return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Rokerskamerke (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
^ Kheb ook nooit al die stoerdoenerij en "geheimzinnigheid" rond weed begrepen. Kheb al vaak genoeg joints aangeboden gekregen, en telkens kreeg ik van die rare, minchtende blikken omdat ik zei dat ik daar absoluut geen behoefte aan had... Ben ik daardoor echt minder stoer?
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En ik heb ook geen compassie met mensen die klagen over de nadelen van roken of proberen te stoppen maar het ni kunnen...


+1
Nabistai
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Kheb ook nooit al die stoerdoenerij en "geheimzinnigheid" rond weed begrepen. Kheb al vaak genoeg joints aangeboden gekregen, en telkens kreeg ik van die rare, minchtende blikken omdat ik zei dat ik daar absoluut geen behoefte aan had... Ben ik daardoor echt minder stoer?


Zeker niet! Maar w33d is gewoon af en toe is leuk :tongue2 Aan sigaretten heb je gewoon niks (imo).
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Nabistai
Zeker niet! Maar w33d is gewoon af en toe is leuk :tongue2 Aan sigaretten heb je gewoon niks (imo).

Just.
Illusion 16yrs, wij 2 joints binnengesmokkeld, gerookt in de tribunes terwijl Armin aan het draaien was. GENIETEN!!!!
Scot Bond vs. Solarstone - Naked Angel, ik werd gek jongen.
Yves Deruyter - Spiritual Feeling (Dolphins Remix) bleef maar duren :D
Zaaalig geamuseerd daar.

"Ik heb geen w33d nodig om me te amuseren als Armin draait", ik hoor het al van hier; wel je zult nooit weten hoe het was. En al de meisjes waren mooi, en bij het dansen volgden mijn handen perfect de melodie van boven naar onder en al; machtig was het.

Met de siggies stop ik als ik afgestudeerd ben. Da's toch echt wel de bedoeling.
pooley
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Kheb ook nooit al die stoerdoenerij en "geheimzinnigheid" rond weed begrepen. Kheb al vaak genoeg joints aangeboden gekregen, en telkens kreeg ik van die rare, minchtende blikken omdat ik zei dat ik daar absoluut geen behoefte aan had... Ben ik daardoor echt minder stoer?


Door zo'n reactie geraakt ge er ni ze vriend
pooley
Rook van me 16 ofzo, ben 1.5 jaar gestopt (nieuwe voornemens, 1.5 jaar volgehouden tot i kbegonnen ben met werken).

Nu rook ik alleen in de weekends en als ik wegga, tis gewoon soms een goed middeltje als je "niet weet wat doen of reageren", siggaretje opsteken.
En ik drink er minder door :) veeeel minder.

Ach ja valt allemaal wel mee, moet gewoon ni 1 pak per dag gaan roken.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Kheb ook nooit al die stoerdoenerij en "geheimzinnigheid" rond weed begrepen. Kheb al vaak genoeg joints aangeboden gekregen, en telkens kreeg ik van die rare, minchtende blikken omdat ik zei dat ik daar absoluut geen behoefte aan had... Ben ik daardoor echt minder stoer?


Nee, je hebt er gewoon geen zin in :D

En die geheimzinnigheid mag wat opgevoerd worden want ik vind het zo marginaal dat je op de Meir zit te smoren (terwijl het niet mag van de wet) om rebels te doen.
Weed moet je smoren als je er zin in hebt, niet om aan een bepaald imago te voldoen imo. Wie het niet wil, wil het niet en wie het wel wil, wil het.

En ik smoorde niet als ik uitging, kwerd er toch maar loom van en ik ben gewoonlijk met auto als ik uitga.
Kaidreas
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Nee, je hebt er gewoon geen zin in :D

En die geheimzinnigheid mag wat opgevoerd worden want ik vind het zo marginaal dat je op de Meir zit te smoren (terwijl het niet mag van de wet) om rebels te doen.
Weed moet je smoren als je er zin in hebt, niet om aan een bepaald imago te voldoen imo. Wie het niet wil, wil het niet en wie het wel wil, wil het.

En ik smoorde niet als ik uitging, kwerd er toch maar loom van en ik ben gewoonlijk met auto als ik uitga.



Dikke vette word. dat stoerdoen kom alleen maar te pas als ge met een groep zijt, ik heb het altijd gedaan met een 3tal mensen. Filmke opzetten, wijn drinken ,een eentje roken... tis echt wel plezant ze, zeker als ge dat met goede vrienden doet. echt relaxed, en een ontspannen gevoel. enige nadeel is dat ik al een paar keer koppijn heb gekregen (meesten zeggen dat ie slecht gerold is ofzo).
Bij het uitgaan.. hoeft voor mij niet zoals raffic al zei, ge wordt er loom van.
Tiger777
krijgt ge gene koppijn als ge de blaadjes in plaats van de bloemetjes rookt?:conf:
Pumaz
Je kan ook kop pijn krijgen als er takjes in zitten ;)

Ik doe het ook niet om stoer te doen, het is lekker en ik voel me er goed door, daarvoor doe ik het :)

Kaidreas
jep inderdeed de takje... dat was het.
anyways. ik moet het ook niet roken, er zijn gewoon een paar dingen die ik eens wou geprobeerd hebben.
maakt het leven toch wat spannender, als je vanalles wat doet om eens gedaan te hebben. stel u voor dat mijn lot in het leven gewoon is om junkie te zijn.. als ik niets aanraak kan ik dat ook nooit teweten komen natuurlijk :D
Aurélie
quote:
Originally posted by Kaidreas
er zijn gewoon een paar dingen die ik eens wou geprobeerd hebben.
maakt het leven toch wat spannender, als je vanalles wat doet om eens gedaan te hebben.


Wat zoal nog meer ;) ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement