return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אלללללללללללללללללללה!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
איתי מאיפה ההשראה לשמות שאתה נותן לקטעים שלך?


לפי שמות של טבחים יפאנים:D
UltraWave
quote:
Originally posted by Shahar
לפי שמות של טבחים יפאנים:D


חחחח מה פתאום...הם ברן פרוף סתם היה לי ככה בראש לא יודע חשבתי על משהו מגניב....ראיתי את הפורמט הזה שיש בצורבים יאללה לקחתי....אינקארבד סתם פתחתי מילון הופה יש משהו מעניין....

ויש כל מיני שמות שחבר שלי עוזר לי להגיע אליהם....צריך משהו שלא עולה תמיד בראש...לחפש משהו מגניב כי זה מושך תעין! למשל

Alucard

קטלני לא??? מה זה אלוקארד????

Dracula

בהפוכה! וגם גיליתי שדור ההמשך של דרקולה נקרא ככה חחחח שם לפנים! או

Likwit

לקח

Liquid

שינה שתי אותיות עשה שם מגניב....קיצר לא צריך לחשוב על משהו מסויים בכלל אפשר גם לחשוב על מילים שאין בכלל בשום שפה סתם איזה חירבוש שנשמע טוב העיקר שיהיה מיוחד

;) ;) ;)
Rising
quote:
Originally posted by UltraWave
חחחח מה פתאום...הם ברן פרוף סתם היה לי ככה בראש לא יודע חשבתי על משהו מגניב....ראיתי את הפורמט הזה שיש בצורבים יאללה לקחתי....אינקארבד סתם פתחתי מילון הופה יש משהו מעניין....

ויש כל מיני שמות שחבר שלי עוזר לי להגיע אליהם....צריך משהו שלא עולה תמיד בראש...לחפש משהו מגניב כי זה מושך תעין! למשל

Alucard

קטלני לא??? מה זה אלוקארד????

Dracula

בהפוכה! וגם גיליתי שדור ההמשך של דרקולה נקרא ככה חחחח שם לפנים! או

Likwit

לקח

Liquid

שינה שתי אותיות עשה שם מגניב....קיצר לא צריך לחשוב על משהו מסויים בכלל אפשר גם לחשוב על מילים שאין בכלל בשום שפה סתם איזה חירבוש שנשמע טוב העיקר שיהיה מיוחד

;) ;) ;)


וואלה יפה :)

האמת לתת שמות לקטעים זה החלק האהוב עליי .. פשוט עניין אותי איך החשיבה שלך עובדת :)
Star
למי אכפת מה השמות העיקר שבקרוב אני יוכל לתת עוד חדשות ממה שיש לי יוווווו עומד לי רק לחשוב על זה :cool:
Star
למי אכפת מה השמות העיקר שבקרוב אני יוכל לתת עוד חדשות ממה שיש לי יוווווו עומד לי רק לחשוב על זה :cool:
UltraWave
quote:
Originally posted by Star
למי אכפת מה השמות העיקר שבקרוב אני יוכל לתת עוד חדשות ממה שיש לי יוווווו עומד לי רק לחשוב על זה :cool:


;) ;) ;) ;)
yaman
איתי אתה יכול בבקשה לקרוא לאחד הטראקים שלך


The Saint man from yaman?

זה יהיה נחמד
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
איתי אתה יכול בבקשה לקרוא לאחד הטראקים שלך


The Saint man from yaman?

זה יהיה נחמד


אני מקווה שאתה לא מבקש את זה ברצינות..:rolleyes:
markfeldman
quote:
אמממ אני חושב שאתה טועה מה שהוא מנגן והרבה זה

Hydroid Pres Phnx - Stamina

שזה אפליפטינג טראנס.....


או קיי אז התבלבלתי.

בכל אופן זה קטע שלך ?

קטע פצצתיייייייייייי
Huge-A
למשל השם לקטע
Stamina
נובע מהמקרה הבא:
ילדה רוסיה ושמה "אינה" שאיתי לא אהב עוד מהלימודים
וכל הזמן ההיה אומר שהיא סתם אינה
ואז עלה לו השם
"סתם-אינה"
"Stam-ina"

:toothless

UltraWave
quote:
Originally posted by markfeldman
או קיי אז התבלבלתי.

בכל אופן זה קטע שלך ?

קטע פצצתיייייייייייי


כן קטע שלי אחי! חתום בסומטיק סנס אני עובד עכשיו על הסייד בי של התקליט....

:D :D
Scorchio
מזל טוב איתי אחי כל הכבוד לך אני שמח מאוד שאתה מתקדם
רק תמשיך ככה
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement