return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
zaterdag 10 november &joi!!!!
View this Thread in Original format
Eye-Riz
okay, omdat ie verdwenen is nog een keertje:

Vanaf deze maand is er in Club 151 een maandelijks terugkerende clubnight: &joi. (gehost door UP et moi)
&joi is de naam waaronder we al eerder feesten gaven voordat we met Nexus bezig gingen.

de eerste editie is zaterdag 10 november.
In feite is 10 november een kleine pre-Nexus party, aangezien we alledrie resident zijn bij Nexus.

Club 151 zit aan de Oudegracht 151 a/d werf in Utrecht. Nog geen tien minuutjes lopen vanaf het station. Om vervoer terug hoef je je geen zorgen te maken: we gaan door tot 08.00uur (dus geen twee uur wachten in de kou op de eerste trein!)



Laat ff weten als je komt, zou leuk zijn!
Dago "B" Duck
Ik kom!!!!:D
Gekhous
de 10e niet, ILT he, maar de volgende x ben ik er
Eye-Riz
Hou ik je aan Gekhous! ;)
15 december is dus de volgende, kun je vast in je agenda zetten :D

enne, dat Dago komt, is niet zo gek, want hij moet.... onee, oeps, dat mocht ik niet zeggen, dus meer verklap ik niet :D :D :D
Dj Alpha
Eigenlijk wil ik best wel komen :) Lijkt me welles leuk en tis ook niet zo ver weg..
Eye-Riz
ik denk dat je het wel leuk gaat vinden!
voor de trance liefhebbers: 15 december is de tweede &joi, die is wat meer trance gericht. Wouter (Freaks) zal komen draaien, en The Soundtraveller. Laatstgenoemde komt uit omgeving Den Haag, vorig jaar voor het eerst gehoord tijdens een feest waar ook Marco V. draaide. Zeker een aanrader dus (vooral voor de liefhebber van de wat hardere trance). Wouter draait gewoon errug lekker, valt niet over te twisten. :D
Dago "B" Duck
Maar eerst 10 november lekker acidtrance/techno van Bemmel. Als daarbij iemand stil kan staan dan is ie zeer waarschijnlijk verlamd. En het wordt de hoogste tijd dat alle luitjes hiero eens naar Up en Eye-Riz komen luisteren, zodat de meeste topics niet meer over de wel bekende DJ's hoeven te gaan, want die kennen we nu wel!:D Want laten we niet vergeten dat Eye-Riz een half jaar geleden de show stal op een feest waar ook Per en Armin hebben gedraaid!!!:) :) :)
Eye-Riz
jajajajaja, nou moet je me niet verlegen maken hoor Dago (waar is die verrekte smiley met die blozende wangetjes?!)

Maarreh, wie komen er nou? DJ Alpha komt (zegt ie :D )
Wie nog meer? Nog twee daagjes....
Dr Mystical
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
En het wordt de hoogste tijd dat alle luitjes hiero eens naar Up en Eye-Riz komen luisteren


Ik kan vol trots zeggen dat ik al naar Eye-Riz heb mogen luisteren :D

:eek: dat was lekker

Maar on-topic, ben tijdje weggeweest van het forum, en kom hier pas laat achter, dus zaterdag kan ik niet, jammer
Dago "B" Duck
Das geen ramp, want zaterdag 1 december geven we ons eigen feest, eigen stijl, eigen publiek! En &joi is 15 december weer!:D

Dr Mystical
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Das geen ramp, want zaterdag 1 december geven we ons eigen feest, eigen stijl, eigen publiek! En &joi is 15 december weer!:D


Wel dus, want 1 december ben ik naar Impulz (hoorde van jullie feessie 3 dagen nadat ik mijn Impulz kaarten had gekocht), maarja 15 december moet wel lukken denk ik :)
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Eye-Riz
DJ Alpha komt (zegt ie :D )


Bedankt voor t grote vertrouwen :D:D

ik kom wel hoor, ff lekker stampen (in me eentje :D)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement