return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
BMW, Audi eller Mercedes?
View this Thread in Original format
atlearmeen
Det er noe spessielt med oss som liker nettopp disse merkene!
Hva er så din favoritt?

Som Autofil-Larsen sa: "En BMW entusiast vil ALDRI tenke på å kjøpe en Mercedes, og en Audi entusiast vil aldri kjøpe en BMW, O.S.V...."

Jeg føler det i alle fall slik!
Mindbreezer
Audi fo' sho :p
DJ_Audun
Mercedes f0 sh0!
atlearmeen
ahh! BRA! BMW tar ledelsen her!
Mindbreezer
quote:
Originally posted by atlearmeen
ahh! BRA! BMW tar ledelsen her!


2 - 2 mellom Audi og BMW nå :D
chem-x
Audi :D
alieu
Bmw! Helst en M3

Merce er gubbebil
Audi går bare bra rett fram
DJ_Audun
Hvilken to idioter har svart "jeg er homo og liker ikke biler"?:toothless
atlearmeen
quote:
Originally posted by alieu
Bmw! Helst en M3


Se på den M5en jeg postet i COR! Mye kulere enn M3!
"Post your car(s)"
Ariah
merce slr

det er lov til å drømme

ziddy
bmw :D
atlearmeen
Billig og VAKKER BMW 850Cia!
ca 126 000 i import og ca 140 000 for bilen! HELVETE DEN VIL JEG HA:whip::whip:



Finn.no BMW 850CIA:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement