return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Kindred Spirits - Warp (Icone Remix) (pg. 2)
View this Thread in Original format
TOR
btw Wim, zou het kunnen dat je de kick aangepast hebt? er is precies meer high en minder low dan in de vorige versie, of hoor ik dat verkeerd?
TatanaGirl
Ik heb het vandaag voor de eerst keer beluistert en ik vind het al heel goed klinken. Zoals Dark Apostel zei is de opbouw niet te lang. Het nummer zit echt goed in elkaar. Ik ben al een echt Icone - fan aan het worden :)

groetjes

TatanaGirl
Icone
quote:
Originally posted by TOR
btw Wim, zou het kunnen dat je de kick aangepast hebt? er is precies meer high en minder low dan in de vorige versie, of hoor ik dat verkeerd?

Ik denk dat ik wel een lichter type heb genomen, omdat hij wat in de weg stak met de bass (naar mijn mening) en zo wat van de drive wegnam... Is hij niet laag genoeg wil je zeggen? Dan doe ik wel effe een nieuwe export.

Greetz,
Wim

PS: Big thx aan de rest, enneuh... elke nieuwe fan is altijd welkom! ;)
TOR
quote:
Originally posted by Icone
Ik denk dat ik wel een lichter type heb genomen, omdat hij wat in de weg stak met de bass (naar mijn mening) en zo wat van de drive wegnam... Is hij niet laag genoeg wil je zeggen? Dan doe ik wel effe een nieuwe export.

hij zit inderdaad iets te hoog momenteel

zo voel ik het toch aan..
Icone
quote:
Originally posted by TOR
hij zit inderdaad iets te hoog momenteel

zo voel ik het toch aan..

Sgoed, ik zal er eens naar kijken ;)
Meltoz
Ik vond'em echt sterk klinken, héél energievol, zalig :crazy: :D Nu van die technische kante weet ik allemaal niks, ik ga gewoon eigenlijk op m'n gevoel af en beoordeel zo... Doe zo verder Wim, ik zou zeggen ge zijt op weg naar het goede pad, maar ge zit er verdomme al op :)
CygnusX
me likes :)
BZRK
Knap gedaan :)
Icone
Thx mensen ;)

Kevin: kheb de track net geupdate; de kick zit nu wat dieper. Toch ni al te diep, want anders zit ie in de weg van de baslijn gedurende de track denk ik.

Greetz,
Wim
pooley
Nice indeed

lang geledne dak nog goeie trance gehoord heb :x

TOR
klinkt veel beter nu.. de hoge kick leek de energie wat weg te nemen, maar die is nu helemaal terug. wil dit dringend op een groot systeem horen :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
klinkt veel beter nu..

+1

Kheb er geen uitleg voor zoals Tor, maar het klinkt nu inderdaad krachtiger en energierijker, juist gelijk de Plus Ultra remix! :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement