|
מה קורה =)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
מה קורה אנשים הרבה זמן שלא הייתי פה...
הסיבה שחזרתי זה בגלל שאני אחרי פירמוט והייתי רוצה עזרה עם כמה האבים טובים
תודה רבה =)))
אני מקווה שאני לא ילך כמו שבאתי
:D :D :D :D :clown: |
|
|
| Dj Black |
כמעט שחכתי האייסיקיו שלי לאנשים שרוצים לדבר
8843116
:tongue2 |
|
|
| arik |
אישית זה מעליב
לחזור רק בישביל לבקש טובה? |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by arik
אישית זה מעליב
לחזור רק בישביל לבקש טובה? |
זה לא שחזרתי רק בשביל זה אני ימשיך להיות פעיל כאן מעכשיו
:happy2:
סליחה אם העלבתי מישהו חחח |
|
|
| Shahar |
לא מדברים פה על ההאבים בטרדים
מי שיש לו כתובות יביא לך בפרטי. |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Dj Black
זה לא שחזרתי רק בשביל זה אני ימשיך להיות פעיל כאן מעכשיו
:happy2:
סליחה אם העלבתי מישהו חחח |
לא לא לא סולח
בצחוק בנאדם ברוכים השבים :) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא מדברים פה על ההאבים בטרדים
מי שיש לו כתובות יביא לך בפרטי. |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נידפקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סתם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נידפקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סתם |
יא חציל קודם כל תבוא לארמין! :D |
|
|
| Huge-A |
ברוכים החצילים לך ..
חציל קטן..:D |
|
|
| Hell_Copter |
תומר נכון?
אני זוכר אותך עוד מהתקופה של תחילת הפורום...
שהיית בן 6 ;) |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תומר נכון?
אני זוכר אותך עוד מהתקופה של תחילת הפורום...
שהיית בן 6 ;) |
:wtf:
איך אני זוכר אותך אחי יש לך זכרון מטורף רק חבל שאני לא יודע את השם שלך
:<<< |
|
|
| DjChook |
| אני זוכר אותך :) ברוכים השבים |
|
|
|
|