|
עדיין אוהב
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
מה קורה חבר'ה, הרבה זמן לא ביקרתי פה!
אין יותר מדי זמן פהוי... הצבא, העבודה והחברה לוקחים את רובו
צבא אין ברירה
העבודה מכניסה כמה שקלים, ובקשר לחברה... גם זה אין ברירה
חחחחחחחחחחח, סתם סתם :stongue:
בקיצור- מה קורה?
מה חדש?
יש פה אנשים חדשים...? איך הטראקים בחצי השנה האחרונה ככה? מגמת עלייה מתחילת 2003 או ירידה? אני בקושי מוריד משהו וגם אם כן זה לרוב סטים... היו זמנים שהייתי מעודכן בכל פיפס חדש שהיה יוצא.
בכל מקרה- נחמד לכתוב פה עוד פעם
ננסה להתמיד קצת יותר
וכמו שהכותרת אומרת... לא שכחתי פה אף אחד |
|
|
| princess cc |
הו הו הו
כרמלההההההההה
אורחים בלתי קרואים הגיעו:)
מ'מצב??????????????????????
נראה אותך מחר באילטה?
:) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by princess cc
הו הו הו
כרמלההההההההה
אורחים בלתי קרואים הגיעו:)
מ'מצב??????????????????????
נראה אותך מחר באילטה?
:) |
לא נראה לי שהוא יבוא ..
כי יש לו לפחות חודש לקרוא את כל מה שפספס...:toothless |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Huge-A
לא נראה לי שהוא יבוא ..
כי יש לו לפחות חודש לקרוא את כל מה שפספס...:toothless |
חחחחחח מסכן הוא בטח אפילו לא יודע מה זה אילטה |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by princess cc
חחחחחח מסכן הוא בטח אפילו לא יודע מה זה אילטה |
נעשה לו ככה עם הידיים כמו החרשים..
אי . ל . טה.
מ. חר. ב. שו. קן.
בחסות :
 |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Huge-A
נעשה לו ככה עם הידיים כמו החרשים..
אי . ל . טה.
מ. חר. ב. שו. קן.
בחסות :
|
LOL
רונן באמת נעלמת...
תחזור תחזור |
|
|
| DjChook |
תמיד נחמד לראות אנשים ותיקים חוזרים לבקר
מקווה שתתמיד קצת יותר
ומי יודע אולי תקפוץ מחר
(מי יודע, אולי אני אקפוץ מחר) |
|
|
| DJ Alex E. |
רונן!!!!מה המצב אח שלי???
אני חייב להגיד שהתגעגתי! :D
אחי אתה חסר יאלה תחזור חסרים לנו הפוסטים המטורפים שלך :crazy: |
|
|
| princess cc |
חחחחחחחח אדיר!
מתי תיתן לי קצת ממה שלקחת?
זה עושה לך רק טוב אני רואה;)
| quote: | | אחי אתה חסר יאלה תחזור חסרים לנו הפוסטים המטורפים שלך |
חסרות לנו התמונות של הידידות הכוסיות שלך;) |
|
|
| eXeTik |
10x guys :)
| quote: | Originally posted by princess cc
חחחחחח מסכן הוא בטח אפילו לא יודע מה זה אילטה |
ובאמת שאין לי שמץ מה זה אילטא, אני מנחש שסופסוף הצלחתם להרים מפגש?
או שעוד מסיבה בשביל הפורום?
| quote: | Originally posted by princess cc
חסרות לנו התמונות של הידידות הכוסיות שלך;) |
;)
אם בתמונות עסקינן... החברה:


| quote: | Originally posted by Huge-A
לא נראה לי שהוא יבוא ..
כי יש לו לפחות חודש לקרוא את כל מה שפספס...:toothless |
רק חודש אה... אופטימי משהו :)
יש טיזה טרד מסויים שלא שווה לי להמשיך לחיות בלי לקרוא אותו?
(ראה ערך "חיילן משחרר") |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik

|
איזו תמונה קלאסית!
ואני כבר באתי להגיד:
PIX OR STFU :)
:)....נ''ב: שניםםםםםםםם אחי שניםםםםםםםם |
|
|
| yaman |
רונן יא חריין מה המצב?
מה מצב האצבע?
מה עם פרוייקט הכוסיות שלך?
קיצר....
טוב שחזרת |
|
|
|
|