return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Res. Tochner host Shmuel Flash @ Funtastic Vox 03/02/05 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
לפחות עכשיו יש לכם תשובה למה הוא כבר לא רושם בפורום :D
Shahar
איזה מסיבהההה רצצצצח הייתהההההה!!
מגיע עם איתי ב 12 מזג אוויר קפווווא
נכנסים לארומה להתחמם קצת
מדברים עם טלטול ושלומי שיבואו אלינו ויושבים איתם
12:30 הולכים לכיוון הווקס נכנסים
בסביבות 2 הסייברים מגיעים עם צח גיל ועוד חברים
בלי רוני הפעם
2:30 שמואל עולה ולא מפסיק להפציץ עם טראקים לפניייייםםםםם
הקהל משתגע וזורם עם המוזיקה ולא יכול להפסיק
ושמואל בתגובה ממשיך להפציץ תקהל בלי הפסקה!!
סט קצר של שעה שנגמר מהר מאאאאאדדד
טוחנר ושמואל על הבמה בסט בק טו בק
יותר כבד וחזק שסוגר תלילה הבנזונה הזה הכי טוב שאפשר
ואז אפטר ארומה עם איתי טלטול ושלומי
שוב מתחממים בארומה וטוחנים שם 3 שעות הכי קרועות שיש
:D

שוב הטראקים היחידים שאני זוכר זה
Flash Brother - Amen
Mylo - Drop The Pressure

וירון או אדיר
אם אתם זוכרים היה שם טראק טקנו סופני של
Mousse T
אם יש לכם מושג או רעיונות על מה אני מדבר תכתבו פה.

שבוע הבא
Circulation
בעזרת השם אני שםםםםם!!

והיום........
אאאארררררררררמממממממממיייייייייייייןןןןןןןןןןן!!!!
markfeldman
quote:
שבוע הבא
Circulation
בעזרת השם אני שםםםםם!!;


ואללה, הרכב מצוין !

ראיתי אותם לפני כמה שנים בהופעה חיה בניצנים (יחד עם טייסטו).

אבל כבר הרבה זמן לא שמעתי מהם משהו.

אגב לא מזמן יצא רימיקס חדש ל:

Circulation - Turquoise (Different Gear Mix)

בן זונה של דבר !
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה, הרכב מצוין !

ראיתי אותם לפני כמה שנים בהופעה חיה בניצנים (יחד עם טייסטו).

אבל כבר הרבה זמן לא שמעתי מהם משהו.

אגב לא מזמן יצא רימיקס חדש ל:

Circulation - Turquoise (Different Gear Mix)

בן זונה של דבר !


גם אני ראיתי אותם שם
זאת הייתה פעם ראשונה שהכרתי תסיגנון שנקרא
PROG
מאז הכל היסטוריה

טראק שציינת ישן
היה להם עוד הרבה אחריו
לא התלהבתי במיוחד

נ.ב
HERNAN CATTANEO
ניכנס עכשיו עם טראק של
SULTAN - ONLY YOU
ברדיו ETN
איזה תענוגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג
markfeldman
quote:
גם אני ראיתי אותם שם
זאת הייתה פעם ראשונה שהכרתי תסיגנון שנקרא
PROG
מאז הכל היסטוריה

טראק שציינת ישן
היה להם עוד הרבה אחריו
לא התלהבתי במיוחד


ואללה גם אני... לפני זה לא ידעתי מה זה פרוגרסיב.

אבל מאז שהקטע הזה יצא לראשונה הפרוגרסיב עבר הרבה תהפוכות ואבולוציות.

בכל אופן לגבי הטראק שהזכרתי, ברור לי שהוא ישן טיכו.

אבל הגירסה שהזכרתי היא דנדשה !
Shahar
פרוגרסיב טראנס או אהוס?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
פרוגרסיב טראנס או אהוס?

סירקוליישן הם פוג האוס עקרונית
הקטע שמארק דיבר עליו אני זוכר ששמעתי אותו אצל מרקוס...
לא זוכר אם זה פרוג טראנס או האוס
markfeldman
quote:
סירקוליישן הם פוג האוס עקרונית
הקטע שמארק דיבר עליו אני זוכר ששמעתי אותו אצל מרקוס...
לא זוכר אם זה פרוג טראנס או האוס


בוא נאמר שכאשר הקטע הזה יצא כולם קיטלגו אותו כהאוס.

היום ברור לנו שזה פרוגרסיב טראנס !
Haoman TraffiC
Circulation



האלבום הנ"ל לדעתי לפחות אחד הטובים שיצאו אי-פעם בתחומי ההאוס ובלי להיכנס לקטגוריות מיותרות.פעם ראשונה ששמעתי את האלבום והסאונדים שניצבעו בהרבה צבעים שלא ראיתי ושמעתי קודם לכן,הכניסו אותי עמוק עמוק לאהבה להרכב המופלא הזה שביום חמישי תבינו איזו מוזיקה פשוטה אבל מתוחכמת יש להם.0
Shahar
יום חמישי הבא יש
ILTA 3
עוד לא החלטתי אם אני אגיע לשניהם או רק לאחד מהם
[Edit]
אהההההה בעצם הם אחד ליד השני
לא תהיה בעיה להגיע גם וגם

markfeldman
quote:
יום חמישי הבא יש
ILTA 3
עוד לא החלטתי אם אני אגיע לשניהם או רק לאחד מהם
[Edit]
אהההההה בעצם הם אחד ליד השני
לא תהיה בעיה להגיע גם וגם


צח, אלי וקסטרו על התקליטייה > סירקוליישן

DO THE MATH !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
צח, אלי וקסטרו על התקליטייה > סירקוליישן

DO THE MATH !


האמת שלא הבנתי :D
כי צח ואלי תותחים (את שגיא לא שמעתי) וסירקוליישן גם אמורה להיות מסיבה לפנים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement