return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Dance Valley 2005 blir 3 dagar. (pg. 2)
View this Thread in Original format
Laszlo
:eyespop: :eyespop: :eyespop:

jag kan inte andas....:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Fick UDC's nyhetsbrev igår och såg att de skrev något om Dance Valley men jag fattade inte ett jota. Blir så lack när de inte kan skriva på engelska på hemsidan också - sen springer de runt och gnäller när alla biljetterna inte är slutsålda (även om de många gånger påstår det). De har ju faktiskt en marknad utanför Holland - varför inte utnyttja det och ge ut information på ett lite med globalt språk...

Hur som helst är detta fan givet..!
:crazy:
skotty
quote:
Originally posted by ScuL
Hollands största dancefestival utomhus blir 3 dagar nästa gång. Arrangören UDC har fått tillstånd att festa 3 dagar i sträck.
DV äger rum på den 5, 6 och 7 augusti. Därmed blir DV första festivalen som är längre än 1 dag.


Vadå första festivalen?
ScuL
Det är första dance-festivalen som är längre än 1 dag
jeremy1984
Äntligen en riktig festival.. men detta verkar sjukt dyrt ;E
ScuL
Med Holländska mått mätt är det inte farligt.. evenemanger är sjukt dyra här
jeremy1984
quote:
Originally posted by ScuL
Med Holländska mått mätt är det inte farligt.. evenemanger är sjukt dyra här

Kanske inte... men ni slipper resekostnaderna i erat miniland :p Fast med en längre festival så blir ju resekostnaderna mer "prisvärda" nu iaf..
staz
ne knappast första dance festivalen.. finns massvis, voov, fullmoon, samothraki etc
ScuL
quote:
Originally posted by staz
ne knappast första dance festivalen.. finns massvis, voov, fullmoon, samothraki etc


inte i holland.
artikelen var direkt översätt från en holländskt tidning, därför räknas inte utlandet.
Laszlo
Biljettsläpp om två dagar. :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Men Scul, du som har koll på läget...du skrev €62 för biljetten, €95 för camping...enligt dancevalley.nl kostar lördagsbiljetten 62 och 95 för hela helgen...hur ligger det till egentligen? Vet du om det kommer att gå bussar regelbundet alla tre dagarna som det gjort innan? Fattar ju inte ett jota av det som står på UDC's hemsida och i deras nyhetsbrev...att de inte kan skriva på engelska...:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
ScuL
ska kolla på deras hemsida.
de priser som jag skrev innan kom direkt ur pressmedelandet.

ScuL
biljettförsäljningen börjar den 5. mars iaf.


ska skriva exakt vad det står:

Både de biljetter för lördag och de passepartout biljetter för hela helgen säljs hos Ticketbox och deras affärer.
Biljettpriset för bara lördagen är €62,50 och är därmed €2,50 billigare än förra året. Biljetten garanterar tillgång till evenemangen, en gratis busstjänst, gratis parkering och gratis toaletter på terrängen.
Priset för en campingbiljett (passe-partout) blir €95.

^^
De skriver fan jävligt otydliga. Man kan läsa det på två olika sätt..
St_Andrew
quote:
Originally posted by ScuL
biljettförsäljningen börjar den 5. mars iaf.


ska skriva exakt vad det står:

Både de biljetter för lördag och de passepartout biljetter för hela helgen säljs hos Ticketbox och deras affärer.
Biljettpriset för bara lördagen är €62,50 och är därmed €2,50 billigare än förra året. Biljetten garanterar tillgång till evenemangen, en gratis busstjänst, gratis parkering och gratis toaletter på terrängen.
Priset för en campingbiljett (passe-partout) blir €95.

^^
De skriver fan jävligt otydliga. Man kan läsa det på två olika sätt..


så 95 euro är 3 dagar inklusive camping? asså lätt förvirrande det här asså :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement