|
ENVY presents I LOVE TRANCE @ Uppsala 28 Jan!
|
View this Thread in Original format
| toka |
Då var det dax för ännu en helvkäll med trance och house musik med det nya klubbkonceptet Club Envy på News Club i Uppsala!
Efter den lyckade premiärkvällen i Oktober 2004 hoppas vi på en minst lika bra kväll denna gång! Det blir en helkväll med trance och house musik i News Club stora och rymliga dansgolv!
Ni kan förvänta er en lokal med grymt ljud och ljus, stor scen, massa dekorationer, gogodansare mm!
DJ Mange från den legendariska gamla Uppsala klubben Trapdoor kommer lira på stora golvet!
DJ Danni Kay kommer värma upp med fräsch och svängig funky house!
Fritt inträde före 22.00! Därefter får ni betala 60:-
Missa inte detta!
För frågor och info: [email protected]
Karta: http://progg.mine.nu/news_club_karta.gif
Adress: News Club, Bredgränd 12, Uppsala
http://www.news-club.tk
LINEUP:
MAIN Room:
DJ Mange [Trapdoor]
DJ Danni Kay [Radio Seven/United]
Ooze ROOM:
DJ Larsan [Resident]
//toomas / toka |
|
|
| DjDanniKay |
Took>>>
Sesåå..du ser vad det står i mitt nick...Danni Kay inte Danny Kay..:)
Ändra, pleas!! :toocool: |
|
|
| toka |
| På fredag är det dax!:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by toka
På fredag är det dax!:) |
Synd man redan var uppbokad på BK i Linköping, har sagt många gånger nu att jag ska ta mig i skägget & festa i Uppsala... |
|
|
| Sorrow |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Synd man redan var uppbokad på BK i Linköping, har sagt många gånger nu att jag ska ta mig i skägget & festa i Uppsala... |
Kanske skulle odla skägg först? :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Kanske skulle odla skägg först? :toothless |
Kanske därför jag aldrig komemr iväg :D
Men när jag väl odlar skägg så ringer jag dig för en snabbkurs :D Hehe nä... du har ju inte ditt kvar så... :gsmile: |
|
|
| DjDanniKay |
Måste säga att det var riktigt skoj igår!!
Toka lägger upp bilder..:)
Vart en riktig nostalgitripp i trancen´s tecken i slutet, från den tiden då trance var bra...:P *host* house rockar *host* :eyes: |
|
|
| toka |
Här finns en del bilder från Club Envy kvällen!

DJ Danni Kay och DJ Mange (Trapdoor)

DJ Mange (Trapdoor)

DJ Mange (Trapdoor) och DJ Danni Kay

DJ Danni Kay och DJ Mange (Trapdoor)






//toomas / toka |
|
|
| toka |
Ja det var en schysst kväll det här! Schysst med house i början för att sedan ösa på på med lite gammal god trance!
Nästa Club Envy blir av i Mars eventuellt! Ska hinna fixa en ordentlig hemsida oxo fram tills dess!
Vi får se vad för skoj vi hittar på inför nästa kväll med Club Envy! |
|
|
| baka_kun |
men satan i gatan, är det bara jag som inte förstår varför klubbägare ignorerar denna musikgenre, drar den inte tillräckligt med folk eller?
*trött på allt r&b, hiphop och annat skräp som spelas i uppsala*
enda som finns är thebasement. och det är ju bra sällan det också, så se till att få tummen ur röven och kör åtminstonde varannan vecka. |
|
|
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by baka_kun
men satan i gatan, är det bara jag som inte förstår varför klubbägare ignorerar denna musikgenre, drar den inte tillräckligt med folk eller?
*trött på allt r&b, hiphop och annat skräp som spelas i uppsala*
enda som finns är thebasement. och det är ju bra sällan det också, så se till att få tummen ur röven och kör åtminstonde varannan vecka. |
The Basement kör varannan vecka..;) |
|
|
|
|