|
BMW, Audi eller Mercedes?
|
View this Thread in Original format
| atlearmeen |
Det er noe spessielt med oss som liker nettopp disse merkene!
Hva er så din favoritt?
Som Autofil-Larsen sa: "En BMW entusiast vil ALDRI tenke på å kjøpe en Mercedes, og en Audi entusiast vil aldri kjøpe en BMW, O.S.V...."
Jeg føler det i alle fall slik! |
|
|
| Mindbreezer |
| Audi fo' sho :p |
|
|
| DJ_Audun |
| Mercedes f0 sh0! |
|
|
| atlearmeen |
| ahh! BRA! BMW tar ledelsen her! |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by atlearmeen
ahh! BRA! BMW tar ledelsen her! |
2 - 2 mellom Audi og BMW nå :D |
|
|
| alieu |
Bmw! Helst en M3
Merce er gubbebil
Audi går bare bra rett fram |
|
|
| DJ_Audun |
| Hvilken to idioter har svart "jeg er homo og liker ikke biler"?:toothless |
|
|
| atlearmeen |
| quote: | Originally posted by alieu
Bmw! Helst en M3
|
Se på den M5en jeg postet i COR! Mye kulere enn M3!
"Post your car(s)" |
|
|
| Ariah |
merce slr
det er lov til å drømme |
|
|
| atlearmeen |
Billig og VAKKER BMW 850Cia!
ca 126 000 i import og ca 140 000 for bilen! HELVETE DEN VIL JEG HA:whip::whip:

Finn.no BMW 850CIA:whip: |
|
|
|
|