return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
[21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem (pg. 5)
View this Thread in Original format
Tim81
Ik zag vandaag op de NS-kaartverkoopautomaten dat je gewoon een speciale DJ Luna-retour kon kopen :haha:
DJ_Siesta
waarom hebben ze er geen enkeltje van gemaakt :p
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
waarom hebben ze er geen enkeltje van gemaakt :p


Om jou te pesten...
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Om jou te pesten...



gelukkig dat je dat zegt, anders had ik het echt niet door gehad! wat een klootzakken zeg :(
HBtje
zo te zien en te horen schijnt het feessie geopend te worden met vuurwerk.... is hier in de stad vanaf mn balkon te zien :)
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by HBtje
zo te zien en te horen schijnt het feessie geopend te worden met vuurwerk.... is hier in de stad vanaf mn balkon te zien :)


Mischien staat het dak wel dicht ;)

Maarja, geen stream dus ?
HBtje
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Mischien staat het dak wel dicht ;)

Maarja, geen stream dus ?


dan nog was er wel vuurwerk... maar ik hoop wel voor ze dat t dak dicht was, want het regende hier daarnet nogal wat...
jp
Ach wel een aardig feestje. Raar genoeg draaide de warming-up DJ voordat Luna aan z'n show begon veel beter dan Luna zelf. Dikke Tracid Traxxx classics zoals Second Trip en Acid Headcracker :crazy:

Om half 4 vond ik het mooi geweest. Misschien heb ik wat gemist maar het ging uiteindelijk toch om de gezelligheid :D
DarkAngel
quote:
Originally posted by jp
Ach wel een aardig feestje. Raar genoeg draaide de warming-up DJ voordat Luna aan z'n show begon veel beter dan Luna zelf. Dikke Tracid Traxxx classics zoals Second Trip en Acid Headcracker :crazy:

Om half 4 vond ik het mooi geweest. Misschien heb ik wat gemist maar het ging uiteindelijk toch om de gezelligheid :D



Glad you had a great time! :) Hope to see pics!
jp
I didn't take to many pics (90) :p










DarkAngel
Nice!
Asperge
Viel de leegte nog op?:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement