|
הממ...אנשים שמעו
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
אני עוד מעט יטוב לחול
לאן אתם מציעים לי
(שיהייה מקום עם חנויות טובות לאלקטרוני וציוד)
:D
אז יאללה
המלצות
:conf: |
|
|
| nesher |
כאילו דהההה
הולנד!!!!
לא שאני יודע אם יש שם חנויות טובות
אבל אם אתה כבר אז תעשה חיים
ולך להולנד
זה מקום החלומות שלי
G.R.A.S.S, TRANCE, EVERYTHING..
=] |
|
|
| Dj Black |
שופינג!!!!!
קניות!!!!!
אין זמן למסיבות עם ההורים שלי
:D
חחחחחח |
|
|
| Dj Black |
s0undw4v3
באיזה חנות קנית את הטכניקס
אני גם רוצה לקנות פטיפון
תציעו לי דגמים וחנויות בפריז-לונדון
בתודה
Dj Black
:D |
|
|
| dj alonzo |
המקום הכי טוב בעולם לקנות בו אלקטרוניקה זה אנדורה... אין שם מיסים ומכס.. זה המקום הכי זול בעולם.
וזה לא כמו במזרח שיש מלא חיקויים... שם הכל מקורי.
הייתי שם פעמיים.. קניתי שם מלא אלקטרוניקה |
|
|
| Dj Black |
אנדורה????...איפה זה
:conf: |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Dj Black
אנדורה????...איפה זה
:conf: |
אנדורה זו מדינה זעירה באירופה אם אני לא טועה
"The Principality of Andorra is a state located in the heart of the Pyrenees between Spain and France. It has a surface area of 468 sq.km. and a population of 65,877 inhabitants.
The capital is Andorra la Vella. Andorra is divided into three valleys forming a Y-shape, holding the Northern and Eastern Valira rivers which join up to form the Great Valira and separated by mountain crests of a considerable height. The average altitude of the Principality is 1996 m.
The highest point is the peak of Coma Pedrosa (2947 m) and the lowest is at the frontier with Spain (840 m).
It has the largest skiable area in the Pyrenees.
Administratively Andorra is divided up into seven parishes: Canillo, Encamp, Ordino, La Massana, Andorra la Vella, Sant Julià de Lòria and Escaldes-Engordany.
The Principality of Andorra can be accessed by road from France through Pas de la Casa and the Envalira Pass and from Spain via Sant Julià de Lòria.
The nearest main cities are Barcelona (at 185 km) and Lleida (at 151 km) on the Spanish side and Toulouse (at 187 km) and Perpignan (at 169 km) on the French side." |
|
|
| luckystrike |
bon
ראית את ההודעה שלי בקשר לסטים ? |
|
|
| Dj Black |
LUCKYSTRIKE
אתה באייסיקיו
יש לי כמה שאלות בקשר לפורום
;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj Black
LUCKYSTRIKE
אתה באייסיקיו
יש לי כמה שאלות בקשר לפורום
;) |
אני מעדיף
MSN
אז אני יותר שמה - אבל אני יהיה באיסיקיו עוד מקסימום שעה (הולך להתקלח ולאכול) ונוכל לדבר
:) |
|
|
| Dj Black |
טוב אחשלי
ואם אתה מתכוון לאם אס אן מסנגר אז אין לי
:confused:
יותר מידי תוכנות במחשב
אני מחובר עד איזה
1-2
ככה |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
bon
ראית את ההודעה שלי בקשר לסטים ? |
לא לא
מאיפה להוריד? |
|
|
|
|