return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
עדיין אוהב
View this Thread in Original format
eXeTik
מה קורה חבר'ה, הרבה זמן לא ביקרתי פה!
אין יותר מדי זמן פהוי... הצבא, העבודה והחברה לוקחים את רובו
צבא אין ברירה
העבודה מכניסה כמה שקלים, ובקשר לחברה... גם זה אין ברירה
חחחחחחחחחחח, סתם סתם :stongue:

בקיצור- מה קורה?
מה חדש?
יש פה אנשים חדשים...? איך הטראקים בחצי השנה האחרונה ככה? מגמת עלייה מתחילת 2003 או ירידה? אני בקושי מוריד משהו וגם אם כן זה לרוב סטים... היו זמנים שהייתי מעודכן בכל פיפס חדש שהיה יוצא.

בכל מקרה- נחמד לכתוב פה עוד פעם
ננסה להתמיד קצת יותר
וכמו שהכותרת אומרת... לא שכחתי פה אף אחד
princess cc
הו הו הו
כרמלההההההההה
אורחים בלתי קרואים הגיעו:)

מ'מצב??????????????????????

נראה אותך מחר באילטה?

:)
Huge-A
quote:
Originally posted by princess cc
הו הו הו
כרמלההההההההה
אורחים בלתי קרואים הגיעו:)

מ'מצב??????????????????????

נראה אותך מחר באילטה?

:)


לא נראה לי שהוא יבוא ..
כי יש לו לפחות חודש לקרוא את כל מה שפספס...:toothless
princess cc
quote:
Originally posted by Huge-A
לא נראה לי שהוא יבוא ..
כי יש לו לפחות חודש לקרוא את כל מה שפספס...:toothless


חחחחחח מסכן הוא בטח אפילו לא יודע מה זה אילטה
Huge-A
quote:
Originally posted by princess cc
חחחחחח מסכן הוא בטח אפילו לא יודע מה זה אילטה


נעשה לו ככה עם הידיים כמו החרשים..

אי . ל . טה.
מ. חר. ב. שו. קן.

בחסות :
Sniper
quote:
Originally posted by Huge-A
נעשה לו ככה עם הידיים כמו החרשים..

אי . ל . טה.
מ. חר. ב. שו. קן.

בחסות :


LOL

רונן באמת נעלמת...

תחזור תחזור
DjChook
תמיד נחמד לראות אנשים ותיקים חוזרים לבקר

מקווה שתתמיד קצת יותר

ומי יודע אולי תקפוץ מחר

(מי יודע, אולי אני אקפוץ מחר)
DJ Alex E.
רונן!!!!מה המצב אח שלי???
אני חייב להגיד שהתגעגתי! :D
אחי אתה חסר יאלה תחזור חסרים לנו הפוסטים המטורפים שלך :crazy:
princess cc
חחחחחחחח אדיר!
מתי תיתן לי קצת ממה שלקחת?
זה עושה לך רק טוב אני רואה;)

quote:
אחי אתה חסר יאלה תחזור חסרים לנו הפוסטים המטורפים שלך


חסרות לנו התמונות של הידידות הכוסיות שלך;)
eXeTik
10x guys :)

quote:
Originally posted by princess cc
חחחחחח מסכן הוא בטח אפילו לא יודע מה זה אילטה


ובאמת שאין לי שמץ מה זה אילטא, אני מנחש שסופסוף הצלחתם להרים מפגש?
או שעוד מסיבה בשביל הפורום?

quote:
Originally posted by princess cc
חסרות לנו התמונות של הידידות הכוסיות שלך;)


;)
אם בתמונות עסקינן... החברה:








quote:
Originally posted by Huge-A
לא נראה לי שהוא יבוא ..
כי יש לו לפחות חודש לקרוא את כל מה שפספס...:toothless


רק חודש אה... אופטימי משהו :)
יש טיזה טרד מסויים שלא שווה לי להמשיך לחיות בלי לקרוא אותו?
(ראה ערך "חיילן משחרר")

taltul
quote:
Originally posted by eXeTik


איזו תמונה קלאסית!

ואני כבר באתי להגיד:

PIX OR STFU :)


:)....נ''ב: שניםםםםםםםם אחי שניםםםםםםםם
yaman
רונן יא חריין מה המצב?

מה מצב האצבע?

מה עם פרוייקט הכוסיות שלך?

קיצר....

טוב שחזרת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement