|
יובלללללללללללללל!!!!!!!!!! Maztal Tov!!!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
אומנם באיחור
אני מבקש סליחה אני לא ידעתי בכל מקרה
האי סי סיפר לי:)
אבל ליובל
הדינוזאור הותיק שלנו יש היום יום שלישי יום הולדת!!!!!
מזללללל טוב עד 120
רק טוב טוב טוב
אושר עושר
הפרעות
הכלללל!!!!!
ואתה כן חשוב מאד מאד לנו
פשוט שאנחנו טיפשים ןשחכנו אני בכל מקרה:)
מזל טוב!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
| Sniper |
יוב יוב
מזל טוב איש!!! |
|
|
| fusi |
LOL, arik
?למה לו הפרעות
:D
בכל מקרה יובל מי שלא תהיה, שיהיה לך רק במזל טוב
:tongue3 |
|
|
| Huge-A |
נראה לי הייתה איזה מסיבת סקס ענקית להורים של כולם באותו תקופה..
מוזר כולם עושים יום הולדת באותו חודש..
יאללה יובל יחציל יום הולדת המון המון מזל טוב ..
ומי יתן ותמשיך להפריע להורים כל עוד אתה גר איתם !!!
:D
מה נקנה לך מה נקנה לך מתנה ??
אולי כדור ??
אולי חציל ??
תחזיר לי תשובה אני יבדוק מה נשאר אצל ירון במחסן... |
|
|
| Shahar |
יוביקקקקקק מזל טוב נשמה עד 120
כל שנה כזאת מקרבת אותך לנקסט :D
מה עם איזה שיחרורולדת?? תפרגן לקהל שתמך בך:D |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אחי!!
אתה ממש גדלת פה!
אפשר לומר שגידלתי אותך במו ידי!!!!
:p |
|
|
| coby |
מזל טוב יוב !
:thepirate |
|
|
| KrazyDJs |
| מזל טוב גבר גבר...עד 120 |
|
|
| -CosmicFire- |
מזל טוב אחשלי
בן כמה?!
מעניין שאף אחד לא רשם |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שיהיה בהרבה הרבה מזל!!!
ובלי מזל או עם מזל העיקר שיהיה טוב!
:disbelief |
|
|
|
|