return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מה קורה =)
View this Thread in Original format
Dj Black
מה קורה אנשים הרבה זמן שלא הייתי פה...
הסיבה שחזרתי זה בגלל שאני אחרי פירמוט והייתי רוצה עזרה עם כמה האבים טובים
תודה רבה =)))
אני מקווה שאני לא ילך כמו שבאתי

:D :D :D :D :clown:
Dj Black
כמעט שחכתי האייסיקיו שלי לאנשים שרוצים לדבר
8843116
:tongue2
arik
אישית זה מעליב
לחזור רק בישביל לבקש טובה?
Dj Black
quote:
Originally posted by arik
אישית זה מעליב
לחזור רק בישביל לבקש טובה?


זה לא שחזרתי רק בשביל זה אני ימשיך להיות פעיל כאן מעכשיו
:happy2:
סליחה אם העלבתי מישהו חחח
Shahar
לא מדברים פה על ההאבים בטרדים
מי שיש לו כתובות יביא לך בפרטי.
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Dj Black
זה לא שחזרתי רק בשביל זה אני ימשיך להיות פעיל כאן מעכשיו
:happy2:
סליחה אם העלבתי מישהו חחח


לא לא לא סולח
בצחוק בנאדם ברוכים השבים :)
cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
לא מדברים פה על ההאבים בטרדים
מי שיש לו כתובות יביא לך בפרטי.




חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נידפקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




























סתם
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נידפקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




























סתם


יא חציל קודם כל תבוא לארמין! :D
Huge-A
ברוכים החצילים לך ..
חציל קטן..:D
Hell_Copter
תומר נכון?
אני זוכר אותך עוד מהתקופה של תחילת הפורום...
שהיית בן 6 ;)

Dj Black
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תומר נכון?
אני זוכר אותך עוד מהתקופה של תחילת הפורום...
שהיית בן 6 ;)


:wtf:
איך אני זוכר אותך אחי יש לך זכרון מטורף רק חבל שאני לא יודע את השם שלך
:<<<
DjChook
אני זוכר אותך :) ברוכים השבים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement