|
Dance Valley 2005 blir 3 dagar. (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
jag vet inte ens själv vad de menar med den där texten . om man läser det på det ena sätt kan det vara att det är €62,50 + 95 för campingkortet men om man läser på en annan sätt verkar det som det är 95 för hela helgen .. lol
ska kolla på ticketboxsidan senare för att se vad som egentligen säljs :p |
|
|
| mr_fisken |
| Är det enbart EDM på dance valley?, har fått för mig att det är annan musik också:wtf: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Är det enbart EDM på dance valley?, har fått för mig att det är annan musik också:wtf: |
Nej då, det är bara EDM :) Det har det i alla fall varit de två senaste åren då jag varit där...jag hoppas det fortsätter för någon jävla rock och pop vill jag inte ha...:whip: |
|
|
| mr_fisken |
| ska låna en dvd från 2003 så får jag se om det när något att hänga i granen. Funtar lite på mysteryland eller kanske dance valley. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
ska låna en dvd från 2003 så får jag se om det när något att hänga i granen. Funtar lite på mysteryland eller kanske dance valley. |
Laszlos egna film är bättre än DVDn ;) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Laszlos egna film är bättre än DVDn ;) |
men han har ju hockeyhjälm:wtf: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
men han har ju hockeyhjälm:wtf: |
lol :haha: Har inte haft det de två föregående åren, men det kanske blir ändring på det till sommaren .. :p |
|
|
| Laszlo |
iih...om jag tolkat dessa små rader rätt "Morgenochtend om 8:00am, voordat de kaartverkoop van de 11e editie van Dance Valley van start gaat, zal de line-up bekend worden gemaakt op www.udc.nl", så betyder det att Dance Valley-linan offentliggörs i morgon...:crazy: :crazy:
Väntar med spänning .. .. .:) |
|
|
| SWE_TRANCE |
woot!
Hur är det med biljettåtgången på DV?
Är det "sensation-hyper" så lär inte jag få tag på någon eftersom plånboken är tunn som ett löv just nu :sadgreen: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
woot!
Hur är det med biljettåtgången på DV?
Är det "sensation-hyper" så lär inte jag få tag på någon eftersom plånboken är tunn som ett löv just nu :sadgreen: |
De senare åren har det gått att få tag på biljetter i princip fram till veckan innan evenemanget - med tanke på att det i år blir tre dagar så vet jag inte hur snabbt de kommer gå åt... |
|
|
| Laszlo |
Litet urval ur linan som släppes idag:
FREDAG:
Main Stage:
Carl Cox
Sasha
Marco Carola
Christopher Lawrence
Nick Warren
Erick Pike
Eurogrooves:
Eddie Halliwell
A&B
Taul Paul
DJ Jean
Ronald van Gelderen
Marcel Woods
Ian Betts
Ton TB
Renaissance:
Deep Dish
Satoshi
Loveland:
PRYDZ
LÖRDAG
Main:
PvD
Deep Dish
Ferry
Ben Sims
Global Stage:
Carl Cox
Liebing
Umek & Kanzyani
Marco Bailey
De Hey
Armada Stage:
AvB
Schulz & Perry O'Neil
STONEBRIDGE
MIKE
Concept:
Kowalski Live
HERTZ Live :)
...............
Prydz, Stonebridge och Hertz till Dance Valley alltså...fett värre :D
Söndagens lina kommer väl antagligen också släppas inom kort...
fullständiga linan finns på www.udc.nl
Det här FÅR jag fan inte missa...Carl Cox x2...:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Litet urval ur linan som släppes idag:
(...)
|
:eek: :eek: :eek:
Saknar Zabiela dock :( |
|
|
|
|