|
אלללללללללללללללללללה!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by UltraWave
כן כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן סוף סוף הפרומואים של התקליט הראשון שלי יצאו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כנסו לפור דיג'ייז אונלי אתם תראו
Hydroid - Burn Proof / Sativa
:D :D :D :D :D :D :D :D
www.4djsonly.com
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
לא אהבתי בכלל את שיטת תשלום המשלוח באתר הזה אז אני ימתין להגעה של זה לגונו ויש מצב שאני יזמין:) |
|
|
| DJ Alex E. |
מזל טוב איתי!!!
אולי מישהו יכול להזמין בשבילי ואני יחזיר לו כסף או משהו?חחחח אני מת לקנות את זה אבל אין לי כרטיס אשראי ודברים כאלה.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מזל טוב איתי!!!
אולי מישהו יכול להזמין בשבילי ואני יחזיר לו כסף או משהו?חחחח אני מת לקנות את זה אבל אין לי כרטיס אשראי ודברים כאלה.... |
יש לך פטיפון? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
וואי מלא מלא מזל טוב...!!!
מאוד שמח בשבילך!!!
תמשיך ליצור הרבה ודברים טובים.
ושנשמע ונראה הרבה אותך בפלייליסטים!!!
:disbelief
וכמובן שתגמר כל הסחורה כמה שרק יותר מהר...:crazy:
ואם אתה בווקס בחמישי תבוא תגיד שלום, למה אין לי מושג מי אתה.
;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ואם אתה בווקס בחמישי תבוא תגיד שלום, למה אין לי מושג מי אתה.
;) |
אתה אחד הסטלניםםםםםםםםםםםםם
הוא היה באילטה 2 וביומולדת של רובן ורוני
חמישי ווקס שישי ארמין!!!! |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יש לך פטיפון? |
אמממ לא...
כרגע לא חחחח
אני סתם אשים את זה בחדר בנתיים ליופי חחח |
|
|
| princess cc |
אופס... נכנסתי ללינק ואנ'לא דיג'יי
יעשו לי בעיות?
איזה יופי איתי פייייייייייייייייייייייייייייייייי
סחתיין! קבל ח"ח עצבני!:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
אופס... נכנסתי ללינק ואנ'לא דיג'יי
יעשו לי בעיות? |
נסי להיכנס שוב תראי שחסמו אותך
:D |
|
|
| markfeldman |
סחתיקה איתי !
תגיד, "סאטיבה" זה קטע יותר טראנסיסטי נכון ?
ראיתי באחד הפלייליסטים של מישה הלסלוט שהוא ניגן את הקטע הזה. |
|
|
| UltraWave |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סחתיקה איתי !
תגיד, "סאטיבה" זה קטע יותר טראנסיסטי נכון ?
ראיתי באחד הפלייליסטים של מישה הלסלוט שהוא ניגן את הקטע הזה. |
אמממ אני חושב שאתה טועה מה שהוא מנגן והרבה זה
Hydroid Pres Phnx - Stamina
שזה אפליפטינג טראנס..... |
|
|
| Rising |
| איתי מאיפה ההשראה לשמות שאתה נותן לקטעים שלך? |
|
|
|
|