|
Res. Tochner host Shmuel Flash @ Funtastic Vox 03/02/05 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| לפחות עכשיו יש לכם תשובה למה הוא כבר לא רושם בפורום :D |
|
|
| Shahar |
איזה מסיבהההה רצצצצח הייתהההההה!!
מגיע עם איתי ב 12 מזג אוויר קפווווא
נכנסים לארומה להתחמם קצת
מדברים עם טלטול ושלומי שיבואו אלינו ויושבים איתם
12:30 הולכים לכיוון הווקס נכנסים
בסביבות 2 הסייברים מגיעים עם צח גיל ועוד חברים
בלי רוני הפעם
2:30 שמואל עולה ולא מפסיק להפציץ עם טראקים לפניייייםםםםם
הקהל משתגע וזורם עם המוזיקה ולא יכול להפסיק
ושמואל בתגובה ממשיך להפציץ תקהל בלי הפסקה!!
סט קצר של שעה שנגמר מהר מאאאאאדדד
טוחנר ושמואל על הבמה בסט בק טו בק
יותר כבד וחזק שסוגר תלילה הבנזונה הזה הכי טוב שאפשר
ואז אפטר ארומה עם איתי טלטול ושלומי
שוב מתחממים בארומה וטוחנים שם 3 שעות הכי קרועות שיש
:D
שוב הטראקים היחידים שאני זוכר זה
Flash Brother - Amen
Mylo - Drop The Pressure
וירון או אדיר
אם אתם זוכרים היה שם טראק טקנו סופני של
Mousse T
אם יש לכם מושג או רעיונות על מה אני מדבר תכתבו פה.
שבוע הבא
Circulation
בעזרת השם אני שםםםםם!!
והיום........
אאאארררררררררמממממממממיייייייייייייןןןןןןןןןןן!!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | שבוע הבא
Circulation
בעזרת השם אני שםםםםם!!; |
ואללה, הרכב מצוין !
ראיתי אותם לפני כמה שנים בהופעה חיה בניצנים (יחד עם טייסטו).
אבל כבר הרבה זמן לא שמעתי מהם משהו.
אגב לא מזמן יצא רימיקס חדש ל:
Circulation - Turquoise (Different Gear Mix)
בן זונה של דבר ! |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה, הרכב מצוין !
ראיתי אותם לפני כמה שנים בהופעה חיה בניצנים (יחד עם טייסטו).
אבל כבר הרבה זמן לא שמעתי מהם משהו.
אגב לא מזמן יצא רימיקס חדש ל:
Circulation - Turquoise (Different Gear Mix)
בן זונה של דבר ! |
גם אני ראיתי אותם שם
זאת הייתה פעם ראשונה שהכרתי תסיגנון שנקרא
PROG
מאז הכל היסטוריה
טראק שציינת ישן
היה להם עוד הרבה אחריו
לא התלהבתי במיוחד
נ.ב
HERNAN CATTANEO
ניכנס עכשיו עם טראק של
SULTAN - ONLY YOU
ברדיו ETN
איזה תענוגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג |
|
|
| markfeldman |
| quote: | גם אני ראיתי אותם שם
זאת הייתה פעם ראשונה שהכרתי תסיגנון שנקרא
PROG
מאז הכל היסטוריה
טראק שציינת ישן
היה להם עוד הרבה אחריו
לא התלהבתי במיוחד |
ואללה גם אני... לפני זה לא ידעתי מה זה פרוגרסיב.
אבל מאז שהקטע הזה יצא לראשונה הפרוגרסיב עבר הרבה תהפוכות ואבולוציות.
בכל אופן לגבי הטראק שהזכרתי, ברור לי שהוא ישן טיכו.
אבל הגירסה שהזכרתי היא דנדשה ! |
|
|
| Shahar |
| פרוגרסיב טראנס או אהוס? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
פרוגרסיב טראנס או אהוס? |
סירקוליישן הם פוג האוס עקרונית
הקטע שמארק דיבר עליו אני זוכר ששמעתי אותו אצל מרקוס...
לא זוכר אם זה פרוג טראנס או האוס |
|
|
| markfeldman |
| quote: | סירקוליישן הם פוג האוס עקרונית
הקטע שמארק דיבר עליו אני זוכר ששמעתי אותו אצל מרקוס...
לא זוכר אם זה פרוג טראנס או האוס |
בוא נאמר שכאשר הקטע הזה יצא כולם קיטלגו אותו כהאוס.
היום ברור לנו שזה פרוגרסיב טראנס ! |
|
|
| Haoman TraffiC |
Circulation
האלבום הנ"ל לדעתי לפחות אחד הטובים שיצאו אי-פעם בתחומי ההאוס ובלי להיכנס לקטגוריות מיותרות.פעם ראשונה ששמעתי את האלבום והסאונדים שניצבעו בהרבה צבעים שלא ראיתי ושמעתי קודם לכן,הכניסו אותי עמוק עמוק לאהבה להרכב המופלא הזה שביום חמישי תבינו איזו מוזיקה פשוטה אבל מתוחכמת יש להם.0 |
|
|
| Shahar |
יום חמישי הבא יש
ILTA 3
עוד לא החלטתי אם אני אגיע לשניהם או רק לאחד מהם
[Edit]
אהההההה בעצם הם אחד ליד השני
לא תהיה בעיה להגיע גם וגם |
|
|
| markfeldman |
| quote: | יום חמישי הבא יש
ILTA 3
עוד לא החלטתי אם אני אגיע לשניהם או רק לאחד מהם
[Edit]
אהההההה בעצם הם אחד ליד השני
לא תהיה בעיה להגיע גם וגם |
צח, אלי וקסטרו על התקליטייה > סירקוליישן
DO THE MATH ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
צח, אלי וקסטרו על התקליטייה > סירקוליישן
DO THE MATH ! |
האמת שלא הבנתי :D
כי צח ואלי תותחים (את שגיא לא שמעתי) וסירקוליישן גם אמורה להיות מסיבה לפנים |
|
|
|
|