|
[21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Ik zag vandaag op de NS-kaartverkoopautomaten dat je gewoon een speciale DJ Luna-retour kon kopen :haha: |
|
|
| DJ_Siesta |
| waarom hebben ze er geen enkeltje van gemaakt :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
waarom hebben ze er geen enkeltje van gemaakt :p |
Om jou te pesten... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Om jou te pesten... |
gelukkig dat je dat zegt, anders had ik het echt niet door gehad! wat een klootzakken zeg :( |
|
|
| HBtje |
| zo te zien en te horen schijnt het feessie geopend te worden met vuurwerk.... is hier in de stad vanaf mn balkon te zien :) |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by HBtje
zo te zien en te horen schijnt het feessie geopend te worden met vuurwerk.... is hier in de stad vanaf mn balkon te zien :) |
Mischien staat het dak wel dicht ;)
Maarja, geen stream dus ? |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Mischien staat het dak wel dicht ;)
Maarja, geen stream dus ? |
dan nog was er wel vuurwerk... maar ik hoop wel voor ze dat t dak dicht was, want het regende hier daarnet nogal wat... |
|
|
| jp |
Ach wel een aardig feestje. Raar genoeg draaide de warming-up DJ voordat Luna aan z'n show begon veel beter dan Luna zelf. Dikke Tracid Traxxx classics zoals Second Trip en Acid Headcracker :crazy:
Om half 4 vond ik het mooi geweest. Misschien heb ik wat gemist maar het ging uiteindelijk toch om de gezelligheid :D |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
Ach wel een aardig feestje. Raar genoeg draaide de warming-up DJ voordat Luna aan z'n show begon veel beter dan Luna zelf. Dikke Tracid Traxxx classics zoals Second Trip en Acid Headcracker :crazy:
Om half 4 vond ik het mooi geweest. Misschien heb ik wat gemist maar het ging uiteindelijk toch om de gezelligheid :D |
Glad you had a great time! :) Hope to see pics! |
|
|
| jp |
I didn't take to many pics (90) :p




 |
|
|
| Asperge |
| Viel de leegte nog op?:p |
|
|
|
|