|
var nån mer på Gatecrasher in the N.E.C.
|
View this Thread in Original format
| Gurgel |
Var det nån mer svensk som var på Gatecrasher i Birmingahm ?!? Jag var där med en polare FIFAN VA FÄTT :D bästa upplevelsen jag haft i livet god dämend ;)
Blev medlem i de här societyt eftersom jag träffade Tu_Face å rainbowbrite där nere som tyckte att jag skulle joina ;)
har fett me bilder därifrån om nån vill kika ! ;) |
|
|
| Ravesquad |
åh din jävel:) va jag skulle vilja ha åkt..
vem va bäst? hur länge var du där?
ja, jag vill se bilderna:) |
|
|
| Gurgel |
Jag kom dit på fredan å åkte söndagen ! ;)
själv så tyckte jag Picotto var fetast =) men vetifan alla var feta hur hårt som helst :D har filmer från stället me
de ligger på ..
http://ibiza.deliro.net/gatecrasher/
Kosta fan inte så mycket att åka endå 3000:- för resa boende och entren ;) tyckte fan resan var värd alltihop för Godskitchen som vi inte ens hade planerat att gå på , å så hade vi Gatecrasher de vi kom för som var godskitchen fast ^100 ungefär =) |
|
|
| Ravesquad |
| ååååh gud... kan inte jag få följa med nästa gång.. tänk o få gå på nått sånt där.. lycka:p |
|
|
| Gurgel |
De e lungt bara å hänga på :D
vi håller på å samla ett gäng för att åka dit på nyår !
ska försöka få in Gatecrashers Sommar fest me den ska vara ännu fetare enligt "gatecrasher groupisen" vi snacka me ! ;) |
|
|
| Gaby |
Välkommen!
va' avis man blir!!! JAG VILL OXÅ!!! |
|
|
| Ravesquad |
Jag e lätt me på nyår:D
du me Gaby:) |
|
|
| Gaby |
| det skulle ju va kul... va skulle det typ kosta? Jag vill hinna med ett besök i Holland för att köpa lite skivor oxå... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
det skulle ju va kul... va skulle det typ kosta? Jag vill hinna med ett besök i Holland för att köpa lite skivor oxå... |
mmm åka till holland och handla skivor, det har jag länge viljat göra... frågan är bara om man hade kunnat handla normalt mkt eller om man hade slösat upp alla sina pengar direkt :D |
|
|
| Gaby |
| Mastercard is the answer ;) |
|
|
| reveal |
| hehehe, frågan är om man inte får en smärre chock när man kommer hem och får se räkningen sen :) inte för att cdon, skivhugget etc har speciellt mlt trance, men det räcker ändå för att jag ska handla och handla och handla... |
|
|
| Gaby |
| jag gråter varje månad när räkningen kommer .... |
|
|
|
|