return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Funtastic Vox - 1 Year Birthday Party 27.01.2005
View this Thread in Original format
Shahar
עוד לא מצאתי פרטים מדויקים על המסיבה אבל ממה ששמעתי מטלטול ואדיר ינגנו 16 דיג'יים מהטובים בארץ
הנה הרשימה:
Tochner
Zidan
Brizman
Ossie
Niv Hadas
Tanja G
Dj H
Flash
Ilya
Nadav Ravid
Shahar Amarillio
Slow Me
James Blonde
Choopie
Braindead
Elad Ron


כל דיג'יי ינגן את טראק השנה שלו
אמורה להיות מסיבה חזקה עם מוזיקה איכותית
תכינו את עצמכם!!!
markfeldman
נשמע מעניין...
Shahar
תבוא תבוא צריך להיות סוף!

לאן נעלמת אתמול כלכך מהר?
markfeldman
quote:
לאן נעלמת אתמול כלכך מהר?


איך שעלה הרובוטיקה הזה ישר הבנתי שאני צריך ללכת.

טקנו כבד מידי לטעמי למרות שהוא התחיל טוב...
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
איך שעלה הרובוטיקה הזה ישר הבנתי שאני צריך ללכת.

טקנו כבד מידי לטעמי למרות שהוא התחיל טוב...


כן גם לי כאב המכות שהוא הביא בנו :D
אבל הייתה התפרקות טובה..
והוא מקצועי אפילו שאני מעדיף את אלי ואריק עליו..
אתה ויגאל נעלמתם בלי להגיד ביי אפילו :eyes:
Shahar
הנה קצת פרטים מהאתר של הווקס:

חלק מהדיג'יים שיעלו לבמה:
אוסי,טוחנר,שלומי זידן,רועי בריזמן,איליה , נדב רביד, ניב הדס, בריינדד, שמואל פלאש, ג'יימס בלונד ואחרים שיבחרו כל אחד את טראק השנה שלו וינגנו אותם בסט משולב עם הרזידנט טוחנר.
fusi
:והנה עוד קצת פרטים מהאיזור


-Vox 1 Year Celebration-
27-01-2005




כן כן עברה שנה
עוד סיבה למסיבה מעולה


-תקליטנים 16 עמדה 1-

ביקשנו מכל התקליטנים הישראלים
שהתארחו בליין לבחור את טראק השנה שלהם
כל שש עשרה הקטעים יערכו ע"י טוחנר לסט אחד
שלעמדה יעלו כל התקליטנים בזמנם




www.vox-telaviv.com
Shahar
הולך להיות סווווףףףףף!!!
ronsh
נראה מטורף....
זה לקהל הפתוח? או שיש הגבלת גילאים
Shahar
quote:
Originally posted by ronsh
נראה מטורף....
זה לקהל הפתוח? או שיש הגבלת גילאים


23+ נראה לי

Huge-A
שחר אני בטוח שאתה לא מתכוון ללכת לבולדוג כי אני לא יהיה שם..
אלה רק חמישי בווקס בלי תירוצים !

תפריע לי ואני יפריע לך !!;)
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
שחר אני בטוח שאתה לא מתכוון ללכת לבולדוג כי אני לא יהיה שם..
אלה רק חמישי בווקס בלי תירוצים !

תפריע לי ואני יפריע לך !!;)


ואואואואואו אחי הולך להיות שם ליגהההה!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement