|
Kindred Spirits - Warp (Icone Remix) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
vette track!!
is die nu eigenlijk al gemasterd? |
|
|
| Real |
heel mooie productie
voorlopig vind ik Plus Ultra toch nog iets beter :)
maar deze klinkt idd wel véél professioneler :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Bertn
is die nu eigenlijk al gemasterd? |
Klinkt het dan zo slecht? :nervous: |
|
|
| Icone |
Great! :)
Kheb hem ook naar Dance-industries geupload, kzal de link toevoegen van zodra hij geactiveerd is.
Greetz,
Wim |
|
|
| TOR |
| zet hem dan gelijk maar in het producer forum.. meer mensen moeten dit pareltje horen! :D |
|
|
| Icone |
Hehe sgoed.
Kheb wel de indruk dat ze daar meer voor proggy/experimental/chill en aanverwanten aan't gaan zijn, dus kwa appreciatie gok ik daar wel ni zo heel hoog... :) |
|
|
| Azo |
aha zag net de nieuwspost op uwe site.
dus maar efkes rap kome zien of em der nog ni was.
mooi, verveelt niet, tis allemaal al gezegd eh
deze gaan ik nog ff blijve spele
blijven gaan Wim
:) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Icone
Hehe sgoed.
Kheb wel de indruk dat ze daar meer voor proggy/experimental/chill en aanverwanten aan't gaan zijn, dus kwa appreciatie gok ik daar wel ni zo heel hoog... :) |
pffff shock those snobby little mofo's!!!!!!! |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
pffff shock those snobby little mofo's!!!!!!! |
;) |
|
|
| lost_in_trance |
Hi Icone,
Where do you get your inspiration? Each time I listen to your productions or remixes, I'm always on fire (eg : Van Gelder - Between Us :eyes: )
You're also from our country and it's nice to have a great (non boring) trance artist like you at home
Keep up the good work |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Hi Icone,
Where do you get your inspiration? Each time I listen to your productions or remixes, I'm always on fire (eg : Van Gelder - Between Us :eyes: )
You're also from our country and it's nice to have a great (non boring) trance artist like you at home
Keep up the good work |
Hey!
The inspiration comes from various things, like a melody suddenly popping up in my head or just playing around with sounds and trying stuff. I'm glad you like my work. Let's bring Belgium back on the 'trancemap'! :)
Cheers,
Wim |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
Globaal: nice piece of music :D
maar euh, ik heb toch enkele *detail bemerkingskes*
vb op 2.18 zou ik niet gewoon zo'n droge kick plaatsen ... maar bijvoorbeeld een kick met een Crash / Effect erachter ...
en ik weet begod niet hoe ... maar et klinkt nogal statisch allemaal ... ik heb dat probleem ook met men producties ... et klinkt niet 100% warm ... hoewel jij al meer in de buurt bent als ik :D
en voor de rest ... een beetje Te standaard trance ... ik experimenteer tegenwoordig met groove elementen in trance ... vb zo'n lange woosh om de spanning op te bouwen ... of andere drums ofzo ....
et is een beetje een te 'normale maar goede' track ...
maar ik moet eerlijk toegeven: je levert wel zalig werk af hoor ... ;)
ciao |
|
|
|
|