| DJ Alex E. |
טוב אז לפי האייסיקיו שלי,היום יש מומולדת לאורן הידוע בכינויו
rising !!! :D :crazy: :tongue2 :thepirate
אז אורן ה"מתרומם",שיהיה לך המון המון מזל טוב,תחרוש השנה טוב טוב על הפרוג והגרוב ששלחתי לך ;) ותמשיך להיות פעיל בפורום ולקטול צעירים בעזרת הציניות הבלתי נגמרת שלך ;)
אני יודע שאני לפחות קיבלתי יופי של מנה ממך בהתחלה :D |
|
|