return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Rokerskamerke (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Kaidreas

De speciale kruiden is bij mij ook niet echt zo heel veel ze, af en toe. ik hou het liever zo want ik zie genoeg wat het met een mens/ dier kan doen... de 2 honden


OMFG :eek:
Kaidreas
ja we hebben een labrador die sinds kort al zat en stoned is geweest :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Kaidreas
ja we hebben een labrador die sinds kort al zat en stoned is geweest :D


Zijde zeker dat je het zelf niet waard terwijl je voor nen spiegel staat, zatte stoned mensen zien vaak "boeiende" dingen
Pumaz
quote:
Originally posted by Dark Apostle
White Widow en Purpel Haze was eerder mijn ding :p

Een reep Temple is ook altijd mooi meegenomen :clown:
eieregooie
Tiger777
quote:
Originally posted by Dark Apostle
White Widow en Purpel Haze was eerder mijn ding :p

Tiens, da hadden ze in den depôt van den delaize niet, nogthans, der was ne ganse rayon voor voorzien...:p

Gelukkig dat er hier geen minderjarigen meer zitten...:p
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
Tiens, da hadden ze in den depôt van den delaize niet, nogthans, der was ne ganse rayon voor voorzien...:p

Gelukkig dat er hier geen minderjarigen meer zitten...:p


Wat?

White Widow is een geweldig project "I'm Leaving You (Elektrokid Ultra Breakbeat Remix) is zalig en Purple Haze is een nummer van Jimi Hendrix

ik ben de onschuld zelve :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Purple Haze is een nummer van Jimi Hendrix


En van Mesh :p
Kaidreas
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Zijde zeker dat je het zelf niet waard terwijl je voor nen spiegel staat, zatte stoned mensen zien vaak "boeiende" dingen

redelijk zeker. ik zeg het ik rook niet veel, en zeker niet in huis.
ons pa denkt volgens mij nog altijd dat ik fristi drink wanneer ik uitga.
mja.. kwas is een keertje beneden, en ze lagen alle 3 (mijn vader en 2 honden) redelijk begaaid in de zetel met een stomme smile op hun gezicht.
Tiger777
als da geen problematisch gebruik is... :toothless

Jasperovitsj
Never have, never will... en ja, daar ben ik nu eens 100% zeker van :p
En ik heb ook geen compassie met mensen die klagen over de nadelen van roken of proberen te stoppen maar het ni kunnen...
mellow_head
weed rulez;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement