return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
borderland radio oppdatering!!!
View this Thread in Original format
CoDe-X
sida vår er nå oppdatert, og det er på tide at vi kjører på ny giv fra 2005 med nye sende tider, bra guest dj's og et forum!
www.borderlandradio.com for siden http://borderlandradio.proboards20.com/index.cgi for forum

Regards - CoDe-X

btw, vi er fremdeles ute etter nye gjeste dj's, så det er bare å ta kontakt!
DJ_Audun
Mye bra i vente!
moore
Ser ikke så dumt ut det nei ;)
djmushi
good !! ;)
CoDe-X
Da er det 2 timer og 30 minutter til vi setter igang igjen.

Først ut hører dere resident Dj Lunar Gravity og hans gladfunky house stil klokka 8, og så kommer jeg - CoDe-X med min trance mix fra klokka 10.

Håper å se noen av dere på irc, irc.foreverchat.net - #BLR eller på en ny ting vi starter nå, en masse chat på msn - [email protected]
DJ_Audun
Hehe, massechat på msn. Artig vri det:)
Jeg har fysikkprøve på skolen imorgen, men jeg skal i alle fall få hørt på showet. Tenker jeg lar msn'en stå avlogget, med tanke på at det blir en major distraction hvis jeg logger på.
DJ_Audun
I kveld er det premiere på mitt "show" på borderland radio. Hadde vært artig om noen av dere hørte på. På menyen står det alt mellom progressive og psy-trance. Jeg spiller fra klokken 8.

Trykk her for å lytte
Mindbreezer
quote:
Originally posted by DJ_Audun
I kveld er det premiere på mitt "show" på borderland radio. Hadde vært artig om noen av dere hørte på. På menyen står det alt mellom progressive og psy-trance. Jeg spiller fra klokken 8.

Trykk her for å lytte


Det hadde vært fett og hørt på, men har prøve i morra...tuner nok inn neste onsdag :D
alieu
Ikke verst det her!

Var det du som hadde den herlige radiostemmen, DJ_Audun? :D
chem-x
keep it up!

DJ AL-X
Høres gøy ut.. skal tune inn neste show..

Er du interessert i gjeste-DJ ? Jeg kan bidra med litt progressivehouse av forskjellige melodiøse varianter :)

Har før spilt på:

ScyHigh (USA)
Tranceland (Sverige)
Amplified Radio (Cannada)
DJ_Audun
quote:
Originally posted by alieu
Ikke verst det her!

Var det du som hadde den herlige radiostemmen, DJ_Audun? :D


Haha, nei. Det var code-x. Jeg har ikke kapasitet til å streame så jeg måtte pre-recorde settet.

Al-x: du får kontakte code-x, han som er sjefen, men jeg kan med 99% sikkerhet si at han er interessert.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement