|
Dance Valley 2005 blir 3 dagar. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
jag kan inte andas....:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Fick UDC's nyhetsbrev igår och såg att de skrev något om Dance Valley men jag fattade inte ett jota. Blir så lack när de inte kan skriva på engelska på hemsidan också - sen springer de runt och gnäller när alla biljetterna inte är slutsålda (även om de många gånger påstår det). De har ju faktiskt en marknad utanför Holland - varför inte utnyttja det och ge ut information på ett lite med globalt språk...
Hur som helst är detta fan givet..!:crazy: |
|
|
| skotty |
| quote: | Originally posted by ScuL
Hollands största dancefestival utomhus blir 3 dagar nästa gång. Arrangören UDC har fått tillstånd att festa 3 dagar i sträck.
DV äger rum på den 5, 6 och 7 augusti. Därmed blir DV första festivalen som är längre än 1 dag.
|
Vadå första festivalen? |
|
|
| ScuL |
| Det är första dance-festivalen som är längre än 1 dag |
|
|
| jeremy1984 |
| Äntligen en riktig festival.. men detta verkar sjukt dyrt ;E |
|
|
| ScuL |
| Med Holländska mått mätt är det inte farligt.. evenemanger är sjukt dyra här |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by ScuL
Med Holländska mått mätt är det inte farligt.. evenemanger är sjukt dyra här |
Kanske inte... men ni slipper resekostnaderna i erat miniland :p Fast med en längre festival så blir ju resekostnaderna mer "prisvärda" nu iaf.. |
|
|
| staz |
| ne knappast första dance festivalen.. finns massvis, voov, fullmoon, samothraki etc |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by staz
ne knappast första dance festivalen.. finns massvis, voov, fullmoon, samothraki etc |
inte i holland.
artikelen var direkt översätt från en holländskt tidning, därför räknas inte utlandet. |
|
|
| Laszlo |
Biljettsläpp om två dagar. :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Men Scul, du som har koll på läget...du skrev €62 för biljetten, €95 för camping...enligt dancevalley.nl kostar lördagsbiljetten 62 och 95 för hela helgen...hur ligger det till egentligen? Vet du om det kommer att gå bussar regelbundet alla tre dagarna som det gjort innan? Fattar ju inte ett jota av det som står på UDC's hemsida och i deras nyhetsbrev...att de inte kan skriva på engelska...:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| ScuL |
ska kolla på deras hemsida.
de priser som jag skrev innan kom direkt ur pressmedelandet. |
|
|
| ScuL |
biljettförsäljningen börjar den 5. mars iaf.
ska skriva exakt vad det står:
Både de biljetter för lördag och de passepartout biljetter för hela helgen säljs hos Ticketbox och deras affärer.
Biljettpriset för bara lördagen är €62,50 och är därmed €2,50 billigare än förra året. Biljetten garanterar tillgång till evenemangen, en gratis busstjänst, gratis parkering och gratis toaletter på terrängen.
Priset för en campingbiljett (passe-partout) blir €95.
^^
De skriver fan jävligt otydliga. Man kan läsa det på två olika sätt.. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
biljettförsäljningen börjar den 5. mars iaf.
ska skriva exakt vad det står:
Både de biljetter för lördag och de passepartout biljetter för hela helgen säljs hos Ticketbox och deras affärer.
Biljettpriset för bara lördagen är €62,50 och är därmed €2,50 billigare än förra året. Biljetten garanterar tillgång till evenemangen, en gratis busstjänst, gratis parkering och gratis toaletter på terrängen.
Priset för en campingbiljett (passe-partout) blir €95.
^^
De skriver fan jävligt otydliga. Man kan läsa det på två olika sätt.. |
så 95 euro är 3 dagar inklusive camping? asså lätt förvirrande det här asså :p |
|
|
|
|