|
var nån mer på Gatecrasher in the N.E.C. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| en speciell skivräkning eller? ;) |
|
|
| Gaby |
| skulle vilja kalla det för nöjesräkningen...tok för mycket sprit, McDonaldsbesök mitt i natten, skivor och annat... |
|
|
| reveal |
| du kanske skulle bli student trots allt :) då får man rabatt på sprit, McDoaldsbesök mitt i natten, skivor och annat... :p |
|
|
| Ravesquad |
Tänk om man skulle fixa en Gatecrasher på Älvsjömässan:D
me typ: PvD, tiesto, oakenfold, judge jules, armin, ferry, tall paul o gielen ?!?:p
dom ända som inte skulle få komma e antiloop för dom e ju så tråkiga..
vem vill komma? |
|
|
| Gaby |
| mmmm...kan inet du lägg fram ett förslag till Fokused och Doghouse gänget? |
|
|
| Gurgel |
De ligger på humm.. ca 1500 för flygresan, 100:- natten hotell, 500-1000 :- inträde vet inte vad de tar än =( sen tåg beroende på var det är 200:- så räkna på runt en 2500-3000 då e inte sprit inräknat ;(
Det kan ju alltid gå å hitta billigare resor med ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gurgel
De ligger på humm.. ca 1500 för flygresan, 100:- natten hotell, 500-1000 :- inträde vet inte vad de tar än =( sen tåg beroende på var det är 200:- så räkna på runt en 2500-3000 då e inte sprit inräknat ;(
Det kan ju alltid gå å hitta billigare resor med ;) |
var nånstans är det man "vill komma" med flyget så att säga? för man kan tex flyga tur och retur till london för mindre än 500 kr |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Gurgel
De ligger på humm.. ca 1500 för flygresan, 100:- natten hotell, 500-1000 :- inträde vet inte vad de tar än =( sen tåg beroende på var det är 200:- så räkna på runt en 2500-3000 då e inte sprit inräknat ;( Det kan ju alltid gå å hitta billigare resor med ;) |
Känner du till hotell för 100 kr??? Hur långt ut är man du?
Jag hänger gärna på :) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
Känner du till hotell för 100 kr??? Hur långt ut är man du?
Jag hänger gärna på :) |
e d nyår ni pratar om eller? gud vad jag vill åka på nå stort:)
jag e me på allt:p |
|
|
| reveal |
| jag är också med på allt :p (om jag har pengar:whip: ) |
|
|
| Gaby |
Nu har jag köpt resan till London!!! Need to know more about the parties!!!
Vilka ska dit till nyår??? Vi är 2 st. |
|
|
|
|