה שאנחנו מכירים



וזה עוד לא מתקרב לכמות האמיתית של המסיבות שהפרענו יחדיו
והנה הגיע לו יום חגך ואני שמח להיות אחד מאותם אלו שמברכים אותך יה אידזי סאם
המון מזל טוב ראובן
CYBERING TILL ETERNITY |
|
|
| taltul |
| קצת באיחור אבל מזל טוב גבר גבר :cool: |
|
|
| Huge-A |
ראובן אתה מפריע לי!!!!!!
I LOVE TRCHNO.......:D
 |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Silky21
נ.ב
צח אפטר בלונים הבא ............... עליי :haha: | \
איך נאמר חינם לוקחים :)
ובהזדמנות זאת אם כבר ראובן וירון העלו את הנושא
אני רוצה להגיד תודה לשלישייה המופלאה הזאת (פלוס שחקן חיזוק - אמיר שלא נראה כבר הרבה זמן אבל מסיבות מוצדקות)
שאני מכיר אותה בערך מלפני משהו כמו 4-5 חודשים
ועשו לי את התקופה האחרונה לאחת היפות שהיו לי בחיים
יחד עברנו המון מסיבות עם המון אומנים גדולים:
Marco V, Paul Van Dyk, Johan Gielen, Terry Francis, Ferry Corsten, M.I.K.E., AvB בקרוב, and FLASH BROTHERS!!!!!
עשיתם אותי לאדם שונה
חופשי ומאושר
אני שמח שנפל חלקי להיות חבר של אנשים מצויינים כמוכם
שתהיו רק בריאים ושוב מזל טוב ראובן
EDIT
עכשיו כשנזכרתי שמגיע לכל אחד מכם תודה מיוחדת אני אכתוב
לירון שדואג תמיד לרענן אותי בוודקה צוננת ואחרי זה להשקות אותי בממטרי מים
ובנוסף לנסות ולארגן לי סטוץ בכל מסיבה
:)
לראובן שתמיד אפשר לסמוך עליו שיהיה מוכן ומזומן לכל דבר שייפול על הרחבה ודואג תמיד להזכיר לי ולעצמו ש
WE LOVE TECHNO!!!
וכמובן
לילד הפלא
אדיר הענק שדואג תמיד לעשות מצב רוח בכל המסיבה לכולם
ולקפוץ על הכתפיים שלי בכל צ'אנס (קיבל גם את תמונת השבוע באטרף בזכותי :))
זהו אנשים אוהב אותכם מאוד |
|
|
| markfeldman |
| אני גם מצטרף לאיחולים, אבל מי אתה ??!?!? |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני גם מצטרף לאיחולים, אבל מי אתה ??!?!? |
תתחיל לצאת למסיבות ותכיר אותו או אותי או כל מישהו אחר שלא יצא לך לראות עד עכשיו ;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מזל טוב גבר גבר
סורי על האיחור :D |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מזל טוב גבר גבר
סורי על האיחור :D |
עכשיו יש לך עונש עד מחר בבוקר להביא לי בכתב
"מזל טוב גבר , סורי על האיחור" אלף פעם !!!:whip: ;) |
|
|
|
|