|
Silky21 & Ronaldo Robotika *birthday party* 28.01.05 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Sniper
סעממק דווקא עכשיו ראיתי את זה?$#@!
כבר יש לי תוכניות עם כל הח'ברה - כולם יצאו שישי..
סעממק איזה באסה...
גיל!! פעם הבאה ת'מתקשר להודיע לי!@# |
למה שלא תבוא עם החבר'ה למסיבה
???
מה אתם הולכים לשחק באולינג?
אולי בינגו?
:tongue3 |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Sniper
סעממק דווקא עכשיו ראיתי את זה?$#@!
כבר יש לי תוכניות עם כל הח'ברה - כולם יצאו שישי..
סעממק איזה באסה...
גיל!! פעם הבאה ת'מתקשר להודיע לי!@# |
מה הפכת להיות לי sabi10
כל דבר יש תירוץ.. :D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Huge-A
מה הפכת להיות לי sabi10
כל דבר יש תירוץ.. :D |
תירוצים זה ממש לא,
בא אני יספר לך סיפור קטן, חבר שלי שאני לא יזכיר את שמו
פותח היום מקום חדש, ביקום.
סיבה א למה אני לא מגיע
חבר טוב מאוד מאוד מאוד מאוד שלי חוגג היום 20 במקום החדש שכתבתי למעלה
סיבה ב' למה אני לא מגיע
כל החברים שלי ודגש על כללל החברים שלי לא סובלים מוזיקה אלקטרונית
והם הכי לא ירצו לבוא
ואם הם לא יבואו אני לא יבוא לבד
סיבה ג' למה אני לא מגיע
ואגב, גיל תאמין לי שאני רוצה לבוא
אבל מה אני יכו ללעשות?? זה די נדיר שכל הח'ברה שבצבא אצלנו יוצאים ביחד כי הרוב לוחמים והם לא כל חמשוש בבית
וגם אין מצב שאני ישכנע אותם עכשיו לבוא היום
כי ציינתי מספיק סיבות למעלה, וגם החבר שיש לו יום הולדת סגר עם החבר שלי שפותח מקום שהוא חוגג שם יום הולדת וזה סגור כברלפני שבוע שבועיים..
מצטער, אני באמת לא מתרץ זה לא שאני נשאר בבית או משהו
ולא בא לי לצאת |
|
|
| Huge-A |
תראה לא אומר שאין לך מה לעשות ..
כי זה בטוח יש לך ..
אבל מה שאמרת לגבי חברים זה דפוק בהחלט!!
תשאל את שחר הוא יסביר לך למה אני חושב ככה
אולי תבין .
אבל בקטנה הפסד שלך .
גם באילטה לא היית..:rolleyes: |
|
|
| taltul |
טוב אני יודע שאתם לא רגילים לראות ממני תגובות מן הסוג זה בשבוע האחרון אבל זה מה יש:
אני שםםםםםםםםםם! :)
יאללה נתראה :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Huge-A
תראה לא אומר שאין לך מה לעשות ..
כי זה בטוח יש לך ..
אבל מה שאמרת לגבי חברים זה דפוק בהחלט!!
תשאל את שחר הוא יסביר לך למה אני חושב ככה
אולי תבין .
אבל בקטנה הפסד שלך .
גם באילטה לא היית..:rolleyes: |
אמרתי לך, תאמין לי שאני מעדיף לבוא..
אבל יש לי כבר תוכניות ולא נעים לי לשנות בדקה ה90..
ונכון לא הייתי באילטה בגלל היום הולדת של חברה שלי, סיבה מספיק מצדקת לדעתי.. באילטה הראשון הייתי ועוד עזרתי לגיל ואלי המון, ת'יכול לשאול אפילו..
בעזרת ה' באילטה הבא אני מקווה מאוד להפגין נוכחות.. |
|
|
| Shahar |
נשמות אני לא בא היום
אני עם החברה
רוני ורובן מזל טובבבבב!!! מצטער שאנלא בא...ראיתם שעד אתמול הייתי בטוח שאני מגיע. מקווה שתפריעו ויהיה הרבה בלאגן!!! |
|
|
| eran |
היי חבר'ה...
אם יש מישהו שמגיע בסביבות 12-1 ובא לו לחסוך ממני את המונית (טפווו), אני אשמח מאוד :)
אני גר חמש דקות נסיעה משם (שכונת תל חיים למי שמכיר, שזה ליד משה דיין בלהבלה).
בכל מקרה, אם מישהו רוצה לעזור לי, אני ממש אשמח :D
אפשר להשיג אותי באייסיקיו (7864557), מסנג'ר ([email protected]) או פלאפון (0545-811085)
תודות :wtf: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!!! HOT NEWS !!!
שמואל פלאש מנגן משעה
01:00-02:00
תגיעו מוקדם
!!! HOT NEWS !!! |
|
|
| Sniper |
| סעממק משניה לשניה אני מתבאס יותר!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Shahar |
איזה ערב בנזונההההההה!!
תחילת הערב הייתי בטוח שאנלא בא בגלל שהבטחתי לחברה לצאת היום
אחרי דיבור עם איתי הבאתי דיבור עם החברה הסתדרנו על זה וסגרתי אני בא
00:00 לוקחים מונית לבן שמן
מגיעים למקום רואים את ירון רוני וגיל בכניסה ונכנסים
צח על העמדה נותן עם פרוגרסיב לפנים!!!
(טראקליסט אחי!!!)
אני זוכר רק את
DT8 - Winter
01:00 צח על העמדה ואנשים יוצאים החוצה
ישר מבין מי הגיעו
האחים פלאש!!! שמואל ואילן
מגיעים מתמקמים ומתחילים להפציץ!!!
מוזיקה טובה ישר לפנים!!! הטראק היחיד שזיהיתי היה
A M E N
במשך הסט של הפלאשים הולך לבאר לשתות משו ורואה זוג אורחים שהפתיעו והחליטו לבוא - סיסי ומוטיייייייי!!!
שבסוף יצאו ליגה והחליטו לבוא ולא לבאס!!
2:30 בערך
הפלאשים יורדים ורוני עולה ומודיע שיהיה עיכוב בגלל בעיה ברמקול.
תוך כמה דקות הכל מסתדר ורוני מתחיל לשם שינוי עם סיגנון רגוע!
3:00 רעבים פורשים לאכול משו
4:30 חוזרים למקום וחושבים שכולם כבר התפנו
רואים את ערן על הבמה עם טכנו חזק !!! פעם ראשונה שאני שומע אותו והוא לא מאכזב!! מנגן רק תקליטים (יגאל תסמן לו נקודה) ומראה מקצועיות! כל הכבוד אחי תמשיך ככה!!
וואלה כל אלה שלא באו הפסדתם ערב לא פחות טוב מאילטה 2 חבל!!
וכל אלה שהיו באילטה 1 והתלוננו על המקום - וואלה נכון זה לא האומן17 אבל באים בשביל המוזיקה! לא בשביל הגודל או התפאורה של המקום! לא צריך להיות מפונקים ולהתלונן!
==========================
* חמישי הבא 3.2 בווקס!! האחים פלאש!!!!! *
==========================
(אדיר\ירון שמרתי לכם את הכבוד לפתוח את הטרד על המסיבה :D) |
|
|
| Meltdown |
אני, באופן אישי החלטתי רק ב 12.15 שאני הולך לבן שמן 4. כמובן שכאשר נכנסתי לרחוב בן שמן, היה שם בלגן של החיים מבחינת חנייה.
למזלי הטוב, גם לא נכנסתי בסמטה צרה, כדי לא לדפוק את האוטו וגם מצאתי במקרה חנייה כי בדיוק מישהו יצא.
מגיע למקום, ורואה שהמקום הוא ממש ממש קטן, בערך בגודל של חדר בבית רגיל, אבל לא נורא.
הופתעתי לראות את ירון,אדיר וראובן בלבוש אזרחי, בלי כל האורות, לא יודע למה.
סוף סוף זכיתי להבין ולהכיר מי אלו שרון, הדר ואורנה, ( לא יודע מה הן שתו, אבל נראה לי שגם אני צריך לשתות את אותו דבר בפעם הבאה)
בקיצור כל כמה זמן יצאתי החוצה, לראות אם הכל בסדר מבחינת הרכב, לקראת 4 החלטתי שאני זז משם, ועל הדרך לקחתי את צח לרעננה, ולפני זה עשינו עצירה כדי להוריד את הפלאשים בבית.
צח, בסוף הסתדרתי עם איך לחזור לתל אביב, לקח לי קצת יותר זמן מהרגיל, אבל הסתדרתי.
ירון, אני מקווה שאתה מרגיש טוב, לאחר כל מה שהיה איתך היום.
שחר, לאן נעלמת ב 3 בלילה???
סיסי, יצאת קלאברית דיאט, שבאתם רק לשעה והלכתם, אבל שטויות, לא רציני, אני מצפה לקריעת רחבה מצידך, בארמין שואו |
|
|
|
|