|
Rokerskamerke (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
De speciale kruiden is bij mij ook niet echt zo heel veel ze, af en toe. ik hou het liever zo want ik zie genoeg wat het met een mens/ dier kan doen... de 2 honden |
OMFG :eek: |
|
|
| Kaidreas |
| ja we hebben een labrador die sinds kort al zat en stoned is geweest :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ja we hebben een labrador die sinds kort al zat en stoned is geweest :D |
Zijde zeker dat je het zelf niet waard terwijl je voor nen spiegel staat, zatte stoned mensen zien vaak "boeiende" dingen |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
White Widow en Purpel Haze was eerder mijn ding :p |
Een reep Temple is ook altijd mooi meegenomen :clown: |
|
|
| eieregooie |
 |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
White Widow en Purpel Haze was eerder mijn ding :p |
Tiens, da hadden ze in den depôt van den delaize niet, nogthans, der was ne ganse rayon voor voorzien...:p
Gelukkig dat er hier geen minderjarigen meer zitten...:p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Tiens, da hadden ze in den depôt van den delaize niet, nogthans, der was ne ganse rayon voor voorzien...:p
Gelukkig dat er hier geen minderjarigen meer zitten...:p |
Wat?
White Widow is een geweldig project "I'm Leaving You (Elektrokid Ultra Breakbeat Remix) is zalig en Purple Haze is een nummer van Jimi Hendrix
ik ben de onschuld zelve :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Purple Haze is een nummer van Jimi Hendrix |
En van Mesh :p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Zijde zeker dat je het zelf niet waard terwijl je voor nen spiegel staat, zatte stoned mensen zien vaak "boeiende" dingen |
redelijk zeker. ik zeg het ik rook niet veel, en zeker niet in huis.
ons pa denkt volgens mij nog altijd dat ik fristi drink wanneer ik uitga.
mja.. kwas is een keertje beneden, en ze lagen alle 3 (mijn vader en 2 honden) redelijk begaaid in de zetel met een stomme smile op hun gezicht. |
|
|
| Tiger777 |
| als da geen problematisch gebruik is... :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Never have, never will... en ja, daar ben ik nu eens 100% zeker van :p
En ik heb ook geen compassie met mensen die klagen over de nadelen van roken of proberen te stoppen maar het ni kunnen... |
|
|
|
|