|
Res. Tochner host Shmuel Flash @ Funtastic Vox 03/02/05 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
צח, אלי וקסטרו על התקליטייה > סירקוליישן
DO THE MATH ! |
word!
אז רואים אותך באילטה 3 אני מבינה;) |
|
|
| Shahar |
| אני יבוא לשניהם כנראה |
|
|
| Scorchio |
שחר אחי
אני חייב להכין אותך
סירקוליישן מנגנים קטעים שהם ממש שונים ממה שאתה רגיל לשמוע מטוכנר\פלאש
האוס עמוק מאוד, טק ופרוגרסיב
מנגנים נמוך
לא מסיבה להתפרק
עם כל זאת שמור להם כבוד אדיר אצלי על האלבום המשובח
Colours
אני מפציר בגילי להביא את
Nick Warren
לווקס!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שחר אחי
אני חייב להכין אותך
סירקוליישן מנגנים קטעים שהם ממש שונים ממה שאתה רגיל לשמוע מטוכנר\פלאש
האוס עמוק מאוד, טק ופרוגרסיב
מנגנים נמוך
לא מסיבה להתפרק
עם כל זאת שמור להם כבוד אדיר אצלי על האלבום המשובח
Colours
אני מפציר בגילי להביא את
Nick Warren
לווקס!!!! |
יש מישו מהארץ שאתה יכול להשוות תסיגנון שלהם אליו או משו שאני אבין לאיזה סיגנון אתה מתכוון?
אני רוצה את
Josh Wink!!
או את ההוא שהווקס הביאו ביום של מצעד האהבה דיוויד משו |
|
|
| Huge-A |

כאן גיל תופס על חם רקדנית שנתפס לה הצוואר :D
אז שבוע טוב לכולם
אחרי שאני כאן בבית מול המחשב האישי שלי
נביא לכם קצת ממטעמי מה עבר ומה היה ...
פוגש אנוכי את ידידי הטוב צח שמגיע יחדיו עם הדרקון הכחול גיל בתחנה המרכזית, משם נוסעים לנו ברחובות ת"א לעבר הפלאש...
מגיעים לאיזור. אני מוצא חנייה חינם ועולים לאמור שלום .
מתרשמים מהכל ומתארגנים קליל ומוצאים עצמנו בדרך לווקס בכדי לשמוע חימום של טוחנר!!!
רק למזלנו היו כל מיני חסימות של כבישים עקב שיפוצים באיזור ותעלה שבקרוב תעביר כל איש מהבית ישירות למועדון (פרטים נוספים אצל ירון פיוג'ן !!)
אחרי חצי שעה מוצאים פאקינג חנייה מתארגנים מתדלקים ונכנסים ישירות לחימום של טוחנר..
המועדון כבר ברובו מלא, וחברי פורום ואיייי כמה שהיו פשוט הרבה !!~$#~$#$%$#!%
אומרים שלום בשילוב חיבוקים נשיקות צילומים ומתקרחנים לצלילי רואי...
בסביבות השעה 2 וחצי שמואל עולה לעמדה ומתחיל לשלוח כל מיני "טילי קאסם" לרחבה ..
הקהל כולו באקסטזה רוקד כאילו אין מחר..
ואז מגיע השלב של הברכות , שאחרי כל ברכה כמובן אומרים תודה, שהיא : "AMEN"
רק להזכירכם הפעם הקהל זוכר את המילים ויחדיו עם חברי פורום נוספים שרים יחדיו את האמן של 2004 שעליו תמיד ידברו !!!!

אני כמובן בעזרתו של צח מגיע גבוהה מעל כולם ושר את ההמנון הלאומי של האחים באותו זמן גילי מפריע לי ושולח מיקרופון חינם ואני מזמר ושר ... מוזיקהה
משם שמואל עוקץ ומכאיב בקטעים טובים ולא שוכח לעדכן עם :
FLASH BROTHERS - MIRAGE
ואני בעננים איזה מנדולינות יבבה!!!!!!!@#!%%$#@^##!

ואז הזירה מתחילה להיות יותר מסוכנת שרואי ושמואל יחדיו עושים בנו פשעים חיוביים ושולחים אותנו קיבינימט שמחיים ומרוצים עם חיוך של מליון דולר (הזכויות שמורות לשיר של אייל גולן)
קצת לפני הסוף אנחנו חיייבים לנטוש בשביל להחזיר את הרכב לבית לטובת אבא "נעים" ולא לפני שאומרים שלום לכולם ..
באמת ערב מעולה ומיוחד לפתיחת שנה
תודה גדולה לשמואל !!!!
לטוחנר האמא של יום חמישי בווקס שיודע להכין אחלה ארוחה אלקטרונית
לגילי על זה שנתן לי להיות כוכב נולד :D
לצח על האירוח בסופ"ש (תגיד לאימא אוכל מעולה !!!)
לכל אבל מממש לכל חברי הפורום של : ביטס בורד - טראנס אדיקט - ישראל אנדרגראונד שהגיעו לעשות שמייח .
שבוע טוב לכולם
רק בשמחות
שלכם אדיר המפריע מקהיר :disbelief |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
קצת לפני הסוף אנחנו חיייבים לנטוש בשביל להחזיר את הרכב לבית לטובת אבא "נעים" ולא לפני שאומרים שלום לכולם .. |
היו כמה ששכחת :whip: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
היו כמה ששכחת :whip: |
איך תמיד שוכחים אותך?:sadgreen: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
איך תמיד שוכחים אותך?:sadgreen: |
עושים לי דווקאאאאאאאאאא
אבל הפעם זה כי הייתי עם איתי וחבר של טלטול בספות
:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני מפציר בגילי להביא את
Nick Warren
לווקס!!!! |
אתה מחזיר אותי לימי
Global Underground
חשבתי שזה מת....
יהי זכרם ברוך |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אז רואים אותך באילטה 3 אני מבינה |
ברור ! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
עושים לי דווקאאאאאאאאאא
אבל הפעם זה כי הייתי עם איתי וחבר של טלטול בספות
:D |
מה נסגר איתכם?
בספות... אהלןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
מה נסגר איתכם?
בספות... אהלןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן |
הייתי גמור טילים הלכתי לנוח קצת:whip: |
|
|
|
|