|
חדש בפורם!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
ברוך הבא
הכותרת שך נראית כמו איזה פרסומת :D
|
חחח ת'אחלס
ברוך הבא איש
אני אלעד..
מקווה שתשאר פעיל ולא תעלם כמו הרבה שנרשמים פה |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא לפורום אח שלי!!!
תעשה חיים |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Huge-A
ברוך הבא אני אדיר
ההתמחות שלי היא להפריע לאנשים והמבין יבין..
אם יש לך בעיות של משהו תשאל את שחר ...
יש לו תמיד תשובה לכל דבר.:D |
:haha:
היייייייי אני אבישג! ברוך הבא |
|
|
| DjChook |
אבישג???
אני צ'וק המוד הרע |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבישג???
אני צ'וק המוד הרע |
איזה רע איזה ..
שים אותי מוד אני מוחק פה חצי מהפורום ואז תראה מזה רע ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
שים אותי מוד אני מוחק פה חצי מהפורום ואז תראה מזה רע ;) |
חס וחלילה לא עליינו! :eyespop: |
|
|
| DjChook |
| אתה רוצה להוריד את שחר לגבול ה 100 פוסטים ? תהיה בנאדם |
|
|
| princess cc |
צ'וק תעשה לי ילד כפרה עליך
ואני יודעת שיש לי שם מוזר, אין מה לעשות |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
צ'וק תעשה לי ילד כפרה עליך
ואני יודעת שיש לי שם מוזר, אין מה לעשות |
חחחחח הדבר הכי ביזארי פה זה שאת קוראת לו צוק וטוענת שלך יש שם מוזר
ואדיר ביום שאתה תהיה מוד לי יהיה סימן של שיניים על הלחי
אוי ואבוי!!!!
יש לי סימן של שיניים על הלחי!!!!:nervous: :nervous: |
|
|
| princess cc |
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????:whip: :whip: :whip: :whip:
מי כותב בשמי????????
יוווווווו אנ'לא מאמינה! איזה זונות אלוהים!!!!!!!!!!!!!!!!
אם עוד פעם אחת אני רואה מישהו כותב פוסטים בשמי
אני תובעת את כל הפורום הזה על לשון הרע והוצאת דיבה ברור?
ירון / אורן לתשומת ליבכם...
אתם היחידים שיש להם ת'סיסמא שלי בפורום הזה@!
:whip: :whip: :whip: :whip:
אופס... סורי יקיריי זה חן!
חן זו פעם אחרונה ואנ'לא צוחקת!
עלק תעשה לי ילד...
ROFL! |
|
|
| DjChook |
אני חושב שזה היה במקום... אם פגעתי במישהו (מקנאה כמובן) אנא סליחה
וסיסי... זה היה מאהבה. כפכפי אותי בארמין מקסימום ;) |
|
|
|
|