return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 
[30-04-2005] Mayday "Prototypes" - Dortmund, Duitsland (pg. 12)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Magik: wij hadden dus gewoon een NLse plaat en ik zat er eerlijk gezegd ook gewoon op te wachten dat we op een gegeven moment wel naar de kant gehaald zouden worden maar dat gebeurde dus niet :) .

U lucky bastard :D

J.P. had net gezegd dat de kans nu erg groot werd dat we aan de kant konden worden gezet.....10 seconden later stond zo'n gestapo op de vluchtstrook en jawel hoor, knipperlichies uit en gasgeven om ons bij te halen, zwaailichten aan en we werden een parkeerplaats opstuurd.....Jee Pee heeft ze vervolgens ge-entertaint met een slapverhaal over onze lieve koningin en dat Maxima maar éénzaam is hier in NL omdat haar papa Fidela steunde :D

Het was zo boring dat we gedwongen werden verder te rijden :tongue2 :tongue2
nwopper
:haha:

Ja, dat was zeker een enorm lulverhaal. Op een gegeven moment had ik zelfs medelijden met de gestapo :toothless
jp
quote:
Originally posted by Gonzo
zeker weer gebruik gemaakt van je Raveline-pasje? :D

Nee we hadden perskaarten. Geen gratis drank (die mixdrankjes vorig jaar waren jummie) dus helaas, maar wel toegang tot het podium. En dat was super :)

Volgend jaar nemen we maar wat oranje klompen voor de Gestapo mee ;)
DarkAngel
quote:
Originally posted by MaGiK54
No no no, the fouth in the link.....those girls were :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: btw

I saw it! Great pic, Magik! :D

This one though...

She has four eyes. :wtf:

:nervous:
MaGiK54
quote:
Originally posted by DarkAngel
I saw it! Great pic, Magik! :D

This one though...

She has four eyes. :wtf:

:nervous:

Rofl :D
nwopper
Ik zie geen pics van ons, JP (even tussen neus en lippen door) :(
Waren ze allemaal zo onscherp?

Oh, by the way, over foto's gesproken, zat door mijn Innercityfoto's te bladeren en toen zag ik pas dat ik er een paar TA's heb opstaan :)
jp
Nee die pics van jullie waren prima. Vond het niet nodig ze erbij te zetten. En je hebt ze nu in bezit als het goed is... :)
basvh
JP waarom moet je je bij Phono registeren wil je partyfotos zien. pfff echt stom gedoe hoor!
MaGiK54
quote:
Originally posted by basvh
JP waarom moet je je bij Phono registeren wil je partyfotos zien. pfff echt stom gedoe hoor!

Dat blijf ik nou ook de hele tijd zeggen.......
nwopper
quote:
Originally posted by jp
Nee die pics van jullie waren prima. Vond het niet nodig ze erbij te zetten. En je hebt ze nu in bezit als het goed is... :)

Mijn dank is groot :D

MaGiK54
Ik wil ze ook hebben........
jp
quote:
Originally posted by basvh

Phono is nu een jaar oud en heeft om te groeien als community die registraties nodig. Bovendien mogen we best wat 'terugvragen' in ruil voor het maken/bekijken van de foto. Bijkomstig scheelt het natuurlijk enorm veel dataverkeer.

Dat is de officiele verklaring. Zo'n probleem is het nou ook weer niet...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement