return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Waar gaan wij op de zaterdagavond naar toe?
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
Hier nog maar ff een nieuwe thread:

Naar welke discotheek/club gaat 'men' op de zaterdagavond?
Draaien hier regelmatig bekende dj's of......
Starlight schijnt wel leuk te zijn heb ik gehoord? Waar zit deze tent ergens?

Bij mij in de buurt is het niet echt super, maar goed. Ik ben nog wel s te vinden in Dieka (in Markelo) bekend?
Verder zijn de discotheken hier in de buurt te veel HEE HOO gehalte:mad: dus daar ben ik niet vaak!

Ik hoor het wel,

Greetz RubDub
LowRider
in verband met mijn kutleeftijd blijft het bij mij toch egt beperkt tot de klaveet (achterveld) en *light...
maja bier doet wonderen... :p

Dieka schijnt trouwes wel een leuke tent te zijn...:rolleyes:
LowRider
starlight ligt trouwes in nijkerk ;)
http://www.starlight.nl
Optimus Trance
Ik ga de laatste tijd wel vaak naar de Hollywood in Rdam, je weet wel, waar Menthal Theo eerst altijd zat. Leuke tent, veel commerciele muziek, maar ook veel wijven, en t wordt steeds jonger daar:D:D:D
Anders naar de in Den Haag, ook veel lekkere wijven, mar een ouder publiek, en altijd goeie Dj's.
-TAIS-
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

Bij mij in de buurt is het niet echt super, maar goed. Ik ben nog wel s te vinden in Dieka (in Markelo) bekend?

Ging ik vroeger ook wel es heen, was toen nog wel leuk.... nu al lang niet meer geweest.

Ga zo'n beetje de ene week uit op vrijdag, de andere op zaterdag. Als ik vrijdag uitga, dan is het meestal naar een clubavond met bekende dj's in de Plaza Di Christo in Apeldoorn of Club Eau in Arnhem, zaterdags is meestal Plaza Di Christo of Club Eau. En af en toe een keer een groot trance-feessie ofzo (Innercity straks weer waarschijnlijk).
Blik
de kroeg, kort maar krachtig :)
moogwai
Ik ga meestal naar de Time-Out (Gemert), de Steeg (Leunen) of de Hoeve (Groesbeek). Time-Out kennen jullie wel van Mental Theo :D.. is lands grootste discotheek (of dat nog steeds zo is??) en is opzich wel een relaxte tent.. alleen is het zaterdags bijna altijd TE DRUK :(... en de laatste tijd is het ook niet veel soeps met bekende DJ's die er komen.

Verder gaan we ook steeds vaker op bezoek in het prachtige land van onze oosterburen waar E-Dry, (Geldern) en Worldcenter (Kleve) redelijk dichtbij liggen. Zijn allebei zwaar relaxte tenten waar lekkere Duitse (hard)trance wordt gedraait. Oh ja 11 november daait Marco V in Worlcenter :)
Flippe
quote:
Originally posted by moogwai
Ik ga meestal naar de Time-Out (Gemert), de Steeg (Leunen) of de

Time-Out is relaxed, en niet zo heeel ver weg :)
magrec
euhm

Zwolle the q goede dj's goed geluid leeftijd 21+

The Q in zwolluhhhhhhhhhh[url]

Kremlin [url]www.kremlin.nl

jaja me gaat wat vaker kremmen nu....2 zalen nu...
Komend weekend mensen van spin records (james holden zit hier oook bij...ik hoop dat ie is mee gekomen) ook black-hole recordings komt langs.

en vrijdag 9 november gaat ik naar earth :D :D
dave seaman will blow the roof ;)
Rudy
Ik ga deze zaterdag naar Signum in The Zap Club in Brighton wooohooo!!

TimeportE
Tja.. hiero in nijmegen veeeel kroegen.. meestal eerst naar de spijker, jassen ophangen etc.. daarna naar de 3 gezusters en skihut!! en daarna naar de Dancer, dit clubje is klein maar erg fijn.. lekkere muziek met elke zaterdag goede dj's!! maar er komt in nijmegen een nieuwe grote discotheek: The Matrixx. Een nieuwe tent, ongeveer even groot als de Arnhem.. er zijn al een paar zeer lekkere dj's geboekt, Marco V en Rank 1 komen allebei in december!! :D:D:D wedden dat ik daar heen ga!
Dj Alpha
Ik ben op dit moment mijn uitgaansgebied aan t uitbreiden.. heb nu mn OV en kan lekker gratiz reizen in t weekend...
Maar stampuh in je eigen discotheek met je eigen vrienden blijft ook leuk hoor :) krijg dan zelfs gratis snoepjes :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement