|
[21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by Remy D
heb er zin in |
:o |
|
|
| Dj_Day-V |
Deepack:eyespop:
Die maken zeker wel dikke hardstyle tunes :cool: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by jp
:o | :o |
|
|
| jp |
Net terug van Luna On Tour in The Powerzone. Dit was een topfeest :toocool:
Gemoedelijke sfeer, erg mooie dames en er werd bijzonder lekker gedraaid: techno, hardstyle en classics zonder dat het een moment eentonig werd. Biertje erbij en lekker chillen.
En dan dat net getrouwde stel dat liep te springnichten op de podia, super gewoon :wtf: |
|
|
| Asperge |
Lol ze verwachten 15.000 mensen, dan lijkt zon gelredome toch best groot vrees ik:p
Maja toch maar pauperhardstyle:haha: :toothless :p |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Ik ben van de partij volgende week.
Wie gaan er nog meer?
Misschien een idee voor een gathering. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Wie gaan er nog meer?
|
Me me me :D
Het is niet helemaal afgeladen inderdaad, van de 25000 kaarten zijn er achtienduizend verkocht. Het podium wordt gewoon iets verschoven dus je merkt er niets van :) |
|
|
| Muppy |
ik blijk ook ineens te gaan:D
heb er wel zin an |
|
|
| Cosmic |
| Luna was net bij Play (TMF) om denk ik nog wat mensen over te haln om toch maar wel te gaan |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Muppy
ik blijk ook ineens te gaan:D
heb er wel zin an |
pffff meeloper :happy2: |
|
|
| Dj_Day-V |
| Word dit dalijk ook gestreamed ? :toothless |
|
|
|
|