|
borderland radio oppdatering!!!
|
View this Thread in Original format
| DJ_Audun |
| Mye bra i vente! |
|
|
| moore |
| Ser ikke så dumt ut det nei ;) |
|
|
| CoDe-X |
Da er det 2 timer og 30 minutter til vi setter igang igjen.
Først ut hører dere resident Dj Lunar Gravity og hans gladfunky house stil klokka 8, og så kommer jeg - CoDe-X med min trance mix fra klokka 10.
Håper å se noen av dere på irc, irc.foreverchat.net - #BLR eller på en ny ting vi starter nå, en masse chat på msn - [email protected] |
|
|
| DJ_Audun |
Hehe, massechat på msn. Artig vri det:)
Jeg har fysikkprøve på skolen imorgen, men jeg skal i alle fall få hørt på showet. Tenker jeg lar msn'en stå avlogget, med tanke på at det blir en major distraction hvis jeg logger på. |
|
|
| DJ_Audun |
I kveld er det premiere på mitt "show" på borderland radio. Hadde vært artig om noen av dere hørte på. På menyen står det alt mellom progressive og psy-trance. Jeg spiller fra klokken 8.
Trykk her for å lytte |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
I kveld er det premiere på mitt "show" på borderland radio. Hadde vært artig om noen av dere hørte på. På menyen står det alt mellom progressive og psy-trance. Jeg spiller fra klokken 8.
Trykk her for å lytte |
Det hadde vært fett og hørt på, men har prøve i morra...tuner nok inn neste onsdag :D |
|
|
| alieu |
Ikke verst det her!
Var det du som hadde den herlige radiostemmen, DJ_Audun? :D |
|
|
| DJ AL-X |
Høres gøy ut.. skal tune inn neste show..
Er du interessert i gjeste-DJ ? Jeg kan bidra med litt progressivehouse av forskjellige melodiøse varianter :)
Har før spilt på:
ScyHigh (USA)
Tranceland (Sverige)
Amplified Radio (Cannada) |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by alieu
Ikke verst det her!
Var det du som hadde den herlige radiostemmen, DJ_Audun? :D |
Haha, nei. Det var code-x. Jeg har ikke kapasitet til å streame så jeg måtte pre-recorde settet.
Al-x: du får kontakte code-x, han som er sjefen, men jeg kan med 99% sikkerhet si at han er interessert. |
|
|
|
|