|
היי כולם
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
COLOR SIZE שלום
אני חדש פה ונראה לי שאני ישאר
רואים שיש פה אנשים ברמה ולא סתם הומאים שאוהבים
comic gate
אז יאללההה ביי
:rolleyes: |
|
|
| Dj Black |
סלחו לי על ה
size
וה
color
עוד לא התרגלתי לפורום
:toothless |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Dj Black
COLOR SIZE
רואים שיש פה אנשים ברמה ולא סתם הומאים שאוהבים
comic gate
אז יאללההה ביי
:rolleyes: |
אני דווקא אוהב קוסמיק גייט :(
הם קצת מיסחריים אבל יש להם טראקים יפים מאוד
:(
ברוך הבא בכל מקרה...:stongue: |
|
|
| Trance man |
ברוך הבא אחי..
האמת היא שכמעט כולם פה מתים על קוסמיק גייט :) אני לא כל כך, אבל צריך לכבד את דעתם של כולם!
העיקר שכולנו שומעים מוזיקה אלקטרונית ולא רוק או ראפ וכל שאר החרא שמשמיעים בכל מקום!!! :) :) |
|
|
| ripcurl |
ברוך הבא
ואתה תלמד שגם אם אנשים אוהבים לך פה
cosmic gate
זה לא אומר שאין פה רמה
יש טעם ויש טעם
ואני בטוח שכל אלה שאוהבים
cosmic gate
יגידו בעצמם שהם מסחריים:D |
|
|
| nesher |
אתם והמסחור שלכם
משחקים אותה מבינים גדולים
נמאס די
קוסמיק גייט, לא שאני אוהב אותם הוא משהו עושים את מה שהם יודעים כבר הרבה זמן
אני לא אומר שזה יפה
אבל הם לא שינו כמעט כלום ממה שהם עשו מהתחלה
אותו באס חזק של קוסמיק גייט
אותו נסיון לא ממש מוצלח ליצור מלודיה
שאולי הצליחה להם רק פעם אחת ב
Melt To The Ocean
אותו הכל
מה מסחור מה? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by nesher
אתם והמסחור שלכם
משחקים אותה מבינים גדולים
נמאס די
קוסמיק גייט, לא שאני אוהב אותם הוא משהו עושים את מה שהם יודעים כבר הרבה זמן
אני לא אומר שזה יפה
אבל הם לא שינו כמעט כלום ממה שהם עשו מהתחלה
אותו באס חזק של קוסמיק גייט
אותו נסיון לא ממש מוצלח ליצור מלודיה
שאולי הצליחה להם רק פעם אחת ב
Melt To The Ocean
אותו הכל
מה מסחור מה? |
תגיד לי??
אתה בכלל שמת לב מה אתה כותב??
אתה יודע מה זה מוזיקה ממוסחרת???
כנראה שלא...
מוזיק מסחרים זה מוזיקה ש"אמנים" יוצרים
כדי לעשות כסף יענו טראקים לא ממש מושקעים עם מלודיות קיצ'יות
ולא משהו מיוחד
וזה בידיוק קוסמיק גייט
ודרך אגב
עם כבר מדברים על הצלחה אל תשכח את
exploration of space |
|
|
| Dj Black |
לא לא לאאא!!!
זה לא שאני לא אוהב את קוסמיק גייט
אני מתכוון
חברים שלי נגיד
הכי רחוק שהם מכירים זה קוסמיק גייט
הם לא מכירים את דני טינגלה גאדג גולס גון דגוויד
כל אלה הולכים עכשיו באירופה
הישראלים לא מעודכנים
אבל אני רואה שפה מכירים ויודעים
:cool: |
|
|
| Trance man |
אגב, שמתם לב שבכל הלהיטים של קוסמיק גייט יש מישהו שאומר איזה שורה..ועל שמה נקרא הטראק? :)
melt to the ocean
exploration of space
fire wire
זה בעצם טריק מסחרי בשביל שאנשים ששומעים את הטראק בכל מיני מקומות יכירו את השיר ויקנו את התקליט!! |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by ripcurl
תגיד לי??
אתה בכלל שמת לב מה אתה כותב??
אתה יודע מה זה מוזיקה ממוסחרת???
כנראה שלא...
מוזיק מסחרים זה מוזיקה ש"אמנים" יוצרים
כדי לעשות כסף יענו טראקים לא ממש מושקעים עם מלודיות קיצ'יות
ולא משהו מיוחד
וזה בידיוק קוסמיק גייט
ודרך אגב
עם כבר מדברים על הצלחה אל תשכח את
exploration of space |
דבר ראשון
אני יודע טוב מאוד מזה
אתה לא צריך להסביר
דבר שני נכון שיש אמנים ממוסחרים
מה שרציתי להגיד
שקוסמיק גייט
בחיים שלהם לא עשו משהו אחר
זה לא שהם רוצים שזה יצליח וזה מה שהקהל יאהב
זה מה שהם יודעים לעשות
הם לא מכירים סגנון אחר |
|
|
| nesher |
ועוד דבר
אני לא רואה אותם מוציאים יותר מדי טראקים במהירות
לא? |
|
|
| luckystrike |
ברוך הבא אחי !!!
:) |
|
|
|
|