return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
היי כולם
View this Thread in Original format
Dj Black
COLOR SIZE שלום
אני חדש פה ונראה לי שאני ישאר
רואים שיש פה אנשים ברמה ולא סתם הומאים שאוהבים
comic gate
אז יאללההה ביי
:rolleyes:
Dj Black
סלחו לי על ה
size
וה
color

עוד לא התרגלתי לפורום
:toothless
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Dj Black
COLOR SIZE
רואים שיש פה אנשים ברמה ולא סתם הומאים שאוהבים
comic gate
אז יאללההה ביי
:rolleyes:


אני דווקא אוהב קוסמיק גייט :(
הם קצת מיסחריים אבל יש להם טראקים יפים מאוד
:(

ברוך הבא בכל מקרה...:stongue:
Trance man
ברוך הבא אחי..

האמת היא שכמעט כולם פה מתים על קוסמיק גייט :) אני לא כל כך, אבל צריך לכבד את דעתם של כולם!
העיקר שכולנו שומעים מוזיקה אלקטרונית ולא רוק או ראפ וכל שאר החרא שמשמיעים בכל מקום!!! :) :)
ripcurl
ברוך הבא
ואתה תלמד שגם אם אנשים אוהבים לך פה
cosmic gate
זה לא אומר שאין פה רמה

יש טעם ויש טעם

ואני בטוח שכל אלה שאוהבים
cosmic gate
יגידו בעצמם שהם מסחריים:D
nesher
אתם והמסחור שלכם
משחקים אותה מבינים גדולים
נמאס די
קוסמיק גייט, לא שאני אוהב אותם הוא משהו עושים את מה שהם יודעים כבר הרבה זמן
אני לא אומר שזה יפה
אבל הם לא שינו כמעט כלום ממה שהם עשו מהתחלה
אותו באס חזק של קוסמיק גייט
אותו נסיון לא ממש מוצלח ליצור מלודיה
שאולי הצליחה להם רק פעם אחת ב
Melt To The Ocean
אותו הכל
מה מסחור מה?
ripcurl
quote:
Originally posted by nesher
אתם והמסחור שלכם
משחקים אותה מבינים גדולים
נמאס די
קוסמיק גייט, לא שאני אוהב אותם הוא משהו עושים את מה שהם יודעים כבר הרבה זמן
אני לא אומר שזה יפה
אבל הם לא שינו כמעט כלום ממה שהם עשו מהתחלה
אותו באס חזק של קוסמיק גייט
אותו נסיון לא ממש מוצלח ליצור מלודיה
שאולי הצליחה להם רק פעם אחת ב
Melt To The Ocean
אותו הכל
מה מסחור מה?


תגיד לי??
אתה בכלל שמת לב מה אתה כותב??
אתה יודע מה זה מוזיקה ממוסחרת???
כנראה שלא...

מוזיק מסחרים זה מוזיקה ש"אמנים" יוצרים
כדי לעשות כסף יענו טראקים לא ממש מושקעים עם מלודיות קיצ'יות
ולא משהו מיוחד

וזה בידיוק קוסמיק גייט
ודרך אגב
עם כבר מדברים על הצלחה אל תשכח את
exploration of space
Dj Black
לא לא לאאא!!!

זה לא שאני לא אוהב את קוסמיק גייט
אני מתכוון
חברים שלי נגיד
הכי רחוק שהם מכירים זה קוסמיק גייט
הם לא מכירים את דני טינגלה גאדג גולס גון דגוויד

כל אלה הולכים עכשיו באירופה
הישראלים לא מעודכנים
אבל אני רואה שפה מכירים ויודעים

:cool:
Trance man
אגב, שמתם לב שבכל הלהיטים של קוסמיק גייט יש מישהו שאומר איזה שורה..ועל שמה נקרא הטראק? :)
melt to the ocean
exploration of space
fire wire
זה בעצם טריק מסחרי בשביל שאנשים ששומעים את הטראק בכל מיני מקומות יכירו את השיר ויקנו את התקליט!!
nesher
quote:
Originally posted by ripcurl


תגיד לי??
אתה בכלל שמת לב מה אתה כותב??
אתה יודע מה זה מוזיקה ממוסחרת???
כנראה שלא...

מוזיק מסחרים זה מוזיקה ש"אמנים" יוצרים
כדי לעשות כסף יענו טראקים לא ממש מושקעים עם מלודיות קיצ'יות
ולא משהו מיוחד

וזה בידיוק קוסמיק גייט
ודרך אגב
עם כבר מדברים על הצלחה אל תשכח את
exploration of space


דבר ראשון
אני יודע טוב מאוד מזה
אתה לא צריך להסביר
דבר שני נכון שיש אמנים ממוסחרים
מה שרציתי להגיד
שקוסמיק גייט
בחיים שלהם לא עשו משהו אחר
זה לא שהם רוצים שזה יצליח וזה מה שהקהל יאהב
זה מה שהם יודעים לעשות
הם לא מכירים סגנון אחר

nesher
ועוד דבר
אני לא רואה אותם מוציאים יותר מדי טראקים במהירות
לא?
luckystrike
ברוך הבא אחי !!!

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement