return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
אלללללללללללללללללללה!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by UltraWave
כן כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן סוף סוף הפרומואים של התקליט הראשון שלי יצאו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כנסו לפור דיג'ייז אונלי אתם תראו

Hydroid - Burn Proof / Sativa

:D :D :D :D :D :D :D :D

www.4djsonly.com

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


לא אהבתי בכלל את שיטת תשלום המשלוח באתר הזה אז אני ימתין להגעה של זה לגונו ויש מצב שאני יזמין:)
DJ Alex E.
מזל טוב איתי!!!
אולי מישהו יכול להזמין בשבילי ואני יחזיר לו כסף או משהו?חחחח אני מת לקנות את זה אבל אין לי כרטיס אשראי ודברים כאלה....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
מזל טוב איתי!!!
אולי מישהו יכול להזמין בשבילי ואני יחזיר לו כסף או משהו?חחחח אני מת לקנות את זה אבל אין לי כרטיס אשראי ודברים כאלה....


יש לך פטיפון?
THE_BLUE_DRAGON
וואי מלא מלא מזל טוב...!!!
מאוד שמח בשבילך!!!
תמשיך ליצור הרבה ודברים טובים.
ושנשמע ונראה הרבה אותך בפלייליסטים!!!
:disbelief

וכמובן שתגמר כל הסחורה כמה שרק יותר מהר...:crazy:

ואם אתה בווקס בחמישי תבוא תגיד שלום, למה אין לי מושג מי אתה.
;)
Shahar
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ואם אתה בווקס בחמישי תבוא תגיד שלום, למה אין לי מושג מי אתה.
;)


אתה אחד הסטלניםםםםםםםםםםםםם
הוא היה באילטה 2 וביומולדת של רובן ורוני

חמישי ווקס שישי ארמין!!!!
coby
מזל טוב איתי

:)
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יש לך פטיפון?

אמממ לא...
כרגע לא חחחח
אני סתם אשים את זה בחדר בנתיים ליופי חחח
princess cc
אופס... נכנסתי ללינק ואנ'לא דיג'יי
יעשו לי בעיות?


איזה יופי איתי פייייייייייייייייייייייייייייייייי
סחתיין! קבל ח"ח עצבני!:)
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
אופס... נכנסתי ללינק ואנ'לא דיג'יי
יעשו לי בעיות?


נסי להיכנס שוב תראי שחסמו אותך
:D
markfeldman
סחתיקה איתי !

תגיד, "סאטיבה" זה קטע יותר טראנסיסטי נכון ?

ראיתי באחד הפלייליסטים של מישה הלסלוט שהוא ניגן את הקטע הזה.

UltraWave
quote:
Originally posted by markfeldman
סחתיקה איתי !

תגיד, "סאטיבה" זה קטע יותר טראנסיסטי נכון ?

ראיתי באחד הפלייליסטים של מישה הלסלוט שהוא ניגן את הקטע הזה.


אמממ אני חושב שאתה טועה מה שהוא מנגן והרבה זה

Hydroid Pres Phnx - Stamina

שזה אפליפטינג טראנס.....
Rising
איתי מאיפה ההשראה לשמות שאתה נותן לקטעים שלך?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement