|
חדש בפורם!!
|
View this Thread in Original format
| SPL |
שלום
אני עמית בן 23, חדש בפורם למרות שאני מעין בפורמים פה כבר המון זמן סוף סוף החלטתי להרשם ולכתוב הודעה!
דרך אגב... אפשר לשאול פה שאלות לגבי ציוד DJ טכניקות וכו'? |
|
|
| ronsh |
קודם כל ברוך הבא אחי...
אני רון...מקווה שתעשה פה חיים... |
|
|
| Huge-A |
ברוך הבא אני אדיר
ההתמחות שלי היא להפריע לאנשים והמבין יבין..
אם יש לך בעיות של משהו תשאל את שחר ...
יש לו תמיד תשובה לכל דבר.:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אם יש לך בעיות של משהו תשאל את שחר ...
יש לו תמיד תשובה לכל דבר.:D |
:haha: :eyespop: :crazy: :haha: :eyespop: :crazy: :haha: :eyespop: :crazy: :haha:
:crazy: :haha: :eyespop: :crazy: :haha: :eyespop: :crazy: :haha: :eyespop: :eyespop:
:haha: :eyespop: :crazy: :haha: :eyespop: :crazy: :haha: :eyespop: :crazy: :crazy:
:crazy: :haha: :eyespop: :crazy: :haha: :eyespop: :crazy: :haha: :eyespop: :haha:
:haha: :eyespop: :crazy: :haha: :eyespop: :crazy: :haha: :eyespop: :crazy: |
|
|
| FreaKaZoid |
| ברוך הבא גבר גבר |
|
|
| DjG |
WELCOME
Join The club !
:crazy: :crazy: :tongue3 :nervous: :happy2: |
|
|
| OREN |
| WELCOMEEEEEEEEEEEEE:D |
|
|
| yaman |
ברוך הבא אח שלי
לי קוראים בני
מקווה שתהנה כאן |
|
|
| Rising |
אהלן אני אורן
ברוך הבא! |
|
|
|
|