return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Wie gaan er allemaal naar Innercity dit jaar!
View this Thread in Original format
Bellie
Tjah ik ben uiteraard weer van de partij.Alleen omdat Picotto al op de main staat.Wat een genot!!woohooo
Wie gaan er nog meer??

GREETZ!!
Miss Proximus
ik heb al afgesproken met mauro ;)
Bellie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik heb al afgesproken met mauro ;)


Ja dan loop ik met je mee ;)

GREETZ!!
Dj Alpha
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

dat rijmt :D
Little Theseus
w000000000000000000tt!!!
Vanmiddag de hele line up, dan word ik helemaal gek!
Ik heb er echt zin in! IC2001 I CAN'T WAIT!!!
Dj Alpha
egt een zware tegenvaller die line up, kan ik mn vote nog terugdraaien? :D
!_PeTrUs_!
Mja, ik ben ook wel van de party. Jiha, dit wordt lache. 2 feesten in 1 weekend.
Jukx
Ben er zeker bij!! In tegenstelling tot de meeste TA-ers vind ik het wel een ontzettend goede line-up en heb er erg veel zin in. Denk trouwens dat deze vooruitstrevende line-up een hoop mensen zal afschrikken, zowel voor als tijdens het feest. :) Aan de andere kant kan dit er ook voor zorgen dat een hoop mensen in zullen zien dat er meer is dan Johan Gielen en Armin van Buuren. Beetje opvoeding kan geen kwaad! :)
Optimus Trance
naja, nog maar een keer dan, IK HEB GEEN GELD!!!!!!!!!
TimeportE
quote:
Originally posted by Jukx
Aan de andere kant kan dit er ook voor zorgen dat een hoop mensen in zullen zien dat er meer is dan Johan Gielen en Armin van Buuren. Beetje opvoeding kan geen kwaad! :)

Ik had het eigenlijk nie erg gevonden als Armin zou draaien.. maar ik ga nog steeds.. ik heb er al zin in!!.. word mijn eerste grote feest.. HIHA!! :D:D

Bouma-Bros
Eigenlijk stond na de Innercity van vorig jaar al vast dat we dit jaar niet zouden gaan.... De eerste 2 edities waren zoooooo vet! Na vorig jaar geen Innercity meer voor ons.

Daar komt nog eens bij dat we besloten hebben Oud&Nieuw in de Gatecrasher in Sheffield (Tiesto, Scott Bond, Judge Jules, Matt Hardwick) te gaan vieren, dus het wordt een beetje dwaas om ook nog IC mee te pakken.

Voor wie wel gaat toch een super feesie toegewenst!!!


Sido & Sander
Yarnie
Ik ben ook van de partij op 29 december. Ook al draaien 'de bekende namen' niet op ic volgens mij wordt 't wel een top feessie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement