|
Funtastic Vox - 1 Year Birthday Party 27.01.2005
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
עוד לא מצאתי פרטים מדויקים על המסיבה אבל ממה ששמעתי מטלטול ואדיר ינגנו 16 דיג'יים מהטובים בארץ
הנה הרשימה:
Tochner
Zidan
Brizman
Ossie
Niv Hadas
Tanja G
Dj H
Flash
Ilya
Nadav Ravid
Shahar Amarillio
Slow Me
James Blonde
Choopie
Braindead
Elad Ron
כל דיג'יי ינגן את טראק השנה שלו
אמורה להיות מסיבה חזקה עם מוזיקה איכותית
תכינו את עצמכם!!! |
|
|
| markfeldman |
| נשמע מעניין... |
|
|
| Shahar |
תבוא תבוא צריך להיות סוף!
לאן נעלמת אתמול כלכך מהר? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | לאן נעלמת אתמול כלכך מהר? |
איך שעלה הרובוטיקה הזה ישר הבנתי שאני צריך ללכת.
טקנו כבד מידי לטעמי למרות שהוא התחיל טוב... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איך שעלה הרובוטיקה הזה ישר הבנתי שאני צריך ללכת.
טקנו כבד מידי לטעמי למרות שהוא התחיל טוב... |
כן גם לי כאב המכות שהוא הביא בנו :D
אבל הייתה התפרקות טובה..
והוא מקצועי אפילו שאני מעדיף את אלי ואריק עליו..
אתה ויגאל נעלמתם בלי להגיד ביי אפילו :eyes: |
|
|
| Shahar |
הנה קצת פרטים מהאתר של הווקס:
חלק מהדיג'יים שיעלו לבמה:
אוסי,טוחנר,שלומי זידן,רועי בריזמן,איליה , נדב רביד, ניב הדס, בריינדד, שמואל פלאש, ג'יימס בלונד ואחרים שיבחרו כל אחד את טראק השנה שלו וינגנו אותם בסט משולב עם הרזידנט טוחנר. |
|
|
| fusi |
:והנה עוד קצת פרטים מהאיזור
-Vox 1 Year Celebration-
27-01-2005

כן כן עברה שנה
עוד סיבה למסיבה מעולה
-תקליטנים 16 עמדה 1-
ביקשנו מכל התקליטנים הישראלים
שהתארחו בליין לבחור את טראק השנה שלהם
כל שש עשרה הקטעים יערכו ע"י טוחנר לסט אחד
שלעמדה יעלו כל התקליטנים בזמנם

www.vox-telaviv.com |
|
|
| Shahar |
| הולך להיות סווווףףףףף!!! |
|
|
| ronsh |
נראה מטורף....
זה לקהל הפתוח? או שיש הגבלת גילאים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ronsh
נראה מטורף....
זה לקהל הפתוח? או שיש הגבלת גילאים |
23+ נראה לי |
|
|
| Huge-A |
שחר אני בטוח שאתה לא מתכוון ללכת לבולדוג כי אני לא יהיה שם..
אלה רק חמישי בווקס בלי תירוצים !
תפריע לי ואני יפריע לך !!;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
שחר אני בטוח שאתה לא מתכוון ללכת לבולדוג כי אני לא יהיה שם..
אלה רק חמישי בווקס בלי תירוצים !
תפריע לי ואני יפריע לך !!;) |
ואואואואואו אחי הולך להיות שם ליגהההה!!!! |
|
|
|
|