return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
ENVY presents I LOVE TRANCE @ Uppsala 28 Jan!
View this Thread in Original format
toka


Då var det dax för ännu en helvkäll med trance och house musik med det nya klubbkonceptet Club Envy på News Club i Uppsala!

Efter den lyckade premiärkvällen i Oktober 2004 hoppas vi på en minst lika bra kväll denna gång! Det blir en helkväll med trance och house musik i News Club stora och rymliga dansgolv!

Ni kan förvänta er en lokal med grymt ljud och ljus, stor scen, massa dekorationer, gogodansare mm!

DJ Mange från den legendariska gamla Uppsala klubben Trapdoor kommer lira på stora golvet!

DJ Danni Kay kommer värma upp med fräsch och svängig funky house!


Fritt inträde före 22.00! Därefter får ni betala 60:-

Missa inte detta!

För frågor och info: [email protected]

Karta: http://progg.mine.nu/news_club_karta.gif

Adress: News Club, Bredgränd 12, Uppsala

http://www.news-club.tk

LINEUP:

MAIN Room:

DJ Mange [Trapdoor]

DJ Danni Kay [Radio Seven/United]


Ooze ROOM:

DJ Larsan [Resident]


//toomas / toka
SteveTranz4ever
Najs...

Har lagt till den i partykallendern
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=236971
DjDanniKay
Took>>>

Sesåå..du ser vad det står i mitt nick...Danni Kay inte Danny Kay..:)

Ändra, pleas!! :toocool:
toka
På fredag är det dax!:)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by toka
På fredag är det dax!:)

Synd man redan var uppbokad på BK i Linköping, har sagt många gånger nu att jag ska ta mig i skägget & festa i Uppsala...
Sorrow
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Synd man redan var uppbokad på BK i Linköping, har sagt många gånger nu att jag ska ta mig i skägget & festa i Uppsala...


Kanske skulle odla skägg först? :toothless
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Sorrow
Kanske skulle odla skägg först? :toothless

Kanske därför jag aldrig komemr iväg :D

Men när jag väl odlar skägg så ringer jag dig för en snabbkurs :D Hehe nä... du har ju inte ditt kvar så... :gsmile:
DjDanniKay
Måste säga att det var riktigt skoj igår!!

Toka lägger upp bilder..:)
Vart en riktig nostalgitripp i trancen´s tecken i slutet, från den tiden då trance var bra...:P *host* house rockar *host* :eyes:
toka
Här finns en del bilder från Club Envy kvällen!



DJ Danni Kay och DJ Mange (Trapdoor)



DJ Mange (Trapdoor)



DJ Mange (Trapdoor) och DJ Danni Kay



DJ Danni Kay och DJ Mange (Trapdoor)















//toomas / toka
toka
Ja det var en schysst kväll det här! Schysst med house i början för att sedan ösa på på med lite gammal god trance!

Nästa Club Envy blir av i Mars eventuellt! Ska hinna fixa en ordentlig hemsida oxo fram tills dess!

Vi får se vad för skoj vi hittar på inför nästa kväll med Club Envy!

baka_kun
men satan i gatan, är det bara jag som inte förstår varför klubbägare ignorerar denna musikgenre, drar den inte tillräckligt med folk eller?

*trött på allt r&b, hiphop och annat skräp som spelas i uppsala*

enda som finns är thebasement. och det är ju bra sällan det också, så se till att få tummen ur röven och kör åtminstonde varannan vecka.
DjDanniKay
quote:
Originally posted by baka_kun
men satan i gatan, är det bara jag som inte förstår varför klubbägare ignorerar denna musikgenre, drar den inte tillräckligt med folk eller?

*trött på allt r&b, hiphop och annat skräp som spelas i uppsala*

enda som finns är thebasement. och det är ju bra sällan det också, så se till att få tummen ur röven och kör åtminstonde varannan vecka.


The Basement kör varannan vecka..;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement