|
מזל טוב לסייבר החדש!!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
ראובן... הסייבר הכי חדש בפורום...
שיהיה לך המון מזל טוב :D
מי יתן ותמשיך להפריע לאנשים כל עוד נפשך בך :wtf: |
|
|
| Flotser |
מזל טוב
:p
לא יודע מי אתה אבל
:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
זה לא היה תאכלס בשבוע שעבר?
והוא לא סייבר חדש... רק עבורנו כאן הוא נחשב לחדש כי הוא נרשם לפורום הזה לא מזמן
שיהיה מזל טוב והרבה צחוקים של שעות הזריחה:) |
|
|
| princess cc |
היה במסיבה של חילן אבל יאללה קבל שוב...
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב |
|
|
| Scorchio |
חילן זה היה המסיבה שהוא חגג התאריך זה השבוע
מזל טוב פפלוייזה שקל יוטפו נחוי
:) |
|
|
| Shahar |
מזל טוב רובןןןןןן!!!
עד 120 נשמה |
|
|
| cluBBer |
מזל טוב אח שלו
לא מפריע, לא מפריע |
|
|
| Huge-A |
;) |
|
|
|
|