|
pa schenkt 10000€
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
10 jaar geleden had men pa een belegging gedaan.
Nu staan ze zeer hoog, hij verkoopt ze voor iets meer dan 40000€ :eyes:
en schenkt zomaar even 10000€ aan mij
Hoe fijn is dat? |
|
|
| mellow_head |
Da valt toch wel mee he:eek:
*roof roof*:p |
|
|
| teknasia |
| ik heb gisteren op pav 8/10 gekregen :eek: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by TranceSeeker
10 jaar geleden had men pa een belegging gedaan.
Nu staan ze zeer hoog, hij verkoopt ze voor iets meer dan 40000€ :eyes:
en schenkt zomaar even 10000€ aan mij
Hoe fijn is dat? |
das mooi :)
al plannen ermee of gaat ge t ook beleggen? |
|
|
| dj Zevan |
:eyes:
jawadde
dat is meer dan zeer mooi meegenomen |
|
|
| Pheatus |
owzekers... effe 400.000 oude Belgische franken. Ge zijt bijna half miljonair :D
kzou weten wa gekocht zenne... studio materiaal all the way, ma eerst en vooral de JP-8000 synth aanschaffen :toothless
En? al ideetje wat je ermee gaat doen?
Greetz
Pheatus |
|
|
| Tiger777 |
| Ge kunt altijd aan liefdadigheid doen... Ik zal u mijn rekeningnummer pm'en :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Seg euhm, met dat geld kunnen we Tiesto wel boeken voor de Beta-party...:o |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Seg euhm, met dat geld kunnen we Tiesto wel boeken voor de Beta-party...:o |
:haha: :haha: good one :p |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Seg euhm, met dat geld kunnen we Tiesto wel boeken voor de Beta-party...:o |
Is Airwave al bezet voor 2 april? :D
[edit: of YDR? :p ] |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Seg euhm, met dat geld kunnen we Tiesto wel boeken voor de Beta-party...:o |
Over mijn lijk!!!!
J'00'F daarentegen? :D |
|
|
|
|