return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Fredag vs Lördag (pg. 2)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by lonne
8-9 på morgonen, antar att det inte är alkohol du håller dig vaken på, utan något central stimulerande. Skulle personligen aldrig klara av att vara vaken så länge om jag druckit hela kvällen.


sålänge jag inte skulle vara på nån trance fest eller utomlands tror jag inte jag skulle festa till 8-9..... en del privatfester som jag festat till typ 6-7.. men sen e det inte så mycket folk kvar direkt.. heh
CJ InterCity
jag minns nyårsfesten 2003/2004 med Lexicon Avenue på Patcha i Budapest, vi höll på till 2 på eftermiddan 1 januari :D :D
lonne
quote:
Originally posted by CJ InterCity
jag minns nyårsfesten 2003/2004 med Lexicon Avenue på Patcha i Budapest, vi höll på till 2 på eftermiddan 1 januari :D :D


Några av de bästa producenterna out there imo.:)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by lonne
Några av de bästa producenterna out there imo.:)

dom körde nån flippad remix av Puff Daddy - Let's Get Ill som jag aldrig hört nån annansants... lät som om dom själv gjort om den eller jag vet inte... w00t! :wtf:
lonne
quote:
Originally posted by CJ InterCity
dom körde nån flippad remix av Puff Daddy - Let's Get Ill som jag aldrig hört nån annansants... lät som om dom själv gjort om den eller jag vet inte... w00t! :wtf:



Det är med stor sannolikhet Deep Dish mixen, känner inte till någon annan.
Laszlo
quote:
Originally posted by lonne
Det är med stor sannolikhet Deep Dish mixen, känner inte till någon annan.


Japp, jag antar det också - den är überfet!
Funfrock
tycker det ofta beror på vilken stad man är i vilken dag som gäller. Mest ös på fredagar i en del och lördagar i en del. Precis som att det är olika om lill lördag är onsdag eller torsdag.

Själv föredrar jag lördagar.. mer utvilad då så att man klarar 12h+ festerna :)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by lonne
Det är med stor sannolikhet Deep Dish mixen, känner inte till någon annan.

jao, det var med all säkerthet Deep Dish mixen, fast dom hade själva gjort om den på nåt jävla set... "lets get upp and lets get ill" upprepades i över 10 min konstant innan låten körde igång... GALET! :crazy: :crazy:

förresten tror jag att det var en onsdag :toothless
ScuL
För mig är det altid lördagen som gäller på fredag är man ju trött från jobbet.

men i Holland har vi flera dagar där folk fester.
Torsdagkväll är altid studentkväll, då drar de till krogen och supar.
Fredagskväll är en vanlig utekväll men det finns mer som drar på Lördagskväll, finns också en hel del folk som drar båda dagar.
Sen har vi Söndag som dag för afterparties som oftast börjar kl10/11. och stänger kl 18.


^^ DE JÄVLA SVIN på mitt jobb har blokkerat TA.. försökte skriva denna inlägg under dagen sen fick jag 'This site has been blocked by your system-administrator' .. urgh :whip:
CJ InterCity
ScuL du satte pricken på i-et där!! :cool:

synd att dom blockade TA, kanske du surfar för mycket på jobbet? :p

ScuL
Mitt moderbolag har 3600 medarbetere, jag är kanske inte den enda som använder TA :( (Mina egna sites funkar fortfarande)
jofawe
jag föredrar fredagen... just för att jag alltid haft så jävla tråkigt ute på lördagar.

DOCK är lördagarna perfekta för "hemmafester" dvs fjortisfester :)
kalas!

å ikväll ska jag spela brädspel och titta in på en korridorsfest där en viss deeeeejaaaaay ska lira ..

Laszlo, får jag inte höra BB feat LO - Balla da li blir jag besviken :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement