|
Winter Music Conference Miami (22-26 Maart 2005)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
Zijn er nog TA's die naar Miami gaan voor de Winter Music Conference?
De line up is tot nu, van de DJ's die toegezegd hebben, heerlijk
Ik ben in de buurt van Miami sowieso, omdat ik daar ben om mn vriendin op te zoeken
Maar wij gaan al een paar avonden naar Club Space voor oa Eric Morillo, Paul van Dyk, Sander Kleinenberg
En we gaan na Ultra op zaterdag naar de Afterparty in de American Airlines Arena (Miami Heat stadion)
Zover bekend: Sasha en John Digweed gaan spelen daar |
|
|
| Tim81 |
| klinkt vervelend... maar ik ben 'toevallig' niet in de buurt :toothless |
|
|
| jp |
Ik ga in die week skieen. Trouwens, voor hetzelfde geld kun je ook Loveparade en Streetparade meepakken. Sommige mensen houden niet van vliegen :p
Overigens zijn de Duitse en Amerikaanse politie even vervelend :D |
|
|
| Edwin B |
I'll be there :gsmile:
Zie signature voor de feestjes waar ik zeker bij ga zijn. En inderdaad het zijn zeer leuke line ups :p |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Er waren wat geruchten de laatste weken of Tiesto weer zou komen ja of de nee, nou hij heeft bevestigd dat hij ook dit jaar op Ultra gaat spelen.
Tot en met vandaag is dit de lijst met DJ's die gaan spelen op Ultra:
PAUL VAN DYK
TIESTO
CARL COX
ERICK MORILLO
ARMIN VAN BUUREN
FERRY CORSTEN
JUNKIE XL live
TIMO MAAS
DARREN EMERSON
STEVE LAWLER
VHS or BETA live
INFECTED MUSHROOM (live)
ICEY
JOSH WINK
AUDIO BULLYS
GOLDIE
LAYO & BUSHWACKA!
CHRISTOPHER LAWRENCE
BAD BOY BILL
LEE BURRIDGE
JACKAL and HYDE vs. DYNAMIX II live
DJ RAP
DONALD GLAUDE
BABY ANNE
INFUSION live
NU NRG live
GROOVERIDER
FABIO
KEVENS live
DJ CRAZE
CHRISTIAN SMITH
KRAFTY KUTS
MONK
PHOTEK
HARRY "CHOO CHOO" ROMERO
DIESELBOY
PLANET B live
PALASH
JOSE NUNEZ
ADAM F.
EDGAR V. |
|
|
| Robert |
| Dit jaar ga ik weer, 2 weken terug mijn ticket geboekt. Ben er van de 19e tot de 27e. Vorig jaar was het echt heel vet, hoop dat het dit jaar weer net zoiets wordt :) |
|
|
| basvh |
| op ultra zijn het toch meestal maar 45 min setjes ofzo? |
|
|
| DarkAngel |
| You know I'll be there. :thepirate |
|
|
| pipi |
Wij zijn er ook! Van 22 maart t/m 5 april; eerst een weekje feesten en dan een week aan het strand om bij te komen!!!
Miami here we come!!!:p |
|
|
| nwopper |
| Ik ben nou niet bepaald 'in de buurt' van Miami...:toothless |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Hierbij wat ik weet van het programma waar en wie er spelen:
Woensdag 23 Maart:
RAVE.COM PARTY @ LESLIE HOTEL (18:00 - 01:30)
Artists:
Noel Sanger
Gabriel & Dresden
Way Out West
Sandra Collins
Kazell
Donderdag 24 Maart:
WET GROOVES POOL PARTY @ SHELBORUNE BEACH RESORT (10:00 - 21:30)
Artists:
--Headliner TBA--
Christopher Lawrence
Judge Jules
Darude
George Acosta
Tall Paul
Robbie Rivera
DJ Oliver
JP RIGAUD
MAGIK MUSIC NIGHT @ SPACE (22:00 - 9:30)
Artists:
Tiesto
Ton T.B.
Montana
Vrijdag 25 Maart:
@ SPACE (22:00 - 9:30)
Artists:
Paul van Dyk
Sander Kleinenberg
Eric Morillo speelt woensdag en donderdagnacht @ Space Terrace |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Edwin B
Zie signature voor de feestjes waar ik zeker bij ga zijn. En inderdaad het zijn zeer leuke line ups :p |
Anders is je sig ff 20x te groot. Je kan m beter ff aanpassen voordat je strax helemaal geen sig meer hebt ;) :clown: |
|
|
|
|