return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
[21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem (pg. 4)
View this Thread in Original format
Remy D
heb er zin in
jp
quote:
Originally posted by Remy D
heb er zin in


:o
Dj_Day-V
Deepack:eyespop:

Die maken zeker wel dikke hardstyle tunes :cool:
Remy D
quote:
Originally posted by jp
:o
:o
jp
Net terug van Luna On Tour in The Powerzone. Dit was een topfeest :toocool:

Gemoedelijke sfeer, erg mooie dames en er werd bijzonder lekker gedraaid: techno, hardstyle en classics zonder dat het een moment eentonig werd. Biertje erbij en lekker chillen.

En dan dat net getrouwde stel dat liep te springnichten op de podia, super gewoon :wtf:
Asperge
Lol ze verwachten 15.000 mensen, dan lijkt zon gelredome toch best groot vrees ik:p


Maja toch maar pauperhardstyle:haha: :toothless :p
Ouwe Dwaas
Ik ben van de partij volgende week.
Wie gaan er nog meer?

Misschien een idee voor een gathering.
jp
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
Wie gaan er nog meer?


Me me me :D

Het is niet helemaal afgeladen inderdaad, van de 25000 kaarten zijn er achtienduizend verkocht. Het podium wordt gewoon iets verschoven dus je merkt er niets van :)
Muppy
ik blijk ook ineens te gaan:D

heb er wel zin an
Cosmic
Luna was net bij Play (TMF) om denk ik nog wat mensen over te haln om toch maar wel te gaan

jp
quote:
Originally posted by Muppy
ik blijk ook ineens te gaan:D

heb er wel zin an


pffff meeloper :happy2:
Dj_Day-V
Word dit dalijk ook gestreamed ? :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement