return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
[30-04-2005] Mayday "Prototypes" - Dortmund, Duitsland (pg. 9)
View this Thread in Original format
jp
Beatrixplein heet dat zo? In ieder geval dat stukje tussen CS en Jaarbeurs waar de bussen stoppen
MaGiK54
quote:
Originally posted by nwopper

Maar n wopper hoort r bij :D

Een wopper voor mwopper :D
nwopper
:D

Ga zo ook maar ns ff onder de douche...en omkleden en opmaken en sjit. :happy2:

Heb r zin in!
jp
Vergeet je paspeurt ni
nwopper
neuneu, die heb k :o
MaGiK54
Want Duitsers vragen altijd naar id-bewijs.....das een tik die ze uit het verleden hebben overgehouden :clown:
nwopper
Ik ga nu douchen dus...ik zie jullie 2 (+/- het FHM/538 model danseresje) om 7 uur op het Beatrixplein!
MaGiK54
Gaat maar richting A'dam :D
nwopper
Klaar met douchen en omgekleed....
Fuk ik ben sexy :toothless
SnuggLe
quote:

pics or stfu :o

eieregooie
quote:

rofl :toothless

enneh... ZIJN JULLIE AL DOOF!?!?!?
jp
Foooooooooooooooook wat stond het hard. Niet normaal meer :crazy:

En dan Joey Beltram en tien full color laserbanken rondom de vloer. Vette . Luke Slater ook top. Ferry Corsten nog effe snel handje geschud op het podium, maar Kai Tracid verkozen boven hem. Die draaide overigens de sterren van de hemel, lekker heur. Publiek schreeuwde de longen uit het lijf. En Denki Groove... mijn god de tribunes trilden zo'n beetje kapot. Westbam was wel aardig om effe te chillen, Tom Novy was onze laatste DJ van de avond. Die begon saai maar kreeg al snel de smaak te pakken. Al met al een perfecte Mayday, aangezien Kai Tracid (aardige gozert trouwens) eigenlijk de enige DJ was die we in ieder geval wilde zien. De rest hebben we 'over ons heen laten komen'.

O ja, Members of Mayday hadden niet hun standaard nummertjes zoals 10in01. Leuk voor de verandering maar stiekem wel jammer.

Onze vrienden van de Polizei stonden weer op dezelfde plek op ons te wachten. Zelfde verhaal als vorig jaar, maar nu had ik er wel lol in. Beetje babbelen over Queensday en zo. Ze vroegen zich namelijk af waarom er dit jaar zo weinig Hollanders waren. Ze wilden niet eens de kofferbak inkijken hehe. De remixen van DJ Jean deden het wel leuk op de heenweg overigens :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement