return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Happy Birthday Oren
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
טוב אז לפי האייסיקיו שלי,היום יש מומולדת לאורן הידוע בכינויו
rising !!! :D :crazy: :tongue2 :thepirate
אז אורן ה"מתרומם",שיהיה לך המון המון מזל טוב,תחרוש השנה טוב טוב על הפרוג והגרוב ששלחתי לך ;) ותמשיך להיות פעיל בפורום ולקטול צעירים בעזרת הציניות הבלתי נגמרת שלך ;)
אני יודע שאני לפחות קיבלתי יופי של מנה ממך בהתחלה :D
yaman
אורן שיהיה לך המון המון מזל טוב

אתה אחלה ותשאר אחלה

עד 120
DJ-Kreing^^
אורן אחייייייי
מזל טוב!!!

תקפוץ לבקר מתישהו
;)
KrazyDJs
אורן יא גבר גבר...
מזל טוב כפרה..עד 120...

מת עליך אחי :p
sh33p
מזלללללל טווווווווובבבבבבב אחי
Segev
מזל טוב אחי שהייה עד 120!!!!
Flotser
אורן אחי מזל טוב!!!!!!
:p :p

גם החתימה שלי רוצה לאחל לך עד 120
:wtf: :crazy:
Sniper
אח שלווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מזל טובבבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


כמה זמן לא דיברנו אה?@$#

ואללה אני מתגעגע אלייך!!!

ושוב פעם מזל טוב אח שלו!
Shahar
יא גנובים הוא בכלל עוד חודש וחצי
זה סתם באג באייסי חחחחחחחחחחח
























































סתם :D
מזלללללל טובבבבבב אלמונננדדדדדדדדדד יכריששששש!!!!
Huge-A
חחחח אתם באמת קרועים !!!
זה בכללל ב- 18 לחודש..

אבל בכל זאת מזל טוב עוד כמה שעות....;)

Rising
תודה רבה לכולם !!! :)

מעריך את זה מאוד :tongue2
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Rising
תודה רבה לכולם !!! :)

מעריך את זה מאוד :tongue2


זה הכל?
מה עם איזה עקיצה?
:D ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement