return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
כל בעלי מועדון האומן 17 נכנסים לכלא (pg. 3)
View this Thread in Original format
princess cc
סטיבי יקירי...
העלמת מס זה אולי לא כמו רצח / אונס וכ"ו אבל זו עבירה
על החוק בדיוק כמו האחרים ומי שעובר על החוק צריך לשלם על זה
ובגלל שהעבירה היא לא כ"כ חמורה כמו העבירות שהוזכרו לעיל אז גם העונש עליה הוא מזערי... לדעתי הם יצאו בזול אני הייתי נותנת להם הרבה יותר
בראסמי לא היית מעדיף לשבת בכלא 10 חודשים בשביל כמה מליונים?
אני כן:)

וזה ממש לא נכון שזה שהם מעלימים מס לא פוגע בנו באופן אישי , זה בהחלט כן! קופת המדינה זה ממיסים שאנחנו משלמים ואם
בקופה חסר כסף אז מעלים את המס ומטילים כל מיני מיסים חדשים (מס ביוב לדוג') שלא לדבר על זה שמקזזים
מדברים חשובים אחרים כגון: חינוך / תרבות /צבא
ומה עם הקיזוז בקצבאות הביטוח הלאומי לנכים ולאמהות חד הוריות?
זה גם כתוצאה מכך שאנשים לא משלמים את חובותיהם למדינה
אם אני יכולה לשלם ממשכורת מינימום מס אז אני בטוחה שגם הם יכולים לשלם!
אז אומנם הסכומים שונים אבל זה הכל יחסי...
תן לי להרוויח מה שהם מרוויחים ואני גם אשלם את אותו מס שהם צריכים לשלם
בלי להצטער על זה אפילו

;)

אתה עוד צעיר וכל הדברים האלה רחוקים ממך אז אתה גם חושב בצורה כזו וזה לגיטימי אבל שתתחיל לעבוד ולגור לבד ותתחיל לשלם מיסים כאלו ואחרים
אתה תבין כמה זה חשוב כן לשלם מיסים!!!!
markfeldman
quote:
לא מאמין
להפך
למס הכנסה טוב שיש מקום כזה כי הם מרוויחים עליו
ואם מעלימים מס ומס הכנסה עולה על זה אז עוד יותר הוא מרוויח על המועדון
ואם האומן יפתח גם בת"א אז תהיה בטוח שיבדקו אותו כל הזמן ככה שלמס הכנסה לא נראה לי תהיה בעיה עם המקום


אבל כולם הולכים לכלא, מי ינהל ?

quote:
סטיבי יקירי...
העלמת מס זה אולי לא כמו רצח / אונס וכ"ו אבל זו עבירה
על החוק בדיוק כמו האחרים ומי שעובר על החוק צריך לשלם על זה
ובגלל שהעבירה היא לא כ"כ חמורה כמו העבירות שהוזכרו לעיל אז גם העונש עליה הוא מזערי... לדעתי הם יצאו בזול אני הייתי נותנת להם הרבה יותר
בראסמי לא היית מעדיף לשבת בכלא 10 חודשים בשביל כמה מליונים?
אני כן

וזה ממש לא נכון שזה שהם מעלימים מס לא פוגע בנו באופן אישי , זה בהחלט כן! קופת המדינה זה ממיסים שאנחנו משלמים ואם
בקופה חסר כסף אז מעלים את המס ומטילים כל מיני מיסים חדשים (מס ביוב לדוג') שלא לדבר על זה שמקזזים
מדברים חשובים אחרים כגון: חינוך / תרבות /צבא
ומה עם הקיזוז בקצבאות הביטוח הלאומי לנכים ולאמהות חד הוריות?
זה גם כתוצאה מכך שאנשים לא משלמים את חובותיהם למדינה
אם אני יכולה לשלם ממשכורת מינימום מס אז אני בטוחה שגם הם יכולים לשלם!
אז אומנם הסכומים שונים אבל זה הכל יחסי...
תן לי להרוויח מה שהם מרוויחים ואני גם אשלם את אותו מס שהם צריכים לשלם
בלי להצטער על זה אפילו

אתה עוד צעיר וכל הדברים האלה רחוקים ממך אז אתה גם חושב בצורה כזו וזה לגיטימי אבל שתתחיל לעבוד ולגור לבד ותתחיל לשלם מיסים כאלו ואחרים
אתה תבין כמה זה חשוב כן לשלם מיסים!!!!


סיסי ? את בוגרת מקרו-כלכלה ?

רק שלא יפגעו בצבא....
Huge-A
quote:
Originally posted by markfeldman
זה לא מוטל בספק בעקבות האירועים ?


בכלל לא חושב וכמו שאני מבין זה נפתח בטוח !!
מקווה שיביאו דברים איכותיים למקום החדש ..
עד אז יש לנו ווקס חמישי בנוהל ארמין בקרוב והאחים פלאש בקרוב ;)
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
אבל כולם הולכים לכלא, מי ינהל ?



סיסי ? את בוגרת מקרו-כלכלה ?

רק שלא יפגעו בצבא....


:)
אל תדאג אנ'לא אתן להם לפגוע בצבא...
;)
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אבל כולם הולכים לכלא, מי ינהל ?


יש להם בטח את האנשים שאחראים על ההפקות
לא נראה לי שהמנהלים של המקום היו אלה שקבעו כל מסיבה ומסיבה
אולי הפקות גדולות ורציניות
בטוח יהיה מי שיעשה את זה
מה הבעיה להם לבקש ממישהו מהמשפחה להיכנס לעסק ולדאוג רק שהכל יטקטק...
תמיד יש מישהו מתחת שיכול לדאוג למקום

שמע הם חייבים את זה זה החיים שלהם ומזה הם ישלמו תקנס :D
והם אמרו שהכל ימשיך כרגיל
Meltdown
באופן אישי, אני הופתעתי מאוד, מכמות הכסף שהבעלים של האומן 17 העלימו במרוצת השנים. לדעתי הקנס שהם קיבלו כל אחד לחוד, ועונשי המאסר שכל אחד מהם ירצה, הם עונשים בהחלט קלים ודי מינימליים לאור העובדה, שמיליוני שקלים עברו ישירות לכיס של בעלי האומן, במקום לידי מס הכנסה.

לגבי כל מי שאמר שזאת עבירה לא חמורה, אני יכול רק לומר, שהעלמת מס זאת עבירה חמורה לטעמי, ועובדה שכל אחד משלם או אמור לשלם מס הכנסה מהמשכורת שלו, אז למה שבעלי האומן 17 הירושלמי יהיה שונים משאר הציבור?
בגלל שהם מביאים די ג'ייז איכותיים מחו"ל ומהארץ?
ronsh
לדעתי אנחנו האחרונים שצריכים לרחם עליהם...
למה שכל אחד מאיתנו יעבוד וישים אחוזים ענקיים מהמשכורת בקופה של המדינה
והם לא...??....זאת גניבה לכל דבר...

בכל אופן אני לא דואג להם יותר מידי...כי אם 10 מיליון זה רק החלק שהם צריכים לשלם מיסים...זה אומר שהם הרוויחו פי 3 לפחות....לפי ההיגיון...
ובסוף תראו שאף אחד מהם לא יכנס לכלא אלא יקבל גג קנס ועבודות שירות למען הקהילה...


בכללל אופן אם כבר בהאומן עסקינן...
השבוע - שישי - בהאומן 17 בחיפה..מגיע המפליץ קוטג'...
עופר ניסים...אמור להיות ח-ז-ק..
חגיגת שנה מאז הפתיחה של הסניף בחיפה
Hell_Copter
סטיבי... אני לא מבין למה אתה אומר שלא מגיע להם כלא...
בכל זאת... זה דבר חמור מאוד מה שהם עשו!!!
אין לי מה לשכנע אותך בקשר לזה... אבל תבין שאלה החוקים של המדינה וצריך לשלם מיסים וכמו שמישהו שגונב יכנס לכלא ולא יקבל קנס... גם הם גנבו... פשוט מהמדינה... והם צריכים לקבל עונש
YO-I
יאללה, אני מנסה להבין ולא מצליח, מה כולם מתלהבים מעופר ניסים, לתקלט הוא בקושי יודע וחוץ מלנופף בתקליטים כאילו זה מאורר ידני הוא לא מרגש בשיט, אז הוא עשה כמה טראקים נחמדים, זה עושה אותו לכזה כוכב? 0

לא חסרים דיג'ייז שמנגנים את הניו יורק האוס שלו

לאוחצ'ות הפיתרונים
KrazyDJs
כנראה סוגרים את האומן 17 בחיפה..
שבוע שעבר הייתה מסיבת שנה למועדון..
והמשטרה החליטה שאחרי שנה הגיע הזמן שהם יתקנו את כל הפגמים ואנאערף שיש להם במועדון, למרות שזה לא דברים שיכולים לפגוע בקלאברים..

בכל מקרה אולי אלכס יודע על זה יותר ממני..
פשוט שמעתי על זה אתמול מידידה שלי והיום ברדיו גם דיברו על זה...

:wtf:

Shahar
חפיף העיקר יפתחו בת"א!

ד"א למה אלנבי 58 נסגר?
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
ד"א למה אלנבי 58 נסגר?

תגיד תודה לעריית ת''א...היא החליטה שכל המועדונים יהיו בנמל...

כך נבנה טי אל וי... רוב הבעלים של אלנבי הם בעלי הטי אל וי חוץ מאחד
?שהפך למנהל קולנוע זמיר [אורי שטרק]... :) קפיש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement