|
Silky21 & Ronaldo Robotika *birthday party* 28.01.05
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |

כן כן שני סייברים חוגגים להם ביום שישי הקרוב
(28.01.2005)
מסיבת יום-הולדת
בדאנס-בר
בן-שמן4
אשר ברחוב
בן-שמן4
בתל-אביב.
מחיר כניסה:
25ש"ח
למי ששואל אין הגבלת גיל.
מפה למתקשים:

:disbelief :crazy: :disbelief |
|
|
| DjChook |
סתם שאלה, נכבדי הפורום
אתם חושבים שזה מצריך טרד ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
סתם שאלה, נכבדי הפורום
אתם חושבים שזה מצריך טרד ? |
אם שיר של אביב גפן הצריך אז התשובה היא די חד משמעית במקרה הזה לא..?
חוץ מזה איזה סיבה יש לטרד הזה לא להיות לגיטימי?!?!
יא גנב פלאשרים שכמוך :D |
|
|
| UltraWave |
יאללה אנשים מייייייייייי באאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!
רוני וסקאצ' חפירות לפניםםםםםםםםםם!! |
|
|
| fusi |
אילן מילים כדורבנות
:D
!אני שם. הולך להיות אינטימי וקורע
:eek: |
|
|
| Shahar |
מזל טוב
בונא רובן אתה כל יום עושה יומולדת :D |
|
|
| Huge-A |
אני מגיע כמובן בלי שאלות מיותרות !!!
עם האישה יחדיו !!!
שחר תבוא עם החברה שלך תוציא אותה קצת, היא לא מזדה 3 !!:D
וכן ידיד DjChook
זה מצריך תרד...
יש לכם באמת מזל שאני מוד , תשאלו את שחר יגיד לכם מזה להיות גרמני של פורום !!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אני מגיע כמובן בלי שאלות מיותרות !!!
עם האישה יחדיו !!!
שחר תבוא עם החברה שלך תוציא אותה קצת, היא לא מזדה 3 !!:D
וכן ידיד DjChook
זה מצריך תרד...
יש לכם באמת מזל שאני מוד , תשאלו את שחר יגיד לכם מזה להיות גרמני של פורום !!! |
אדיר אתה תמשיך לעשות עין הרע לא ישאר לי אותו :whip:
והיא לוקחת מזדה 3 בהליכה :D
וכן תכלס יש לנו מזל שאתה לא מוד חחחחחחחחחחח
אבל ישיכור כל פעם אתה כותב "יש לכם מזל שאני מוד" איך הגעת לזה שאתה מוד?:)
ובכבוד שלכם שמישהו ינגן שם את
Find!!!! |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
אדיר אתה תמשיך לעשות עין הרע לא ישאר לי אותו :whip:
והיא לוקחת מזדה 3 בהליכה :D
וכן תכלס יש לנו מזל שאתה לא מוד חחחחחחחחחחח
אבל ישיכור כל פעם אתה כותב "יש לכם מזל שאני מוד" איך הגעת לזה שאתה מוד?:)
ובכבוד שלכם שמישהו ינגן שם את
Find!!!! |
התכוונתי לזה שיש מזל שאני לא מוד .. שגיאת כתיב. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Huge-A
התכוונתי לזה שיש מזל שאני לא מוד .. שגיאת כתיב. |
עוד טעות כזאת ומישהו פה יתחיל לשלם
:disbelief |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
עוד טעות כזאת ומישהו פה יתחיל לשלם
:disbelief |
מהרגע שקנית תקליט אתה לא מפסיק לדבר על כסף ולהשתמש בשורש ש.ל.מ! :whip:
:D |
|
|
| Sniper |
סעממק דווקא עכשיו ראיתי את זה?$#@!
כבר יש לי תוכניות עם כל הח'ברה - כולם יצאו שישי..
סעממק איזה באסה...
גיל!! פעם הבאה ת'מתקשר להודיע לי!@# |
|
|
|
|